Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva serverer du i barnebursdag?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-11-06, 14:10   #21
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh? For noen unger.
Jeg lagde flotte fruktspyd til barnehagebursdagen til vesla, da det er en sukkerfri barnehage. Lagde også svære fat med oppskårne grønnsaker, og hadde vaniljekesam og rømmedip til. Stod og tilberedte alt maten i 3 timer på kjøkkenet. Nesten alt ble spist opp.

Hmmmm. Lurer på om jeg skal teste dette på søndag.

Dvs, egentlig har jeg spurt bursdagsbarnet om dette og da så hun på meg med et blikk som bare lurte på hvilken planet jeg kom ifra...

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:15   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Hehehe. Jeg tror det kommer litt an på hva ungene er vandt med fra før av. Å servere frukt i en "vanlig" barnehage er nok ikke like populært, for de forventer jo å få kake. I veslas barnehage, som har vært sukkerfri i 2-3 år nå, forventer de jo ikke noe annet, egentlig. Men helt vanlig frukt er jo kjedelig, siden de alltid får det. Jeg kjøpte inn litt mer eksotiske frukter, og med vaniljekesamdipp blir det jo litt mer morsomt.
Bakte også pizzasnurrer som de fikk i tillegg.

Ei venninne av meg pleier å servere en svææær skål med opphakkede frukter (masse eksotisk) som hun setter midt på bordet i selskapet, og har vaniljesaus og is til. Ungene blir helt ville. Spyd med annenhver jordbærbit og bananbit på som de dyppet i vaniljesausen var også spennende, ungene rørte omtrent ikke kakene. Vi gjestene ble nesten truet til å ta med oss kakerester, for det var så mye igjen.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:17   #23
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Hehehe. Jeg tror det kommer litt an på hva ungene er vandt med fra før av. Å servere frukt i en "vanlig" barnehage er nok ikke like populært, for de forventer jo å få kake. I veslas barnehage, som har vært sukkerfri i 2-3 år nå, forventer de jo ikke noe annet, egentlig. Men helt vanlig frukt er jo kjedelig, siden de alltid får det. Jeg kjøpte inn litt mer eksotiske frukter, og med vaniljekesamdipp blir det jo litt mer morsomt.
Bakte også pizzasnurrer som de fikk i tillegg.

Ei venninne av meg pleier å servere en svææær skål med opphakkede frukter (masse eksotisk) som hun setter midt på bordet i selskapet, og har vaniljesaus og is til. Ungene blir helt ville. Spyd med annenhver jordbærbit og bananbit på som de dyppet i vaniljesausen var også spennende, ungene rørte omtrent ikke kakene. Vi gjestene ble nesten truet til å ta med oss kakerester, for det var så mye igjen.

Jeg skal pinadø prøve.
Pizzabod og EN kake + frukt med is/vaniljesaus.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:22   #24
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Høres flott ut.
En stor sjokoladekake, skikkelig fantasifullt pyntet, er kjekt å servere. Jeg skal lage Barbie-kake til neste bursdag, tror jeg. En slik der du "kler" en Barbie-dukke i et stort kakeskjørt med marsipan utenpå.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:24   #25
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høres flott ut.
En stor sjokoladekake, skikkelig fantasifullt pyntet, er kjekt å servere. Jeg skal lage Barbie-kake til neste bursdag, tror jeg. En slik der du "kler" en Barbie-dukke i et stort kakeskjørt med marsipan utenpå.

Ikke gjør det verre enn det er nå....Hjelp.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:27   #26
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Nå har jeg sendt sms til alle og sagt ifra at vi serverer litt varm mat, og skrevet at ungene godt kan komme litt sultne.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:43   #27
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.813
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Vi serverte minipizzaer i fjor, og det ble en slager hos både store og små.
Pizzabunndeigen lages med bakepulver og trenger ikke å heves. Kjevle ut og stikk ut små rundinger med et glass, smør med valgfri pizzasaus (Dolmio pastasaus fra glass fungerer fin-fint hvis man vil gjøre det ekstra lettvint), strø oppå revet skinke og revet ost, stek i ovnen til de er ferdige, server! Jeg mener vi stekte opp en haug på forhånd, og så varmet vi dem litt før de ble servert, men jeg er ikke helt sikker. :teflonhjerne:

Etterpå de har spist mat får de leke en stund før det er kaker/is/gele eller hva vi måtte ha. Jeg pleier også å strø litt snop på bordet (Non Stop, Seigmenn o.l.), godteposer har vi ikke hatt.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 14:47   #28
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.917
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Vi har alltid hatt noe varmt, pølser, pannekaker eller minipizza. Jeg tror at jeg skal gå for pigs in a blanket neste gang, det var en god ide.

Ellers er min erfaring at små kaker (muffins eller skolebrød) er mer populært enn store kaker som må skjæres opp. Vi har alltid hatt muffins og det er det som er mest spist.

I storesøsters første selskap (tre årsdagen) hadde jeg hjemmebakt loff med godt pålegg og da gikk det faktisk like mye skiver som kake.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:15   #29
Kaz
Juba Juba
 
Kaz sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.576
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Jeg pleier også å strø litt snop på bordet (Non Stop, Seigmenn o.l.), godteposer har vi ikke hatt.

