Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Ullbukse istedenfor ullongs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-01-23, 12:45   #21
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Agent Scully, her.

HM cashmere ulljoggebukse er det aller besteste.

Hennes og Mauritz?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 12:59   #22
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Hennes og Mauritz?

Ja, HM har fin kasjmir. Min aller mykeste kasjmirgenser er fra HM. Men når det er sagt, er det ikke alltid spesielt lett å finne det. Det varierer voldsomt hva de har inne, og det henger i hytt og vær.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 13:30   #23
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Har du Y2K-varianten med "Juicy" i glitterbokstaver over rumpa?

Haha, nei, tross alt ikke. Men verdens beste hjemmekontorbukse.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 36B2F3C6-3945-4CD6-A63F-D45DA5A39DA2.jpg (6,1 KB, 182 visninger)
__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 19:15   #24
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, HM har fin kasjmir. Min aller mykeste kasjmirgenser er fra HM. Men når det er sagt, er det ikke alltid spesielt lett å finne det. Det varierer voldsomt hva de har inne, og det henger i hytt og vær.

Mye er bare online materiale.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 19:25   #25
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Jeg har en fra Vic. Vid modell, med litt sleng og med lommer. Er bare 50% ull men jeg synes den er varm og fin.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-01-23, 20:06   #26
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Ella & il har fine bukser i ull i ulike modeller.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 07:54   #27
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Eg har ei frå Cubus som eg bruker heime heile vinteren. I forrige veke fann eg ei i min str. på eit 70% stativ, så nå har eg to.

Eg har ei frå Stormberg og. Den er ikkje like god som den frå Cubus. Meir vid bukse i longs-stoff.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 12:17   #28
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Disse fra Rosemunde er helt fantastiske. https://www.boozt.com/no/no/rosemund...2643/222967574

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 13:26   #29
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Disse fra Rosemunde er helt fantastiske. https://www.boozt.com/no/no/rosemund...2643/222967574

Er fullpris 1499?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 13:42   #30
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Jeg har bodd i min Safa joggebukse gjennom pandemien, den er i ganske tynt stoff og har nylig fått noen små hull, men ut i fra hvor mange timer den har vært i bruk så vil jeg i at kvaliteten har vært bra.
Har kjøpt meg en ny på salg, i min favorittfarge:
https://www.safa.no/pegasus-joggebukse-14

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 14:01   #31
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Er fullpris 1499?

Ja, så veldig godt tilbud. Jeg har en sort og nå som jeg var inne og fant dem, så bestilte jeg akkurat en lysegrå til. Kjøpte de sorte under pandemien og den var genial til hjemmekontor på vinteren, men brukte den faktisk også en del på kalde kvelder om sommeren. Veldig praktisk med lommer også. Eneste var at jeg gjerne skulle hatt den bittelitt lengre i beina (jeg er 173), men den går akkurat altså.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 14:39   #32
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Jeg har bodd i min Safa joggebukse gjennom pandemien, den er i ganske tynt stoff og har nylig fått noen små hull, men ut i fra hvor mange timer den har vært i bruk så vil jeg i at kvaliteten har vært bra.
Har kjøpt meg en ny på salg, i min favorittfarge:
https://www.safa.no/pegasus-joggebukse-14

Forslag til størrelse om man er 170cm og 64kg?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 17:36   #33
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.804
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Forslag til størrelse om man er 170cm og 64kg?

Da er vi ca like store, M passer fint til meg

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 17:40   #34
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Er den grønn eller turkis?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 17:42   #35
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Da er vi ca like store, M passer fint til meg

Takk!

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 19:27   #36
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Men bukse som er 50% ull og 50% akryl ... Eg synes lukt ofte sett seg veldig i akryl, korleis er det å få vaska den ordentleg?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 19:41   #37
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Men bukse som er 50% ull og 50% akryl ... Eg synes lukt ofte sett seg veldig i akryl, korleis er det å få vaska den ordentleg?

Har ikke merket noe til at lukt setter seg i disse buksene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 19:43   #38
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Kasjmirbukse på tilbud på HM

https://www2.hm.com/no_no/productpage.1021882002.html

https://www2.hm.com/no_no/productpage.0818621014.html

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 20:30   #39
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Så delikate ut, takk for linker! Kanskje det blir en av disse og, i tillegg til safa.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-23, 20:37   #40
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Ullbukse istedenfor ullongs

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

Så delikate ut, takk for linker! Kanskje det blir en av disse og, i tillegg til safa.

Jeg er veldig fornøyd med disse. Perfekte under en overtrekksbukse, jeg er jo enten alltid på vei ut med hund, eller har akkurat kommet inn. Veldig deilig å slippe å skifte til ullundertøy hele tiden når jeg går hjemme.

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no