Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Bryllup

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-11, 14:05   #1
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Bryllup

Sikkert noen som har startet en slik tråd. Men jeg prøver meg.

Hvordan var/har du tenkt deg bryllupet ditt? Kirke (sjømannskirke), tinghus, ambassade eller.....? Og etterpå?

Alle brylluper jeg har vært i, har vært ganske like. Først i kirke/tinghus og deretter fest i et lokale med mat, taler/sanger og leker.

Jeg tenker selv (etter flere brylluper nevnt ovenfor) å gifte meg i tinghus (fordi jeg synes jeg er for gammel til å være "hvit"brud og vies kirke) eller reise til utlandet (ambassade eller sjømannskirke). Velges tinghuset, blir det med kun våres barn, svigerforeldre og forlovere til stedet (Det skal holdes hemmelig til vi er gift).

Ingen stor ståhei etterpå. Spiser enten hjemme eller på restaurant for å markere det litt. Enkelt og greit.

Kanskje litt kjedelig bryllup - på en måte hadde jeg hatt lyst til stor fest og slikt. Men ett par grunner for det. Økonomi og på min manns side er det stoooooor familie, mens min side hadde det ikke blitt invitert noen. Synes det er litt "urettferdig". Dessuten liker hverken min mann og jeg stor ståhei og mye oppmerksomhet rettet mot oss.

Bli pyntet hos frisør først. Som nevnt ingen hvit brudekjole. Men en fin "vanlig" kjole.

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:11   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Jeg giftet meg i hvit kjole i kirken i 2003. Helt tradisjonelt (vel, jeg var gravid da). Det var mannen min som insisterte på det, jeg ville bare ta Tinghuset kjapt og greit. I dag hadde jeg aldri valgt et tradisjonelt bryllup, jeg kunne tenke meg å bare reise bort, kanskje ta et sånt Drive Thru-bryllup i Vegas.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:22   #3
MoV
Aktiv
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 107
MoV har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Bryllup

Og glemte å skrive: Maten? Hva ble/blir servert??

MoV er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 14:55   #4
Ekorn
Studenten
 
Ekorn sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Tromsø
Innlegg: 1.869
Ekorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smartEkorn imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllup

Jeg vil gjerne gifte meg så lenge jeg slipper bryllupsgreia. Altså en rask tur på tinghuset uten så mye dill.

__________________
Ekorn med Ekornungen 0306 Nøtteliten oktober 2010
Ekorn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 15:02   #5
Kitty Bastard
Jeg bor i en stubbe!
 
Kitty Bastard sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 2.401
Blogginnlegg: 1
Kitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de flesteKitty Bastard er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Jeg fikk drømmemannen og drømmebryllupet.

Vi stilte i vanlige klær, jeg hadde riktignok på meg favorittfrakken, vi hadde med oss to av våre beste venner, den fine damen på kontoret hadde pyntet (med en diger oppsats av hvite liljer som, hvis man tittet godt etter, hadde et bredt silkebånd rundt seg hvor det kunne så se ut som det sto noe som kanskje kunne oppfattes som en siste hilsen ), og mannen i den sorte kappen var mer nervøs enn noen av oss andre. Han holdt en fin liten tale, vi sa ja, signerte papirer, og så var vi gift. Resten av dagen ble tilbragt i sola, vi slappet av og spiste is.
Fineste, fineste dagen.

__________________
Come down off the cross - We can use the wood - Come on up to the house
Kitty Bastard er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 15:06   #6
Carrera
Må man ha en tittel?
 
Carrera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.539
Carrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt avCarrera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllup

Vi tenkte å reise utenlands, men fant ikkenoe alternativ som passet for oss, tidsmessig. Tinghuset var ikke noe alternativ for oss, så da endte vi opp med et tradisjonelt bryllup. Ble en topp dag, og vi har ikke angret et sekund for at det ble slik.

__________________
All of these lines across my face
Tell you the story of who I am
So many stories of where I've been
And how I got to where I am
Carrera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 15:52   #7
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.785
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss nå den 15. april, på dagen 15 år etter vi ble sammen.
Vi giftet oss i Sjømannskirka på Gran Canaria, og forlovere (et godt vennepar) var informert, samt en 3-4 av mine nærmeste veninner som jeg ikke klarte å la være å si det til Med oss var våre tre barn, forlovere og deres to barn.
Alle andre ble informert via avisanonse dagen etterpå som mannen fikk en journalist-kompis til å sette inn.
Først badet vi på hotellet, ordnet oss og kjørte til kirka. Der møtte vi forlover-familien, og hadde kjekk vielse, med koselig prest.
Og siden vi ble kjent på Hellbillies konsert, gikk presten med på å spille musikk av dem i vielsen. Vi giftet oss derfor med denne som bakgrunn: http://youtu.be/Db1qEiL0o30