Sånn gjør vi det også.
Søppeldynga og lignenede er morsomt.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 15:36   #30
Sue
Nye muligheter :o)
 
Sue sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.770
Sue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smartSue imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Ved et par anledninger nå har jeg laget pølsetusenbein. Enkelt og greit og veldig populært. http://www.varden.no/matogdrikke/rec...p?recipe=15738

Men sånne minipølser må jo også være morsomt

Frukt har vi også hatt, men det har nok kanskje vært de voksne som har spist mest av dette. I år blir det ren barnebursdag, så jeg setter det fram så får vi se.

Sue er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 16:17   #31
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Høres flott ut.
En stor sjokoladekake, skikkelig fantasifullt pyntet, er kjekt å servere. Jeg skal lage Barbie-kake til neste bursdag, tror jeg. En slik der du "kler" en Barbie-dukke i et stort kakeskjørt med marsipan utenpå.

Min kusine baker slike flotte kaker, sist en Barbie med stort kakeskjørt, den ser ganske imponerende ut og fikk meg til å føle meg ganske begrenset på kakebakeområdet

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 16:20   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Jeg pleier lage hjemmelaget pizza, servere muffins, monstegelé og kake.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 16:35   #33
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Vi har valgt den enkleste løsningen, nemlig pølser.
Lillemor er har kun feiret tre bursdager ennå, og barnebursdagen hennes vil si våre venner og deres barn. Vi var over tjue personer i fjor, og jeg ser at vi vil nærme oss 30 personer i år. Jeg er lat og gidder ikke stå å bake ut pizza til så mange personer. Særlig ikke med tanke på at vi har feiret familiebursdag med 10-15 stk dagen før i tillegg. Da er det farlig enkelt å slenge x-antall pølseposer i en kasserolle og servere litt stæsj ved siden av.

Nå skal det sies at vi har endret matvaner siden treårsdagen i januar, så det kan jo hende at vi satser på litt bedre neste gang. Kanskje bake litt grove pizzarundstykker, for de kan jo lages i forveien og fryses ned.

I tillegg har vi hatt bløtkake, sjokoladekake, muffins, gele og fruktfat.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 16:59   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Dette prøvde en mamma i bhg fjor. Hun lagde flotte fruktspyd og masse opphakket frukt på fat. Ikke EN ble rørt.

Vi serverte også et digert fruktfat denne bursdagen, alt forsvant faktisk. I barnehagen spiser de frukt på bursdagene og vi foreldre anstrenger oss for å finne frukt som er litt utenom det vanlige. Går ned på høykant.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 17:03   #35
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Min kusine baker slike flotte kaker, sist en Barbie med stort kakeskjørt, den ser ganske imponerende ut og fikk meg til å føle meg ganske begrenset på kakebakeområdet

Hehe, det er egentlig ikke så vanskelig, men interessen bør jo være der.

Sitron: monster-gele? Forklar.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 17:08   #36
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Vi serverte også et digert fruktfat denne bursdagen, alt forsvant faktisk. I barnehagen spiser de frukt på bursdagene og vi foreldre anstrenger oss for å finne frukt som er litt utenom det vanlige. Går ned på høykant.

Dette fruktfatet var i tillegg til kaker, gele og godteri (i en hjemmebursdag), så det gjorde kanskje utslaget.

Noen forslag på eksotiske frukter?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-06, 17:18   #37
pippo
Sangfugl
 
pippo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.799
pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Fordi bursdagsjenta vår ikke er glad i hverken pølser eller pizza serverte vi små "kanapeer" i hennes 3-års dag. Kjøpte ferdigoppskåret grovbrød, skar av skorpene og smurte på med deilig pålegg: Skinke, ost, leverpostei, egg og kalkunpølse. Skar så skivene i fire, pyntet med div. grønt, og la på et fat. Barna spiste utrolig mye, og alle foreldrene ble skikkelig imponerte over matlysten! Ingen orket særlig mye sjokoladekake etterpå...

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 12:07   #38
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.838
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Pølser eller pizzasnurrer, sjokoladekake, gelé med vaniljesaus (kjempepopulært) og godteposer.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 12:15   #39
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Vi har alltid varmmat og er vandt til det i andres bursdager,
tror aldri ungene har vært i bursdag hvor det ikke har vært det.
Men i familieselskapet har vi ikke varmmat, vi blir så mange (hendt at barna får pølse).
I barneselskapet lager jeg pizzadeig som tvinnes rundt halve grillpølser, enkelt og veldig poppis!
Lager de ofte litt på forhånd og fryser de ned, varmer de i ovnen rett før gjestene kommer.


Ups! Så nå at dette var en veldig gammel tråd, hvordan kom den plutselig opp?!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-14, 12:16   #40
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.395
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva serverer du i barnebursdag?

Ja, det er jo et alltid aktuelt tema, selv om HI sikkert har funnet ut av det nå, over 7 år senere.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no