Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-11, 09:47   #1
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Snupsen skal på heksefest på mandag, invitasjonen kom i går kveld, og hun skal og må kle seg ut som heksa Hvit fra narnia, det er det eneste akseptable.
Hjelp meg å sette sammen dette kostymet, hvordan skal jeg få leget en istappkrone? kjole? pels? stav? Jeg har symaskin og håndarbeisskills, så det skal nok gå, men jeg trenger tips og ideer om hvor jeg kan finne råmatrialer og sånn.

Det skal jo altså se ut omtrent som dette:

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 09:49   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Panduro! De har sånne papp- og isopor-kjegler du kan spraymale i sølv og kline på litt strass. Knitrete søvstoff har de på stoff og stil.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 10:04   #3
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Jeg må definitivt på panduro, ja. men håpet på å finne plastistapper, er det noen som aner hvor det kan finnes?
Stoff og stil skal jeg og på.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 10:53   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

noen flere som har tips?

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 11:34   #5
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Her er en som har laget kostyme:
http://www.coolest-homemade-costumes...costume-2.html

Kan hende du finner plastistapper på Panduro, eller kanskje på Standard.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 12:48   #6
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Jeg har funnet plastistapper på blomsterbutikk for gudene vet hvor lenge siden, men det er jo het ute av sesong nå tenker jeg. Husker ikke om jeg har mer igjen i scrappeskapet, og det er ikke så veldig store tapper, men de lengste er kanskje ca 5 cm. sitter fast på en tråd, så du må i så fall lime dem på noe.
Skal jeg grave meg inn i skapet i kveld og se etter dem?

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-11, 12:53   #7
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on
 
Mrs. Longbottom sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.212
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Heksa Hvit-kostyme - Hjelp!!

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Jeg har funnet plastistapper på blomsterbutikk for gudene vet hvor lenge siden, men det er jo het ute av sesong nå tenker jeg. Husker ikke om jeg har mer igjen i scrappeskapet, og det er ikke så veldig store tapper, men de lengste er kanskje ca 5 cm. sitter fast på en tråd, så du må i så fall lime dem på noe.
Skal jeg grave meg inn i skapet i kveld og se etter dem?

Tusen takk, men det skal du få slippe. Jeg trenger noen som er lengre, ellers kan jeg bruke noen av greiene jeg har kjøpt i dag, prismer i omtrent samme lengde. Men tusen takk
Jeg tenkte og på at det muligvis ble ekstra vanskelig å finne plastistapper i juni
Jeg har noen i glass, da, men det er liksom ikke helt trygt i barneselskap.

__________________
Snupsen -05 og Rusket -10
Some people are like a Slinky... not really good for anything, but you still can't help but smile when you shove them down the stairs
Mrs. Longbottom er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no