Deretter, champange og bilder utenfor kirka.
Så bildetaking og is og kake fikset av forlovere på anfi del mar.
Så øl, vin og mer champis på hotellet, før vi ruslet til Waikiki i Puerto Rico, og spiste der. De ansatte laget show og blest rundt oss, og en annen familie som vi kjente kom til og spiste der de og, så da var vi 13 stykk der. Selvfølgelig kom guttungen over ei skjorte med "Game over" og brudepar på, så den måtte jo han kjøpe til mannen.
Kjempekoselig dag, akkuratt som vi kunne drømt om. Hadde ikke gjordt noe annerledes!
Men nå holder vi på å planlegge fest. Vi vil egentlig ha med en god vennegjeng på grilling på en holme her, men spørst om vi klarer å fikse det rent praktisk.
Vi sjekker alternativer og grubler i vei.

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 15:56   #8
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.844
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss på Mauritius, ingen av oss er glad i oppmerksomhet så det å dra bort passet oss fint. Vi brukte litt tid på å bestemme hvor men endte altså opp på Mauritius, der vi sa ja til hverandre på stranden.
Hadde med forlover.
Dagen var perfekt.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 15:59   #9
Pebbles
By the Sea
 
Pebbles sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 12.571
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss i Sjømannskirken i New York med bare oss to til stede. Vi tok bryllupsbilder i Central Park og koste oss på restaurant med utsikt over Manhattan Skyline på kvelden. Verdens fineste måte å gifte seg på og mitt i blinken for oss - ville gjort det på akkurat samme måte om jeg skulle velge på nytt.

__________________
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou -
Pebbles er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 16:00   #10
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 13.999
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bryllup

Vi gifta oss i på plassen vi begge ønsket (et ikke religiøst sted, men kirkelig vielse) og hadde festen på lokalet 200 m unna som også var plassen vi ønsket å ha det.
En litt bedre 3-retters middag og egenlaga kaker etterpå.

Gifter jeg meg noen gang igjen (er enslig) så blir det noe enkelt ja, en ambassade en plass eller på tinghuset.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 16:04   #11
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss i sjømannskirken på Lanzarote og var totalt 13 stykker tilstede.
Vi valgte et typisk syden-sted og ikke noe mer eksotisk fordi det ble rimeligere for de som skulle være med.

Jeg kan virkelig anbefale det på det varmeste, vi kunne ikke hatt det bedre. Å ha alle sammen rundt oss i mange dager var kjempekoselig og alle snakker fortsatt om hvor flott det var, 8 år etterpå.

Jeg var hos frisør, vi hadde fotograf og så spiste vi flott treretters middag på en fin restaurant. Sjømannspresten var veldig behjelpelig med mye, og resten fikk vi god hjelp av reiseguidene på stedet til å fikse.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 18:20   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss i kirken på min mors hjemsted - et bittelite sted, hvor alle kjenner alle. Siden det var lang reisevei, både for min familie og for mannen min sin familie, inviterte vi bare aller nærmeste og de beste vennene våre.

Etter vielsen, som var en utrolig flott og personlig seremoni, gikk vi i prosisjon med spillemann foran, ned til brygga. Her var det dekket til fest i et nedlagt fiskemottak. Middag var bare for de inviterte, men etter middagen, var det åpent hus for alle på øya. Folk kom med kaker og hadde med instrumenter, og så ble det fest og moro ut i de aller lyseste timer.

Det var en utrolig flott dag!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 18:51   #13
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Det jeg ønsket meg var en kjapp tur innom tinghuset, med foreldre og søsken. Ut og spise middag sammen med dem etterpå. Ikke noe brudekjole eller mas. Da mannen fridde hadde tanken på at han ville noe annet aldri slått meg engang.

I nesten et år diskuterte vi, men siden vi aldri ble enige, bestemte vi oss likegodt for å avgjøre det hele med stein, saks, papir. Jeg tapte, og det ble dermed kirkebryllup med familie og venner tilstede, svigermor valgte kjolen min og den hadde til og med slep. Vi ble aldri enige om hva vi skulle spise heller, så det ble buffet.

Vi hadde forsåvidt en fin dag, jeg koste meg veldig, men jeg ville aldri gått med på det igjen. Mest fordi jeg har null og niks i en kirke å gjøre. Jeg angrer ikke altså, det viktigste for meg var å få gifte meg med Mannen.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:15   #14
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.676
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss i ambassaden i Stockholm - bare mannen og jeg. to ansatte i ambassaden stilte som vitner (og fotografer)

Det var 4 barnefri dager (storebror var året) og bare kos. 5 år siden nå på onsdag

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 20:38   #15
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Vi hadde full pakke.

Tradisjonelt kirkebryllup. Festen hadde vi hjemme. Vi leide telt og hadde festen i Hagen med 65 gjester. Hovedhuset på gården er stort, så kaffe og kaker hadde vi inne.

