Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-07, 21:37   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Jeg tenkte tipse om denne nettsiden hvor tingene/gavene man kjøper gleder flere enn den som mottar gaven.

http://www.tanketing.no

Er det noen som har lenker til lignende sider?

Jeg er spesielt ute etter en som selger slike "perledukker"/"perlefigurer" fra et prosjekt som det ble laget et dokumentarprogram om.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 21:59   #2
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Tusen takk for tips
Her fann eg ting eg skal gi i julegaver ja

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:01   #3
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Unicef har egen nettbutikk.

Inntektene går jo til et ufattelig bra formål!

Norsk Folkehjelp har denne.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:08   #4
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Kreftforeningen hadde ein nettbutikk med masse fine gavetips tidlegare. Eg kjøpte m.a. fleire flotte kunst-krus som eg gav bort. Men eg finner ikkje igjen desse sidene.

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 22:15   #5
Maz
Pauset
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Innlegg: 7.430
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Fair trade er vel en ting som hjelper mange. Tror du skal finnne en del her:

http://www.friendshopper.no/

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-07, 23:12   #6
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.761
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg er spesielt ute etter en som selger slike "perledukker"/"perlefigurer" fra et prosjekt som det ble laget et dokumentarprogram om.

Ingen som vet? Jeg tror at det var kvinner i Cape Town og at det var to svenske damer med i dette prosjektet?

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:18   #7
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Kan det være butikken som ligger på Nobels fredsinstitutt? Der har de mye sånt tror jeg, Takk for link!

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:19   #8
Manitoba
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Takk for tips!

  Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 21:22   #9
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

Takk for tips!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-07, 22:12   #10
Sokk
trøtt
 
Sokk sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 2.449
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tips til gaver som gleder flere enn mottakeren

http://www.gaversomforandrerverden.no/home/default.aspx

- hvis det viktigste er at pengene går til dem som trenger det... Her får du jo ikke en fysisk gave, men et kort som sier at noen andre fikk den i stedet.

Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no