Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvilke smykker til brudekjolen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-03-09, 11:30   #1
Mosken
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 3
Mosken har et hav av muligheter foran seg
Standard

Hvilke smykker til brudekjolen?

Jeg skal ha en enkel brudekjole, en champagnefarget silkekjole som går til knærne, med dyp v-ringing. Litt som denne.

Blir det rart med et rundt perlekjede til en slik kjole? Bedre med noe som henger litt mer ned mot utringningen (dråpeformet?).

Og hva med øredobber? Små diskrete eller mer prangende? Too much?

Mosken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 11:54   #2
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke smykker til brudekjolen?

Linken funker ikke, men jeg tenker at perlekjede til champanjefarget kjole kanskje blir litt...rart? Men nå er jeg ikke så veldig glad i perler generelt sett jeg da.

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 12:44   #3
LimboLine
Superaktiv
 
LimboLine sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 318
LimboLine er litt kul
Standard

Sv: Hvilke smykker til brudekjolen?

Linken funket, men det tok noen sekunder før bildet kom.



LimboLine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-03-09, 13:12   #4
livit
Duracell
 
livit sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
Innlegg: 3.776
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilke smykker til brudekjolen?

Jeg hadde ett enkelt perlekjede til min (perler får man jo i mange farger nå om dagen), og det synes jeg var kjempelekkert. Enkle eller litt heng på øredobbene er jo helt fint også. Ellers kan du jo få tak i ett anheng til å klipse på perlekjedet, da blir det litt ekstra ut av det.

__________________
Kos fra livit med to skjønninger -
Gutt 2000
Jente 2003
livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no