Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Solkrem for ansiktet

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-23, 10:59   #21
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Jeg bruker mest Cliniderm Age Defence spf 50. Ikke lukt, matt og holder godt. Likte også Murad sin, men dyr.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-23, 12:03   #22
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Kan anbefale Beplain. Helt uten duft, matt fin finish, trekker godt inn. Spf 50. Kjøpt på Farmasiet.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-23, 12:49   #23
gnuri
Fru Jacobsen
 
gnuri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Denne liker jeg også godt!

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg bruker mest Cliniderm Age Defence spf 50. Ikke lukt, matt og holder godt. Likte også Murad sin, men dyr.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-23, 12:51   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Hvor har dere kjøpt Evy?

Jeg har kjøpt på HM. Men det var riktignok i fjor på denne tiden. Ser de har den på Kicks.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-23, 12:56   #25
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Jeg har brukt Cliniderm i flere år, og nå har jeg Cliniderm Ultra Light Face Fluid. Eller noe sånn. Den er veldig fin i konsistensen, og ikke klissete. Men jeg har i grunn vært fornøyd med alle variantene av Cliniderm sine solkremer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 18:14   #26
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Tror jeg veksler mellom cliniderm, og cosmica og dermalogica fra år til år i solkrem og har i alle fall har til ansikt fra et par av dem

Jeg er jo ikke mer kresen enn at jeg bruker den til kroppen i ansiktet også om jeg har glemt den andre hjemme, så trolig ikke alle som vil like dem, men jeg har likt de jeg har hatt. Bruker ikke solkrem hele året da.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 23:12   #27
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Jeg har denne når jeg skal oppholde meg i solen en stund.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 23:36   #28
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Det er den jeg synes lukter oppkast

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-23, 23:36   #29
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Men jeg vet mange liker den altså!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 08:03   #30
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.823
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Det er den jeg synes lukter oppkast

Den lukter jo ingenting? Sensitiv nese du

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 08:13   #31
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Den lukter jo ingenting? Sensitiv nese du

Nei, seriøst. Mannen min (som påstår han mangler luktesans) sier det samme. Den er ikke parfymert, nei, men den lukter.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 11:22   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Sånn på siden – og muligens et dumt spørsmål, men NÅR tar dere på solkrem i ansiktet? Før dere tar på dagkrem? I stedet for? Over dagkremen, men under ev. farget ansiktskrem?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 11:25   #33
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sånn på siden – og muligens et dumt spørsmål, men NÅR tar dere på solkrem i ansiktet? Før dere tar på dagkrem? I stedet for? Over dagkremen, men under ev. farget ansiktskrem?

Etter dagkrem. Før sminke etc.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 11:36   #34
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Etter dagkrem. Før sminke etc.

Ja. Og etter sminke senere på dagen.


Nå har jeg tatt av god sniff av den solkremen som angivelig skal lukte oppkast. Den lukter noe, men om dette er oppkasten du har blitt utsatt for har du vært heldig.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 12:11   #35
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Haha Jaja, vi er jo alle forskjellige når der kommer til duft. Jeg har forøvrig fått min dose spy. Ungene mine spydde seg nærmest gjrnnom barndommen…

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 12:20   #36
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.554
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Sånn på siden – og muligens et dumt spørsmål, men NÅR tar dere på solkrem i ansiktet? Før dere tar på dagkrem? I stedet for? Over dagkremen, men under ev. farget ansiktskrem?

Før jeg går ut i solen. Og underveis gjennom dagen ved behov,

Men jeg bruker ikke dagkrem eller farget ansiktskrem og smergel heller ikke sminke de dagene. (I den grad jeg bruker sminke er det stort sett snakk om litt øyeskygge, evt noe mascara. Så ved ekstra smøring da så unngår jeg helst å smøre akkurat den mascaraen utover, men løser det stort sett ved ikke bruke den)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 12:21   #37
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Jeg kjøpte denne til halsen, men tror det er en ansiktskrem. Synes den har god konsistens og har ikke lagt merke til noen lukt.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 12:28   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Jwg pleier ikke å sminke meg de dagene jeg er mest utendørs i sola, for da enten soler jeg meg, er i hagen, løper eller går tur og skal dusje etterpå.

Men hvis jeg skal treffe folk, bruker jeg sminke, skjønt relativt sjelden annet enn rundt øyne og øyenbryn. Men da er jeg sol regel også enten innendørs eller ute i skyggen. Hvis jeg likevel skal være mye i solen, tar jeg solkrem på før sminken, eller etter, men ikkr akkurat der sminken er.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-23, 13:43   #39
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Ja. Og etter sminke senere på dagen.


Nå har jeg tatt av god sniff av den solkremen som angivelig skal lukte oppkast. Den lukter noe, men om dette er oppkasten du har blitt utsatt for har du vært heldig.

Jeg luktet også ekstra på den da jeg tok den på i dag. Jeg har ekstremt god luktesans og min luktet ikke oppkast, men alkohol.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-04-23, 13:32   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Solkrem for ansiktet

Nå har jeg brukt de siste dagene til å virkelig teste ut ulike solkremer, og jeg har en ny favoritt: Cosrx! For en deilig solkrem! Lett konsistens, lukter deilig av behagelig av aloe vera og er lett å smøre ut. Den trekker også veldig godt og raskt inn i huden, og det er ikke antydning til å få en fettete overflate.

Helt på høyde med Evys skum.

Som sagt likte jeg ikkr Korres sin fargede yoghurtsolkrem. Ingenting som minnet om yoghurt heller. Fargen smitter av på klær og jeg liker ikke lukten.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no