Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Klær vs. gavekort til 13-åring

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-12-09, 15:02   #1
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klær vs. gavekort til 13-åring

Vil en 13-årig jente som ønsker seg bare klær til jul bli glad for et gavekort på H&M eller bør jeg kjøpe (fysiske) klær til henne? Vi har kanskje litt forskjellig smak.

Synes en 13-åring et gavekort er kult?
Hun vil jo kunne velge klær selv da?

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:03   #2
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Niesen min på 14 ønsket seg gavekort på Gina Tricot (staves det sånn?). Eller penger.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:06   #3
Ina
i vesterled
 
Ina sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 3.689
Ina imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smartIna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Jeg ville gått for gavekort.

Ina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:07   #4
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Tja, det er faktisk ikke så lett å svare på. Jeg kjøper klær til tre av mine nieser basert på hva jeg ser andre i deres aldersgruppe går med. Og da handler jeg gjerne på BikBok (eldste), WOW (nest eldste). Yngste er foreløpig i "Hello Kittya-alderen", hvilket gjør det enkelt. De er ganske flinke til å fortelle hva de liker av farger, merker og klær. Eldste pleier jeg å kjøpe gavekort til, fordi hun da har mulighet til å bruke gavekortet til å kjøpe seg noe litt dyrere ved å legge til fra egne penger.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:08   #5
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Opprinnelig lagt inn av Ullvott, her.

Niesen min på 14 ønsket seg gavekort på Gina Tricot (staves det sånn?). Eller penger.

Gina Tricot tenkte jeg ikke på nei.
Hun er litt "guttejente", vil hun finne passende klær i den butikken tro?

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:16   #6
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.778
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Nå er trettenåringen jeg er tante til gutt, men jeg kjøper stort sett gavekort til han. I fjor fikk han klær og det falt faktisk i god smak, men jeg turte ikke det i år. Nå har han fått bling i øret og kul sveis og det tok jeg som et signal om at annet enn penger eller gavekort er å bevege seg ut på tynn is.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:20   #7
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.385
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Fadderbarnet mitt er en gutt paa 13 aar. Jeg har alltid klart aa kjöpe kule klaer til han etter aa ha faatt et par tips av moren samt se paa hva gutter paa samme alder har paa seg. Det er kanskje hyggelig aa faa noen gavekort, men dersom alle gavene under treet er konvolutter, synes jeg at det blir litt feil.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 15:21   #8
Ullvott
Plutselig tilbake
 
Ullvott sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 582
Ullvott er litt kulUllvott er litt kul
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Gina Tricot tenkte jeg ikke på nei.
Hun er litt "guttejente", vil hun finne passende klær i den butikken tro?


Øhhh.. jeg er nok ikke den rette å spørre der altså. Jeg er ikke den mest klesbevisste for å si det sånn.

Ullvott er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-09, 16:22   #9
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
 
Angelique sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.805
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klær vs. gavekort til 13-åring

Har nieser på 15 og 14 år.
De får gavekort på Steen & Strøm. Da kan de handle i hvilken butikk de ønsker.
Gavekortet pakker jeg inn, legger i eske og pakker inn.
De får litt småtterier ved siden av også. Type lipstick og hipsters.

__________________
Angelique
Angelique er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no