Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Hotell i Trondheim

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-20, 22:25   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Hotell i Trondheim

Jeg reiser alene, uten bil, må kunne gjøre noe annet enn å dingle på hotellrommet på kvelden.

Hvor bor jeg - hvor spiser jeg?
Jeg har bodd på Scandic Nidelven og Britannia, men jeg er ikke kjent i Trondheim sentrum.

Jeg elsker gode hotellfrokoster, hvilket er årsaken til 2 ovennevnte hotell tidligere.

Er åpen for forslag, gjerne et hotell hvor jeg kan gå ut å titte i butikker som ikke stenger kl 17.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 22:41   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Altså. Bor du på et hotell i sentrum er det jo gangavstand til alt. :P Solsiden har et kjøpesenter som er åpent til 21 på hverdager. Nærmeste hotell er vel Scandic Solsiden, Scandic Bakklandet og Scandic Nidelven som ligger som et triangel rundt Solsiden. Men det er gåavstand også fra f.eks Britannia. I Midtbyen (sentrum) har Trondheim Torg åpent til 20, og Byhaven også til 20. Andre butikker er åpne til 18, men noen butikker har utvidet åpningstid på hverdager.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 22:53   #3
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Takk for tips!

De gangene jeg har vært i Trondheim har jeg blitt hentet og geleidet ditt jeg skal, dvs. jeg har ikke trengt å tenke selv. Nå skal jeg plutselig aktivisere meg selv. Jeg kommer en mandag, er "alle" restauranter stengt da?

Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 23:04   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Neida. Vil tro det er mye åpent på f.eks Solsiden. Spisestedene har inngang ute, ikke fra inne på senteret.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 23:51   #5
Dali
Glad
 
Dali sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.857
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Vi lå på Thon hotel Nidaros før jul. Kjempegod frokost, og jeg tror ikke prisen er avskrekkende (betalte ikke selv).

__________________
Eldsteturbo 06, lilleturbo 08, og sisteturbo september 11.
Dali er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 23:56   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.949
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Jeg syntes også at det var ålreit på Thon Hotell Nidaros. Ikke like ekstravagant frokost som på Nidelv, men definitivt god.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-20, 23:58   #7
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Jeg liker relativt nystartede Hevd på torget, vis-a-vis Aker BP, som er bakeri/lunsjkafe på dagen og forvandles til Una pizzeria på kvelden. Hyggelig og avslappet. De har åpent mandager, så vidt jeg vet. På Bakklandet er det mange koselige spisesteder.

Hotell vet jeg ikke noe om, jeg ligger aldri på hotell i byen.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-02-20 kl 09:43.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 07:11   #8
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.052
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Jeg syntes Scandic Bakklandet var veldig fint sist jeg bodde der, men det er noen år siden da. Liker området. Det meste er jo uansett innen gangavstand, så jeg tipper du klarer å orientere deg, altså.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 08:53   #9
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Byen er liten, som Jolie sier. Det finnes faktisk et hotell som er på hjørnet av Trondheim Torg også, dersom du vil bo midt i shoppingen.

IKEA har åpent til 22, dersom du vil ta en buss dit en kveld.

Hoteller nært Trondheim Torg
https://www.google.com/search?q=hote...hrome&ie=UTF-8

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 08:54   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg syntes Scandic Bakklandet var veldig fint sist jeg bodde der, men det er noen år siden da. Liker området. Det meste er jo uansett innen gangavstand, så jeg tipper du klarer å orientere deg, altså.

Har hørt flere som har vært fornøyd her.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:01   #11
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Scandic Bakklandet er bra. Og det er unektelig litt hyggeligere å bo der enn på Trondheim torgs hjørne. Det er ikke vanskelig å finne fram og det er små avstander.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:06   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Tusen takk for tips!

Jeg opplever Trondheim som litt "vanskelig" å navigere seg i. Ikke vondt ment altså, men jeg skjønner ikke "systemet", må finne meg et sentrumskart. Jeg husker b.la at vi gikk over Bybrua og havnet i en gate med en veldig koselig kafe, jeg klarer bare ikke å "se" for meg hvordan vi kom oss til Bybrua, fra hvilken retning. Jeg har vært der 5-6 ganger, men da med kjentfolk som vet hvor vi skal og som sagt da følger ikke jeg med.