Vi hadde to kokker som kom og grillet, så vi hadde buffet. Veldig koselig. Tre jenter som serverte og skjenket drikke. Venner av meg. Hun ene sto senere i baren og mixet drinker.

Vi tok bilder i hagen også.

Bryllupet ble akkurat som vi ønsket oss. Ikke stivt og kjedelig. Det blir automatisk litt løsere når man har buffet. Noen få taler og sanger. Vi ba om at det ikke skulle være for mye av det. Levende musikk også.

Mannen hadde kjole og hvitt, og jeg hadde kremhvit egendesignet brudekjole. Barna være var brudepike og brudesvenn.

Vi hadde en super dag, og alt ble akkurat som vi ønsket. Jeg vet ærlig talt ikke om jeg hadde orket å ha det hjemme om jeg skulle gjort det om igjen. Det var fryktelig mye å ordne og gjøre i stand.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:06   #16
Blomst
nygift
 
Blomst sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Hvor: beste plassen
Innlegg: 2.118
Blogginnlegg: 4
Blomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smartBlomst imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllup

Jeg skal gifte med 11.11.11, i kirken, men vi går utenom høysesong
Vi skal feire med i underkant av 50 gjester på idylliske Strand hotell i Grimstad.
Jeg har vært veldig bestemt på å gifte meg i kirken, mannen hadde sikkkert foretrukket tinghus, men vi har nå bestemt oss for det nå.
Grunnen til at jeg vil gifte meg i kirken er at jeg/mannen er døpt/konfirmert i kirken, barna våre er døpt i kirken og skal antageligvis konfirmeres der også, og det er jo der vi blir begravet når livets reise er over, så da synes jeg det blir naturlig at denne begivenheten også blir i kirken.

Så reiser vi antageligvis på bryllupsreise dagen der på

__________________
Det har jeg ikke gjort før, så det kan jeg helt sikkert.....

Knoll & Tott 04 lykketrollet 10
Blomst er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 21:37   #17
Daisy
Trademark: Imperfection
 
Daisy sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 11.055
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Giftet oss for to år siden etter 6 år sammen og 2 barn.

Humanetisk vielse i en park vi leide med levende musikk (elsket den biten)
Hvit kjole (kunne nok valgt annerledes nå) Var 28 år da vi giftet oss.
Ble ført opp av min far (hadde valgt vekk det nå men det var litt av respekt til ham)
Serverte Tapas (kjempefornøyd med det)
Inviterte hele slekten og alle venner og alle fikk komme i hele bryllupet (kjempefornøyd med det)
Levende musikk (topp!)
Ingen bryllupsreise pga travle liv og små barn (synes det er synd)
Holdt tale selv (veldig glad for det!)
5 etasjers utradisjonell bryllupskake med deilige forskjellige kaker, den var pompøs, men fantastisk.
tok bilder i studio hos fotograf med hvit bakgrunn for det regnet AKKURAT da, viulle hatt fargebakgrunn og allerhelst utebilder.
Skulle ønske jeg hadde satt opp håret løsere
Skulle ønske det harr vært færre evt kortere taler.

Alt i alt en flott dag!

__________________
Jeg skulle ønske jeg led av "flink pike syndrom"

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:12   #18
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllup

Vi partnet oss på ambassaden i Madrid med hver vår søster som forlover, slang innom Hard Rock Cafe og spiste fordi den lå like ved siden av, sendte sms-er til foreldre og tok bryllupsbilder i fotoautomaten på et kjøpesenter (de med både oss og forlovere på er ganske artige).

Ja, og så sendte vi inn skjema om omgjøring til ekteskap et par år senere og fikk et brev fra folkeregisteret som opplyste om hvilken dato vi ble gift på.

:ikke så romantiker:

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-11, 22:16   #19
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllup

Vi giftet oss i kirken med stor fest etterpå. Hvit kjole, mannen med flosshatt, hest og vogn. Full pakke mao. Og brylluppet vårt snakker vi fortsatt om like glade og fornøyde med det i dag, som vi var for 6 år siden. Fiiiine fiiiine dagen!

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-05-11, 00:14   #20
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllup

Siden klokken har passert midnatt, har vi faktisk 3 års bryllupsdag i dag
Vi giftet oss en fredagsettermiddag på tinghuset med foreldrene våre, forlovere og eldstejenta tilstede. Vi valgte standardseremoni, her kunne vi valgt å gjøre den mer personlig hvis vi ville, men vi ville bare bli ferdig med det. Mannen fridde i mars, 2. mai var vi gift, ingen lang forlovelse mao.
Middag/kaker hadde vi hjemme hos foreldrene mine, og vi fikk bryllupsnatt på byens fineste hotell i gave. Hele sulamitten kom på under 5000 kr. Det var en fin dag, men drømmebryllupet mitt hadde vært en avstikker til Las Vegas, og blitt viet av en Elvis-imitator. Uansett, for oss var det viktige å bli gift, vi er ikke typen folk til å holde skikkelig bryllupsfest.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no