Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-20, 15:32   #21
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Det er veldig begrenset hva jeg gidder se på.

Niobe følger meg.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 16:55   #22
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ingen har snurtet, såvidt jeg vet, bortsett fra ei som til stadighet spør om jeg har sett bildene fordi jeg ikke har kommentert/lika. Men jeg føler kanskje det er litt frekt å be om å følge andre eller si ja til andre når jeg ikke legger noe som helst ut selv? Vet ikke? Derav dette spørsmålet. Det blir jo litt stalker-ish, på en måte.

Men følger du henne? I såfall skjønner jeg jo at hun spør. Uansett, man man ingenting på Insta, og seg er jo bare å forklare hvorfor du er der og evt. slutte å følge vedkommende?

Jeg hadde åpen konto, men har lukket nå. I åpen modus gjorde jeg som Retz, luktet effektivt bort dem jeg av ulike årsaker ikke ville hader. I lukket gidder jeg ikke legge til dem jeg ikke vil, uansett om jeg kjenner dem eller ikke.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 17:29   #23
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Siden Instagram er eid av facebook fant vennene dine deg fordi de fikk melding om at Hyacinth nettopp ble medlem.

Det gjelder vel ikke hvis du ikke er på Facebook?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 17:32   #24
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men følger du henne? I såfall skjønner jeg jo at hun spør. Uansett, man man ingenting på Insta, og seg er jo bare å forklare hvorfor du er der og evt. slutte å følge vedkommende?

.

Ja, jeg følger henne, men det var bare fordi hun hoppet i taket av glede da hun så at jeg hadde fått meg insta. Gudene vet hvordan hun fant det ut. Jeg turde ikke si nei da hun sendte forespørsel, men hun er den eneste venninnen jeg har. (På insta, altså, ikke IRL.) Men jeg kommenterer aldri noenting på insta. Jeg ser på bilder matbloggere legger ut og på familien Ingebrigtsen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 17:35   #25
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Et spm. Hvis jeg får en forespørsel og trykker «slett», ser vedkommende da at jeg slettet? Er det vanlig å vente på at folk skal godta, sånn at hun stakkars gamle venninnen min som jeg ikke har kontakt med lenger, som sendte forespørsel etter jeg hadde vært på Insta i 2 minutter, fremdeles sitter og venter i spenning?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 17:37   #26
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.284
Blogginnlegg: 1261
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Et spm. Hvis jeg får en forespørsel og trykker «slett», ser vedkommende da at jeg slettet? Er det vanlig å vente på at folk skal godta, sånn at hun stakkars gamle venninnen min som jeg ikke har kontakt med lenger, som sendte forespørsel etter jeg hadde vært på Insta i 2 minutter, fremdeles sitter og venter i spenning?

Folk er forskjellige. Hadde jeg trykka "følg" på en eller annen jeg var skikkelig opptatt av, hadde jeg jo fått det med meg om jeg ikke ble godtatt, men neppe om en klassekamerat fra barneskolen ikke godtok liksom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 18:06   #27
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Jeg legger ikke merke til om folk fjerner meg fra sin venneliste. Eller om de godtar følgeforespørsler.
Jeg ville nok ha stusset om mamma eller ungene hadde fjerner meg fra FB/insta.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-20, 20:57   #28
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Man får ikke beskjed, men vil jo se at man ikke er godkjent sersom man sjekker det opp.

Lurer på om vennene dine kan ha fått melding om at du er på Insta fordi du har registrert deg med epost da? Internett vet mye oss ...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-20, 12:15   #29
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Det er mange som har instakonto og følger mange, uten å noensinne legge ut noe selv. Svært mange av samme grunn som deg, for å følge bloggere, humorprofiler, badesken, søte kattunger, makeuptips og whatnot. Helt greit, aldri hørt noen gruffe over det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-20, 13:17   #30
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.082
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Jeg legger av og til merke til det hvis noen legger meg til (jeg har åpen profil), og så tenker jeg jo - kult - jeg vil gjerne følge hen tilbake, men hvis hen da har 0 innlegg dropper jeg som regel det. Det gir jo ikke meg noe.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-20, 14:05   #31
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Noterer meg at Hyacinth ikke følger meg.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-20, 14:14   #32
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Noterer meg at Hyacinth ikke følger meg.