Jeg har vært på solsiden! Vi satt på en uterestaurant der sist, men hvordan jeg kom meg derfra til hotellet, det aner jeg virkelig ikke, og det er ikke pga høy promille. :bevisstløsigjerningsøyeblikket:

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:10   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Det som er forvirrende når man ikke er kjent er at du har to bryggerekker i hver sin retning, den ene mot kanalen og den andre mot elva. Langs elva har du brygger på begge sidene, kanalen har brygger på ene siden og jernbane på den andre. Og elva slynger seg i en S rundt Midtbyen og er liksom på flere kanter. Men det er ikke stort, og gatene er lagt i et pent rutemønster. Kart oppklarer mye ja.

Går du fra torget oppover mot Nidarosdomen er Gamle Bybro til venstre. På andre siden av den finner du flere hyggelige kafeer, i gamle trehus.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-02-20 kl 09:17.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:12   #14
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Tenk på Trondheim sentrum som New York. Ja, jeg vet. Men Midtbyen er begrenset av en elv. Det eneste er Bakklandet (der kafeen din lå, tenker jeg), scandic Bakklandet og Solsiden, som er på den andre siden av elva. Rett over tre ulike broer. Broen mot Solsiden er Blomsterbrua. Broen til Scandic Bakklandet heter Bakke bru. Mellom Bakke bru og Gamle bybro (den med lykkens portal i rødt) finner du Bakklandet.

Arkitekten som laget sentrum (midtbyen) likte parallelle gater. Akkurat som i NY er det parallelle gater begge veier. Så om du beveger deg mellom Søndre gate, Nordre gate og Munkegata (det er den man ser Munkholmen i ene enden og Nidarosdomen i den andre), så har du kontroll på de loddrette gatene. De vannrette gatene er det bare å holde seg mellom Nidarosdomen og kanalen mot togstasjonen og Munkholmen og fjorden. (stasjonen er over kanalen mot hotellet som heter Clarion hotel & congress).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.



Sist redigert av Karamell : 19-02-20 kl 09:18.
Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:12   #15
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.028
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Du må navigere etter elva. Det er da hovedsakelig 2 bruer å forholde seg til nede i byen. Bybrua som er «øverst» (nærmest Trondheim torg) og Bakke bru. Når du krysser Bakke bru over til Bakklandet er du omtrent på Solsiden. Om du da går oppover Bakklandet er det en veldig hyggelig gate og etter en liten stund er du ved Bybrua.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:19   #16
Selma
blid
 
Selma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.785
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Gata med en veldig koselig kafe var nok Bakklandet Hvis du bor på Scandic Bakklandet så har du kafeene på Bakklandet fem min unna i den ene retningen og Solsiden "rett over gata" i motsatt retning. Scandic Bakklandet ligger rett ved elva og Bakke Bru. Hvis du går over Bakke Bru så kan du følge Olav Trygvassonsgt bort til Byhaven (shoppingmuligheter til kl 20). Jeg bor jo aldri på hotell i egen by så jeg har ingen erfaring med Scandic Bakklandet, men beliggenheten er glimrende og lett å navigere fra

__________________
Selma og jentene (-99 og -02)
Selma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:21   #17
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Den jeg kaller Blomsterbrua, som går direkte til Solsiden heter visst Verftsbrua, når jeg googler. Så vet du det. den finner du ved å passere Olavshallen og hotellet Royal Garden (SAS-hotellet).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:23   #18
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Du må navigere etter elva. Det er da hovedsakelig 2 bruer å forholde seg til nede i byen. Bybrua som er «øverst» (nærmest Trondheim torg) og Bakke bru. Når du krysser Bakke bru over til Bakklandet er du omtrent på Solsiden. Om du da går oppover Bakklandet er det en veldig hyggelig gate og etter en liten stund er du ved Bybrua.

Jepp, og Scandic Bakklandet ligger klistra inni Bakke bru. Bor du der har du Bakklandet oppover elva, og Solsiden nedover elva. Hele sentrum på andre sida av brua.

(Problemet med å navigere etter elva når du er totalt ukjent er at plutselig er du ved kanalen, og tror at det er elva, og skjønner ingenting. Har jeg hørt. )

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-02-20 kl 09:38.
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:24   #19
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Jeg må bo på Scandic Bakklandet ser jeg! Tusen takk!

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-20, 09:24   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.753
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hotell i Trondheim

Jeg stemmer også for Scandic Bakklandet.

Liker du å gå tur? Se her: https://www.tt.no/artikler/nyheter/7641-midtbyrunden/

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no