Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Spinoff: Hvem lager pakkekalenderen?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvem lager kalenderen?
Mor lager, og syns det er stas 51 45,95%
Mor lager, og syns det er pes 15 13,51%
Far lager, og syns det er stas 1 0,90%
Far lager, og syns det er pes 0 0%
Sjokoladekalender 28 25,23%
Det er et kjempekoselig fellesprosjekt som styrker både parforholdet og samholdet i familien i en koselig førjulstid. 12 10,81%
Det er et fellesprosjekt som begge syns er pes. 4 3,60%
Deltakere: 111. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-12-14, 11:57   #61
Einhyrningur
Be happy!
 
Einhyrningur sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 10.005
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvem lager pakkekalenderen?

Opprinnelig lagt inn av veobra, her.

Neste år kjøper du poser. Det er velidg mye enklere på putte i pose og knyte igjen. Jeg har til og med stiftet snora fast i posen for å slippe knyte.

Vi brukte poser i år og det var helt genialt. Jeg skjønner ikke at jeg tidligere har pakket inn en og en.

__________________
jepp, jeg mangler stor forbokstav
Einhyrningur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-14, 14:25   #62
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Hvem lager pakkekalenderen?

Opprinnelig lagt inn av Miley, her.

Vi brukte poser i år og det var helt genialt. Jeg skjønner ikke at jeg tidligere har pakket inn en og en.

Vi har også brukt poser i et par år, det er virkelig helt supert! Jeg kjøpte helt enkle hvite papirposer på Panduro, og så pynter jeg dem med et stort rødt hjerte med nummeret på, noen juleklistremerker og rød og hvit papirtape. Den en kalenderen har jeg hengt i vinduet, hvor jeg har festet alle posene på en snor med røde klyper. Det ble riktig så fint!

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no