Har aldri sett deg på Insta heller, haha! Kan godt følge deg.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-02-20, 19:15   #33
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.643
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Har aldri sett deg på Insta heller, haha! Kan godt følge deg.

Der er det ikke så mye som en matbete.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:06   #34
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Eg har hatt fleire konti relatert til ulike interessefelt, og særlig den eine (som eg ikkje bruker lenger) blei fulgt av fleire som ikkje hadde lagt ut noko sjølv. Så sjølv om det ikkje er den mest vanlige måten å bruke Instagram på, er du ikkje aleine om å bruke det slik.

Når det gjeld kommentarer som «Såg du det ...» Ville eg trekt på skuldrene og sagt at eg bruker ikkje insta på den måten, så det fekk eg ikkje med meg. Det er lett å tenke at alle bruker SoMe på samme måte som ein sjølv.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:18   #35
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Snuppas generasjon rydder visst svært jevnlig på instakontoene sine. Der ligger det som regel bare et par bilder på profilen, men disse byttes ut relativt jevnlig. I hvert fall de profilene som vi voksne får lov til å følge.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 09:49   #36
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppas generasjon rydder visst svært jevnlig på instakontoene sine. Der ligger det som regel bare et par bilder på profilen, men disse byttes ut relativt jevnlig. I hvert fall de profilene som vi voksne får lov til å følge.

Jepp.

Litt flere bilder på vsco, men på insta skiftes de ut ofte. Sånn ca når strømmen av kommentarer og likes stopper opp.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 11:06   #37
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.694
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Ja. De gjør det sånn. Og jeg bruker mitt som et slags digitalt album. Der jeg før la bilder på Fotoknudsen.no ligger nå mange på Insta.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 00:09   #38
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Jah. Den tidligere venninnen (for over tjue år siden) som spurte om å følge meg ca tre sekunder etter jeg opprettet profil før jul, hun spurte igjen i dag. Første gangen lot jeg som jeg ikke så det og ignorerte forespørselen i lang tid. I går slettet jeg den, etter at datteren min forsikret meg om at hun ikke ville se det. I dag kom altså en ny forespørsel, og jeg turde ikke annet enn å akseptere. Men jeg har jo aldri lagt ut noe som helst, så hun kommer til å bli skuffet.

Jeg spurte tilbake da, tenkte kanskje at det var kutyme, lzm... Og hun har lagt ut enorme mengder bilder bare på få timer...

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 10:30   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Hun kan se at du ikke har lagt ut noe før du legger henne til, det står antall bilder i profilen din som er synlig for alle.

Og det er ikke sikkert at hun har søkt deg opp og lagt merke til at du har avslått forespørselen hennes. Mest sannsynlig har hun glemt at hun har sendt deg en forespørsel, så når du kommer opp igjen som "personer du kanskje kjenner", legger hun deg til igjen.

Om du plutselig får masse av hennes bilder i freden din, betyr det heller ikke at de er lagt ut nylig. Insta har algoritmer som gjør at du ikke ser alt i "sanntid", men de viser deg det de tror du vil se mest av. Så når du nettopp har lagt til noen vil du se mye av deres bilder. Etterhvert roer det seg, og du vil se mest av de du interagerer mest med, dvs. de du liker bildene til, eller de du ser på storyene til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-02-20, 10:48   #40
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.800
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Insta-kutyme (idiotspørsmål)

Takk for svar! Ja, det er nok det som har skjedd.

Bildene hennes er ferske, det er sånne «bla sidelengs»-serier fra en tur de er på. Men det plager forsåvidt ikke meg, det var overraskende koselig å se bilde av barna hennes (som jeg aldri har sett.. )

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no