Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Menn og bunad

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Har mannen bunad, og hva synes du om menn i bunad?
Mannen har bunad og ser fantastisk ut i den! 39 19,80%
Mannen har bunad, men jeg synes egentlig ikke det er så fint 1 0,51%
Mannen har ikke bunad, men jeg skulle ønske han hadde 98 49,75%
Mannen har ikke bunad, GUDSKJELOV! 15 7,61%
Har ingen mann, men sikler på menn i bunad 16 8,12%
Har ingen mann, og en med bunad er uaktuell 0 0%
Mannfolk - hva skal man med dem, og hvem bryr seg om hva de har på seg? 8 4,06%
Annet 15 7,61%
Jeg er mann og har bunad 1 0,51%
Jeg er mann og har ikke bunad, men skulle ønske jeg hadde 3 1,52%
Jeg er mann og hverken har eller ønsker bunad 1 0,51%
Jeg er mann og har bunad, men skulle ønske jeg ikke hadde 0 0%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-14, 21:27   #101
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Heilo, her.

Jeg synes han er fin når han føler seg fin.


Synes nå madammen ser fin ut uansett om hun føler seg som en dass eller ikke

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:12   #102
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg hadde likt det om min mann gikk i bunad. Bunad gir meg en litt sånn "tralala, vi bor i et eventyrland"-vibber. Enormt forsterket av at vi har en konge med hatt på hodet, som står på terrassen og vinker til oss når vi synger utenfor slottet hans. Om mannen min gikk utkledd som en liten askeladd i tillegg, ved siden av meg i mitt budeiekostyme, så ville bildet vært fullkomment.

Det er akkurat det jeg ikke fikser helt med bunad. Jeg har liksom ikke noe behov for å se mannen min utkledd som storbonde på attenhundretallet. En liten askeladd ville vært vanskelig å få kledd ham ut som, tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:23   #103
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Husker ikke om jeg har svart i denne tråden, men i tilfelle jeg har det, så kan jo en god ting ikke sies for ofte.

Jeg synes menn i bunad er kjempefint. Ikke alle, men det gjelder jo andre plagg også. Mannen min er høy og lys og hadde vært superfini bunad. Dessvereevil han ikke ha.

Jeg synes dress er kjedelig. Altså, det kan være pent, men akk, så kjedelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:25   #104
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Jeg syns ikke en fin dress trenger å være kjedelig i det hele tatt. Less is more, dropp gjerne både søljer, broderier og lapp i baken!

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:28   #105
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns ikke en fin dress trenger å være kjedelig i det hele tatt. Less is more, dropp gjerne både søljer, broderier og lapp i baken!

Det trenger ikke være kjedelig i seg selv, men alle er jo helt like! På en annen måte enn for eksempel i bunad.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:31   #106
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Sølje og broderier er vel vanligst på damebunader. Lapp i baken.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:33   #107
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

http://www.gratisannonsernorge.com/_...021485301.jpeg

Se denne kjekkasen!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:38   #108
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Sølje og broderier er vel vanligst på damebunader. Lapp i baken.


Jaja. Sølvknapper og dusker da.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:39   #109
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

http://www.gratisannonsernorge.com/_...021485301.jpeg

Se denne kjekkasen!

Kjekk mann det, men det er jo ikke bunaden sin fortjeneste.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:45   #110
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.866
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Kjekk mann det, men det er jo ikke bunaden sin fortjeneste.

Hehe. Men bunaden er med på å gjøre ham enda kjekkere. I dress ville han blitt redusert til en vanlig, men pen mann.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:50   #111
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Mannen min fikk vel bunad da han var rundt 30. Fram til da levde han i den trua at det skulle han aldri ha. Men ble til slutt overtalt av sin mor likevel. Og da han så effekten av den, første gang han hadde den på offentlig, alle komplimentene, all oppmerksomheten fra damene, så skjønte han hvor feil han hadde tatt i alle de årene.

Noe sånt sa jeg til min sønn (12,5) i går. Han så på rart på meg.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 08:55   #112
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jaja. Sølvknapper og dusker da.

Og kniv.

Forresten er det en del broderier på bunaden til mannen min, men det vises ikke så godt, for det er på bukseselene, som bare vises når han tar av vesten. Ja, også på skjorta da, massevis, med hvitsøm.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 15-05-14 kl 09:01.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:02   #113
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Han har ikke bunad, og det hadde vært greit for meg om han ville ha. Det vil han ikke. Synes ingen av alternativene i pollen passer.

Som jeg skulle sagt det selv.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:04   #114
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Hehe. Men bunaden er med på å gjøre ham enda kjekkere. I dress ville han blitt redusert til en vanlig, men pen mann.

Det er der du tar feil. Helt motsatt! Må bare veie opp litt for all siklingen over menn i bunad.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:08   #115
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er der du tar feil. Helt motsatt! Må bare veie opp litt for all siklingen over menn i bunad.

Jeg er bare glad for alle som ikke sikler på mannen min.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:14   #116
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg er bare glad for alle som ikke sikler på mannen min.

Ja, jeg skjønner jo at det kan bli et slit. Og sikkert ikke så bra for broderiene heller.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:18   #117
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.445
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Ja, jeg skjønner jo at det kan bli et slit. Og sikkert ikke så bra for broderiene heller.

Nemlig. Og så mye som mamma banna og steika over de broderiene på skjorta, og lovte dyrt og hellig å aldri ta på seg et sånt arbeid igjen, så er det best å være på den sikre siden.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:25   #118
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Jeg syns menn i bunad er helt fint og flott, men jeg må si at de fleste flotte menn ser bedre ut i en skikkelig fin og veltilpasset dress enn bunad.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:55   #119
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Menn og bunad

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Har han? Slekta til mannen min har egen tartan, men mannen min har ikke lyst på kilt. Jeg personlig hadde syntes det hadde vært skikkelig kult.

Ja, mannen har også kilt av egen tartan. Heldigvis anskaffet før vi flyttet til Norge, hvis ikke vet jeg ikke om han hadde giddet - det er jo ikke så mange anledninger til å bruke den her. Julebord og bryllup, liksom. Når vi bodde i UK brukte han den ganske ofte. Jeg syns kilt er superkult.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-14, 09:59   #120
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Menn og bunad

Jeg kjenner en med kilt (kvart skotsk eller noe, men han omfavner det skotske fullt og helt, spiller sekkepipe og hele faderullan. ) bruker den skikkelig mye. Fest, stas, 17. mai, jobb...

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no