Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Ebay-hjelp - toll

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-11-15, 10:20   #1
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ebay-hjelp - toll

Jeg skriver dette som egen tråd så får jeg svar fortere?

Handlekurven min på Ebay inneholder nå varer for 47 pund, altså 600 norske kroner. Sendes det som en pakke, blir det tollbehandling, gebyr og avgift.

Men det er flere selgere, ingen kjøper jeg mer fra enn 100 - 150 kroner inkludert porto.
Jeg håper at de forskjellige selgerene pakker hver for seg og legger ved faktura for bare det jeg har kjøpt fra de, ikke Ebay summen totalt? Ellers må jeg fjerne noe fra handlekurven og sende ny bestilling i morgen.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 10:29   #2
Serena
Superduperaktiv
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 700
Serena er populærSerena er populærSerena er populær
Standard

Sv: Ebay hjelp - toll

Bare kjøp! handlevogn funksjonen er laget for å gjøre det enklere for deg. Ebay består av separate selgere, så om du ikke kjøper for over tollgrensen hos en enkelt selger så er det ok. De forskjellige selgerne vet ikke noe om hva annet som var i handlekurven og refererer bare til verdi på egen forsending.

Serena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-11-15, 11:15   #3
Mrs. S
Bør lage seg en tittel selv
 
Mrs. S sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 1.648
Mrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smartMrs. S imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ebay-hjelp - toll

Tusen takk! Jeg begynner å bli litt sen med julekalenderene. Noe kommer nok fram i tide, og resten kan pakkes inn etter hvert.

Mrs. S er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no