Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Skal vi danse 2011

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-11, 12:10   #101
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Mirasol, her.

De poengene som folk ringer inn og gir må jo tydeligvis telle!? Hvem i all verden er det som stadig stemmer på Rune Larsen selv om han ligger langt nede på dommerpoengene?!

Ja, ikke sant? Men er det noen som stemmer på han? Skulle tro fan-skaren hans var av typen som ikke øste ut penger på sms i hytt og pine.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 12:31   #102
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Ja, ikke sant? Men er det noen som stemmer på han? Skulle tro fan-skaren hans var av typen som ikke øste ut penger på sms i hytt og pine.

Mine foreldre stemmer på ham til min store fortvilelse. De er snart pensjonister og dette er det eneste de bruker penger på i slike sms greier ...

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-11, 13:39   #103
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Mine foreldre stemmer på ham til min store fortvilelse. De er snart pensjonister og dette er det eneste de bruker penger på i slike sms greier ...

Sånn er det med mine svigers

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 08:42   #104
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Lollipop-generasjonen bruker visst litt sms-penger, gitt.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 11:29   #105
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Lollipop-generasjonen bruker visst litt sms-penger, gitt.


Eller så ringer de med fasttelefonen sin

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 13:13   #106
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Rune Larsen bør virkelig takke for seg snart, han kan jo IKKE danse!
Det som irriterer meg mest er at han tar opp plassen til en av de andre som faktisk har potensial når det gjelder dans.

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 13:55   #107
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Mannen min sier han ikke hadde blitt overrasket om TV2 jukser det til, fordi det er god butikk å beholde kontroversielle deltakere som skaper mer blest.

Jeg tror ikke de gjør det da, det ville vært et hån mot de betalende seerne, og dessuten tror jeg ikke en sånn "hemmelighet" ville forblitt hemmelig så veldig lenge. Det kan ikke være bare ett menneske som styrer med dette.
Greit at jeg er naiv, men jeg kan ikke få meg til å tro at det er juks.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-11, 18:07   #108
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Rune Larsen bør virkelig takke for seg snart, han kan jo IKKE danse!
Det som irriterer meg mest er at han tar opp plassen til en av de andre som faktisk har potensial når det gjelder dans.

Men det er jo ikke uvanlig, det har jo alltid vært sånn i de forrige rundene, at en av dem som ikke kan danse klorer seg fast.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 07:35   #109
mocci
Retromum
 
mocci sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 1.383
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men det er jo ikke uvanlig, det har jo alltid vært sånn i de forrige rundene, at en av dem som ikke kan danse klorer seg fast.

Ja det går jo gjerne mer på popularitet enn danseferdigheter...

__________________
Eventyrblanding juli 13
mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 07:37   #110
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av mocci, her.

Ja det går jo gjerne mer på popularitet enn danseferdigheter...

Og sånn vil det jo alltid være så lenge seerne skal være med å bestemme, jeg syns det er litt av sjarmen.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 07:45   #111
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Veritas, her.

Mannen min sier han ikke hadde blitt overrasket om TV2 jukser det til, fordi det er god butikk å beholde kontroversielle deltakere som skaper mer blest.

Jeg tror Rune Larsen er det minst kontroversielle jeg vet om.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-11, 08:17   #112
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Det er jeg enig i. Jeg tror han tenker mer i retning av Anna Anka.
(Tidligere også Finn Schiøll).

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 20:11   #113
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Hvordan går det i kveld for Atle og de andre? Er på ferie og har ikke norsk tv.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 20:22   #114
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Foreløpig leder Lars, han fikk 4 x 9. Atle har også danset, han fikke vel noen 8ere og en 7er om jeg husker rett. Stella fikk 3x 9 og en 8er. Rune er desisdert sist.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 20:24   #115
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Atle er så flink.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 21:01   #116
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Atle er flott å se på, Lars har gjort imponerende fremgang, håper han slutter å se på dansepartneren snart slik at han utstråler mer selvtillit, Kari må slutte å synge mens hun danser!

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 21:07   #117
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Atle er så flink.

Atle er så fin! ()

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 21:08   #118
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Veronal, her.

Atle er flott å se på

Når han danser, jeg er ikke med i fjortisgjengen. :Peker opp:

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 21:44   #119
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Opprinnelig lagt inn av Bokormen, her.

Atle er så fin! ()

Jah!

(Fjortis, høh ... )

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-11, 22:01   #120
eka
Grubler.
 
eka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 1.924
eka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smarteka imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skal vi danse 2011

Nå håper jeg Rune ryker ut.

__________________
Jente -02, gutt -06, gutt -13.
eka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no