Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Har du begynt på julegavene?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Julegaver?
Jada, kommet godt i gang!! 39 25,49%
Nja, kjøpt noen få... 42 27,45%
Har kun begynt tenke på det enda. 44 28,76%
Julegaver? LENGE til det blir aktuelt. 28 18,30%
Skal ikke feire jul i år. 0 0%
Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-07, 17:47   #61
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.597
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg har ikke begynt med julegaver enda. Har 2 bursdager i november som vi skal gjennom først. Klarer liksom ikke å tenke jul før vi er ferdig med det.

__________________
Propella
Propella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 11:51   #62
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg har kjøpt tre gaver - flere blir nok kjøpt i nærmeste framtid. Kjekt å ha det meste av julegaver unnagjort før desemberlønna (gaver til mann og barn venter jeg med til desember)

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:08   #63
gethosmurfen
Superaktiv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 339
gethosmurfen er litt kul
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har ikke begynt enda, maaange bursdager igjen, før jeg kan tenke på julepresanger

__________________
Gethosmurfen og lille prinsesse vil ikke juli 2005
gethosmurfen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:24   #64
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg er godt i gang, men det er mest av praktiske årsaker. Jeg er altfor gravid til å tråle rundt i butikker når julen nærmer seg.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-07, 12:38   #65
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har ikke ofret det en tanke. Ikke en eneste en. Jeg liker å handle julepresanger i desember. Prøver å ha en plan og å bli fort ferdig.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 21:06   #66
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg har kjøpt to, strikker på en, har noen fotografbilder jeg bare skal få tak i ramme til, og så har jentungen laget en hel del allerede...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:01   #67
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Nå er jeg snart ferdig med de "perifere" :har stor slekt:

Gjemmer noen til nærmere jul for det er så koselig å handle litt da også. De gangene jeg har vært ferdig på høsten har det endt med at noen har fått dobbelt opp med gaver

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 22:07   #68
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har ikke kjøpt julegaver enda. men har tenkt litt på de da.

Men har 2 gutter her i huset som har bursdag først. en som blir 11 i morgen og en som blir 8 den 2 nvember.

Men har ikke så mange julegaver å kjøpe lenger eller. så jeg regner med at det blir desember mnd i allefall før jeg starter opp med dem.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-07, 23:56   #69
TGM
drømmende
 
TGM sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.200
TGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smartTGM imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg gjorde meg nesten ferdig i går. Utrolig deilig følelse.

__________________

TGM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 01:34   #70
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har kjøpt 13 gaver og er kjempefornøyd!!!

Men har mange igjen.. så det er bare å brette opp ermene og sette i gang!

Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 10:31   #71
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv
 
Lizzie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.498
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Som deltidsstudent med en tre uker gammel baby har jeg nok å tenke på, men jeg innser at jeg snart må ut av tenkeboksen her. Første steg blir å skrive liste, andre steg blir å finne de riktige nettbutikkene. Det som ikke kjøpes på nett får mannen ta seg av.

__________________
Lizzie
junior, desember 04 og Poden, september 07
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:43   #72
Sildre
Endelig på vei oppover!
 
Sildre sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 405
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Poden har vært hos fotograf denne uken, så da er i alle fall gavene til besteforeldre, onkler og tanter snart i boks.

__________________
Sildre
Sildre er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 21:50   #73
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jepp, har kjøpt noen og planlagt en del andre. Håper å være klar før 1. desember slik at vi kan nyte førjulstida uten å stresse i butikkene.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:00   #74
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.793
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har ikke kjøpt noen, men har begynt å tenke..
Noen som vet hva slags parfymemerker som er stas for 12-16 åringer (gutter og jenter) for tiden? Planlegger et parfymeraid i tax-free.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:03   #75
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.841
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Har kjøpt 13 stk men har mange igjen fortsatt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:07   #76
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Ferdig! Mangler til Lillemann og mannen i huset,men ellers er vi ferdige Det er i grunnen ganske godt,mer penger i desember

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-07, 22:16   #77
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.078
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Snart ferdig! :sjokkert over meg selv:

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:22   #78
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Snart ferdig her og

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:35   #79
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg har ikke kjøpt en eneste. Men vi pleier å kose oss med det i desember. Vi har ikke stor familie noen av oss og har kuttet ut nesten alt av vennegaver de siste årene. Da er det bare koselig å bruke tid på julegaver i desember som en del av juleforeberedelsene.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-07, 13:48   #80
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.566
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du begynt på julegavene?

Jeg bestilte fire julegaver og tre fødselsdagsgaver på nett i går.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no