Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Skal vi danse 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-11, 10:11   #141
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg sovnet på soffaen midt i dansen jeg som ellers aldri sovner før midnatt og så sovner da. Men hva skjedde, noen som var helt klart best, noen som var helt klart på bunn Og hvem røyk ut?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 10:19   #142
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Jeg sovnet på soffaen midt i dansen jeg som ellers aldri sovner før midnatt og så sovner da. Men hva skjedde, noen som var helt klart best, noen som var helt klart på bunn Og hvem røyk ut?

Atle var klart best og fikk 4 10ere.

Anna Anka røyk ut, og påstår nå at alt er planlagt og fikset fra tv2 sin side.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 10:21   #143
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Selvfølgelig er alt fikset fra tv2....

Og hurra for Atle!


Sist redigert av Christa : 16-10-11 kl 21:33.
Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-11, 21:20   #144
€Marie€
Nybegynner
 
Medlem siden: Oct 2011
Innlegg: 11
€Marie€ har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Ah, jeg synes Egor er ordentlig snasen å se på!


Å ja

€Marie€ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 19:39   #145
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Nå er det dans, og jeg gleder meg som alltid

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 20:10   #146
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

I kveld synes jeg Katrine Moholt er like flau som Herr Numme. Nomans hoftevrikk karakteriseres som "brødrister" og Stellas dans "inspirasjon fra Kama Sutra". Jeg synes det er virkelig billige poeng. Nei, få inn Kristian Ødegård igjen. Han kunne i alle fall få billige poeng til å være morsomt. Stella er flott da!

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 21:35   #147
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

I kveld synes jeg Katrine Moholt er like flau som Herr Numme. Nomans hoftevrikk karakteriseres som "brødrister" og Stellas dans "inspirasjon fra Kama Sutra". Jeg synes det er virkelig billige poeng. Nei, få inn Kristian Ødegård igjen. Han kunne i alle fall få billige poeng til å være morsomt. Stella er flott da!

Helt enig med deg!
Men jeg heier på Atle jeg da... (å... den som hadde vært litt yngre...)

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:36   #148
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Når jeg står i kø, f.eks. på posten, så står jeg i latino grunnsteg.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:47   #149
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Når jeg står i kø, f.eks. på posten, så står jeg i latino grunnsteg.

Herlig!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-11, 22:49   #150
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Synes Stella var i dag. Men heier fortsatt på Atle!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 08:12   #151
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.398
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg syns ikke koreografien til Atle var så bra. Stella var absolutt best i går.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-11, 08:46   #152
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Og så var det gøy å se dansepartnern til Stella danse Stella sin type dans.
Vesla var helt i hundre her når Stella, den store favoritten hennes danset.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 19:45   #153
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Stella har utrolig utstråling!
Vesla danser i vei her

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-10-11, 19:53   #154
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Og Atle er så flink, stilig i kjole og hvitt, ja helt klart najs!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 09:24   #155
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Kjipt at Stella røk ut, hun har jo vært klart bedre enn Kari...Men som tidligere er det ikke prestasjonene som betyr noe....

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-11, 23:44   #156
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Noen overraskelser innimellom ja. Men om ikke Atle vinner så blir jeg dritsur, da mister jeg trua på det norske folk (hvertfall de som gidder å stemme, for det gjør jo ikke jeg).

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-11-11, 19:09   #157
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Stella kan vel ha røket ut pga. den særdeles lite sjarmerende dansekavaleren sin. Sånn som han klisser og nusser på dansekjendisene sine! Grøss.

Ellers på slarvefronten; hørte på radioen at Aleksandra (som danser med Lars Bohinen) er kjæreste med Glenn Jørgen! Av en eller annen grunn synes jeg de er et noe umake par.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 19:44   #158
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Her er vi i gang med Skal vi danse og Vesla gleder seg til Atle, og det gjør jammen mammaen hennes og. Vi håper på Atle og Lars i finalen neste uke, men Lars første dans var jo ikke den beste.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 20:06   #159
Stompen
Aktiv
 
Stompen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: Østlandet
Innlegg: 228
Stompen er litt kulStompen er litt kul
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Stella kan vel ha røket ut pga. den særdeles lite sjarmerende dansekavaleren sin. Sånn som han klisser og nusser på dansekjendisene sine! Grøss.

Ellers på slarvefronten; hørte på radioen at Aleksandra (som danser med Lars Bohinen) er kjæreste med Glenn Jørgen! Av en eller annen grunn synes jeg de er et noe umake par.

Ble nesten litt skuffa da jeg hørte dette jeg, for jeg synes Aleksandra og Lars hadde blitt et flott par utenfor dansegulvet også...

__________________
Hilsen Stompen

Stolt mamma til fem små trollunger
2005, 2006, 2x2010 og lille overraskelse 2012
Stompen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-11-11, 20:32   #160
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Jeg heier på Atle og Kari, og har til og med stemt på Kari i dag. Men jeg må jo nesten det. :Gift med vossing:

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no