Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-09-11, 19:48   #81
Shaggwell
Fullverdig medlem
 
Shaggwell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2011
Innlegg: 36
Shaggwell har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

På jobb, hyttetur faktisk.

Shaggwell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:51   #82
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var på jobb og så på nettet at et fly hadde kræsjet inn i twin towers. Ble sittende å lese litt på forskjellige nettsider og fikk da med meg fly nr 2. Etter det gikk jeg hjem, jeg hadde bursdag den dagen og ventet 8 venner på besøk på kvelden. Vi ble sittende foran CNN og diskutere hvordan dette ville påvirke verden.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:52   #83
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg hadde hentet eldste i barnehagen, han var 2,5 år og da jeg kom hjem ringte naboen min helt bestyrtet og fortalte hva som hadde skjedd og at jeg måtte sette på tv for å se ekstrasendingene.

Jeg lot være å skru på tv'en til etter jeg hadde lagt guttungen for kvelden, for jeg ville ikke at han skulle se noe.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:52   #84
Flubby
Crazy Cat Lady
 
Flubby sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Innlegg: 4.719
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg kom akkurat inn døra hjemme etter å ha hentet eldstejenta på SFO da telefonen ringte. Det var en venn fra Nederland som ba meg slå på CNN med en gang, og mens jeg snakket med han i telefonen, krasjet det andre flyet. Jentungen hadde korøvelse den ettermiddagen, og etter det kom kjæresten (nå mannen) på besøk og vi satt og så nyheter hele kvelden.

__________________
Draco Dormiens Nunquam Titillandus
Tenåringen-95 og Trassungen-09
Flubby er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:53   #85
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var høygravid en dag over termin, og hadde vært på kafè med venninner den dagen. Hørte om det da jeg satte meg i bilen og kjørte hjem, satte på tv`n og så det andre tårnet bli truffet.

Fikk vannavgang dagen etter, og ble satt i gang to dager etter det igjen. Lå hele helgen på sykehus og så på terrorbildene før eldstemann ble født søndagskveld, så jeg husker disse dagene veldig godt.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:54   #86
Minty
Bør lage seg en tittel selv
 
Minty sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Innlegg: 1.579
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

På buss nr 9, på vei hjem fra forelesning på Dragvoll. Det var varmt og flott vær husker jeg. Overfylt buss som vanlig. Utenfor Kbs kjøpesenter skrudde sjåføren plutselig opp volumet på radioen på max og folk kikket litt rundt på hverandre og noen mumlet "ok,hva er greia hans nå da?" Så hørte vi hva som ble sagt og det ble HELT stille. Alle så vantro på hverandre. Venninna mi og jeg løp hjem til loftsleiligheten vår og så på CNN. Jeg glemmer aldri bildene av folk som valgte å hoppe...

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:55   #87
Sissel
Bør lage seg en tittel selv
 
Sissel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
Innlegg: 3.340
Sissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smartSissel imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var hjemme i fødselspermisjon, og fikk tlf. fra mannen om at jeg måtte skru på TV`n. Han var på jobb.

Sissel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 19:59   #88
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.330
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var på konferanse/kurs for nyansatte i et stort konsulentfirma, og da dagens faglige program var over fikk vi beskjed fra lederne om det forferdelige som skjedde. Vi ble delt inn i grupper og skulle på hotellrommene og lage underholdning for kvelden, men min gruppe ble sittende og stirre på tvsendingene, og så fly nr to kjøre inn i tårnet på direkten, og at tårnene raste. Vi greide ikke å lage underholdning, vi var sjokkerte og triste.


Sist redigert av skyfri : 12-09-11 kl 19:14.
skyfri er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:04   #89
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var sikkert hjemme i tykk ammetåke eldste jenta mi var 3 uker ca da.
Men husker det ble mye tv. Sykt å tenke på at det er 10 år siden.

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:15   #90
Hot Lips
kissable
 
Hot Lips sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Innlegg: 3.694
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Utrolig hvor mye detaljer folk husker. Og at det har gått ti år.

__________________

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:24   #91
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Var på jobb og satt i åpent kontorlandskap da en finsk kollega fant ut dette via finske nettsider. Den neste timen satt vi foran pc-ene for å få oppdaterte nettnyheter. Om kvelden var mannen og jeg hjemme og så tv og diskuterte.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:30   #92
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Utrolig hvor mye detaljer folk husker. Og at det har gått ti år.

Ja det tenkte jeg også, jeg husker bare at jeg var hjemme jeg
Er vel litt løsemiddelskadd jeg sikkert etter mange år i fabrikk med løsemiddel :P

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:32   #93
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg bodde hjemme hos mine foreldre. Hadde akkurat fullført studier i ytlandet og bodde hjemme mens jeg ventet på bedre tider og bedre jobb.
Jeg hadde akkurat stått opp etter å ha vært sengeliggende på grunn av vond rygg, og vandret rett inn til mor som så på CNN og fikk akkurat meg det andre flyet ...

Et par dager senere tok jeg fly til Molde. Det var helt kaotisk i sikkerhetssjekken på Flesland.
I Molde var det ingenting da jeg dro hjem et par dager senere.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:32   #94
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var hjemme (skrev hovedfagsoppgave) og en venninne kom til meg og sa jeg måtte slå på TV'en og fortalte hva som var skjedd. mitt svar var "det er ikke 1. april i dag altså" - så gikk resten av dagen til å se TV

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:40   #95
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Opprinnelig lagt inn av skyfri, her.

Jeg var på konferanse/kurs for nyansatte i et stort konsulentfirma, og da dagens faglige program var over fikk vi beskjed fra lederne om det forferdelige som skjedde.

Me too! Men husker også at da klokka ble tre fikk "alle" sms og begynte å slå på pc'er etc. Husker at vi satt på hotellrommene og så på bildene, igjen og igjen.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:42   #96
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var på forelesning på høgskolen. Vi hadde akkurat tatt en pause da noen skrudde på CNN på tv-en utenfor forelesningssalen. Det ble ikke flere forelesninger den dagen.

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:48   #97
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

På universitetet. Ble sittende mesteparten av dagen forant tv på pauserommet til instituttet mitt før det var instituttseminar med en amerikansk professor om ettermiddagen.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:49   #98
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.601
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var hjemme, litt sliten etter valgvake på natta. Pappa hadde ringt og fortalt at farmor lå for døden, og hun døde samme kveld. Så selv om det var grusomme hendelser på tv, var jeg mest lei meg for farmoren min.

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:52   #99
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg husker ikke hvor jeg hadde vært, men jeg kom inn i stua hos svigers og der sto tv`en på . Jeg mener jeg hørte det på radio i bilen først, så et eler annet sted hadde jeg vært.
Jeg satt og kikket på tv`en da det andre flyet traff, og det var helt ubegripelig. Jeg får samme følelse som da når jeg ser bilder og video fra hendelsen. Det er fortsatt ikke begripelig at noe slikt kunne skje.

Jeg ble sittende i den sofaen og kikke på tv sammen med min svigerinne resten av dagen.

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-09-11, 20:56   #100
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor var du for nøyaktig 10 år siden?

Jeg var 6 mnd. gravid, diger som en hval og med bekkenløsning. Hadde vært på jobb og kom sliten heim og la meg på sofaen og slo på tv'n. Ble der resten av dagen.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no