Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2017

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-16, 11:21   #121
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Skal og skal. Det var slik den ble laget og brukt "opprinnelig". Den fotside varianten har kommet til i nyere tid, fordi det ble moderne.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:28   #122
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Det er vel litt grenser for hvor mye en bunad kan forandres også. Jeg var liten, veldig tynn og flatbrystet som konfirmant. Om jeg hadde fått bunad da kunne jeg ikke brukt den som voksen, selv om jeg var tynn og hadde liten bh-størrelse i veldig mange år.

De vi har i vårt fylke er veldig fleksible og det legges inn veldig rikelig sømmonn slik at de kan tilpasses livet ut. Jeg har tilpasset 20-25 kg opp(, og 10-15 ned igjen,) og enda var det masse mer å gå på. Stakken og børen syes separat og børen kan demonteres ytterligere.

Hadde jeg blitt kjempediger så er det jo selvsagt grenser, men det syns jeg blir litt søkt å ta høyde for for en femtenåring.

Det er jo plagg som opprinnelig har blitt laget med tanke på at de skal brukes et helt livsløp, og de fleste av de ekte bunadene følger gamle sømtradisjoner.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:30   #123
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Ja, det er stor forskjell på drakttypene, min er veldig figursydd og ikke så lett å justere mye. Dyrt er det også.

Sunnmørsbunaden ser mye lettere ut å justere.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:36   #124
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.822
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Da min eldste skulle ha bunad, kom hun inn for å ta mål hos Husfliden i august, når hun skulle konfirmeres i mai året etter. Nye mål ble tatt på nyåret, og vi kom på prøving før endelig montering like før konfirmasjonen.

Jeg har også en konfirmant neste år, men har ikke begynt å tenke engang. Liten familie, gutt som ikke skal ha bunad = som et vanlig familiebesøk med finere mat og finere antrekk...

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:54   #125
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ja, det er stor forskjell på drakttypene, min er veldig figursydd og ikke så lett å justere mye. Dyrt er det også.

Sunnmørsbunaden ser mye lettere ut å justere.

Ja, prisen er horribel her også.

Alt med bunad er jo enormt overpriset. Gjetter at det endres når det en gang blir litt mindre populært med bunad, nå betaler folk hva som helst tror jeg.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 11:58   #126
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg abonnerer nølende på denne tråden. Det blir min første forberedelse så langt.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 12:00   #127
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

De vi har i vårt fylke er veldig fleksible og det legges inn veldig rikelig sømmonn slik at de kan tilpasses livet ut. Jeg har tilpasset 20-25 kg opp(, og 10-15 ned igjen,) og enda var det masse mer å gå på. Stakken og børen syes separat og børen kan demonteres ytterligere.

Hadde jeg blitt kjempediger så er det jo selvsagt grenser, men det syns jeg blir litt søkt å ta høyde for for en femtenåring.

Det er jo plagg som opprinnelig har blitt laget med tanke på at de skal brukes et helt livsløp, og de fleste av de ekte bunadene følger gamle sømtradisjoner.

Ja, en kan jo ikke ta høyde for kjempediger. Jeg mente bare at når konfirmanter ikke i det hele tatt har nærmet seg voksenkroppen, så kan det være litt tidlig å lage en bunad som skal vare. (Jeg veide sånn 40 kg..)

Filifjonka er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 12:12   #128
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Skal og skal. Det var slik den ble laget og brukt "opprinnelig". Den fotside varianten har kommet til i nyere tid, fordi det ble moderne.

Det visste eg faktisk ikkje

Og ja, den er mykje lettare å justere. Det er ofte lagt inn godt monn i vesten både i bredde og lengde. Eg for min del har den som parameter på vekt, den skal ALLTID passe.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 13:57   #129
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Er det noen som vet noe om opplegget til HEF i Oslo? Datoer, opplegg, vår eller høst, etc?


Og kirkelig: Er det hver enkelt kirke som har et opplegg, eller? Hvor finner man info om det?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 14:05   #130
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.



Og kirkelig: Er det hver enkelt kirke som har et opplegg, eller? Hvor finner man info om det?

Det virker som kommunene har sin egen kirkenettside. Der finner man info om de ulike kirkene også.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 14:06   #131
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

PøbelKonfirmant2017 fikk informasjon fra kirken her på fredag som var. Jeg antar at de barna som er medlemmer i kirken/døpt, får innkalling derfra.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 14:11   #132
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Vi fikk også en brosjyre fra kirken, men det var den generelle, som gjelder hele den norske kirke. Ikke noe om opplegget her vi bor.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 17:17   #133
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Ja, prisen er horribel her også.

Alt med bunad er jo enormt overpriset. Gjetter at det endres når det en gang blir litt mindre populært med bunad, nå betaler folk hva som helst tror jeg.

En bunad som koster 35.000,- regner man 180 timer på å produsere inkl brodering og montering. (Da er du dreven) Materialpakken koster kr 7.500,-. (Lundeby)
Bare stakken består av 2,5×1,3 mtr med vevd og stampet ull.

Noen her inne som tjener kr 150,- pr time før skatt?

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 17:20   #134
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En bunad som koster 35.000,- regner man 180 timer på å produsere inkl brodering og montering. Materialpakken koster kr 7.500,-. (Lundeby)

Noen her inne som tjener kr 150,- pr time før skatt?

Dette er en fanesak for Fløyel Du burde hatt denne etter

(Jeg er ikke ironisk eller ufin her altså, og jeg er helt enig med Fløyel.)

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 17:20   #135
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det noen som vet noe om opplegget til HEF i Oslo? Datoer, opplegg, vår eller høst, etc?

Nettsidene deres er jo helt håpløse, finner ikke noe nyttig info, annet enn at påmelding åpner 2.5. Det har de klart å informere om.

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 17:21   #136
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Nettsidene deres er jo helt håpløse, finner ikke noe nyttig info, annet enn at påmelding åpner 2.5. Det har de klart å informere om.

Ja den er helt på trynet. Dessverre er kriken sin side her i kommunen like ille, og ikke svarer de på mail heller. Det gjør i alle fall HEF.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 17:25   #137
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

HEF- konfirmant her 13. mai 2017. Dette kan vi, så det skal gå greit. 40 gjester +-, ingen overnatting ect. Prøver å få samme lokale som forrige runde.
Maten lager jeg selv med hjelp av familie og venner.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 17:36   #138
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Dette er en fanesak for Fløyel Du burde hatt denne etter

(Jeg er ikke ironisk eller ufin her altså, og jeg er helt enig med Fløyel.)

Jeg unnlot å tilføre at det er billigere arbeidskraft i Kina og Baltikum.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 21:45   #139
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Fanesaker er finfint!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 04-04-16, 22:13   #140
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.402
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2017

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Er det noen som vet noe om opplegget til HEF i Oslo? Datoer, opplegg, vår eller høst, etc?


Og kirkelig: Er det hver enkelt kirke som har et opplegg, eller? Hvor finner man info om det?

Her jeg bor står det på kirkens hjemmeside.

__________________
05 og 08
millact er aktiv nå  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no