Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Se resultatene: Skal du kjøpe Grandis uten paprika
Ja, for dette har jeg ventet på. Plukker alltid av paprika og legger på litt Norvegia 37 21,51%
Ja, sannsynligvis. Plukket av paprikaen da jeg var liten, men nå er jeg vant til den. 20 11,63%
Kanskje 34 19,77%
Nei, Grandis er ikke mat 69 40,12%
Annet 12 6,98%
Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-09, 22:00   #101
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Opprinnelig lagt inn av Jentemamma, her.

Jeg nevnte at jeg finner det merkelig når voksne folk plukker ut ingredienser som sopp og paprika fordi de ikke liker det. Ikke fordi de f.eks ikke tåler det (da har jeg full forståelse). Jeg synes det er logisk at barna tar etter når de ser voksne gjør slike ting. Jeg synes du overdrev fem hakk ved å kalle det en elendig konklusjon.

Jeg liker ikke konsistensen på sopp og plukker dem ut uansett hvor jeg er, om de da ikke er så finhakket at det er praktisk umulig, men da er ikke konsistensen så stort problem heller. Mine tre barn elsker sopp, og er overlykkelige og krangler om de bitene jeg fjerner fra min mat! Så i mine øyne stemmer hypotesen din dårlig.

Jeg spiser forøvrig alt annet av grønnsaker, det gjør ikke barna. Men jeg nekter å tro at det har sammenheng med at jeg ikke spiser sopp altså!

Opprinnelig lagt inn av Koma, her.

Hva foretrekker du? Du har laget gryterett til middag med store ekle svampete sopper. Vil du at gjestene
A: plukker ut soppen, gafler innpå gryterett, forsyner seg flere ganger og berømmer maten med ekte entusiasme
B: forsyner seg bittelitt, bruker ett kvarter på å få i seg en halv tallerken. Smågulper, drikker vann etter hver bit og høflig sier nei takk til påfyll, men sier det er godt. Selv om du ser at de sliter.

Jeg tar alternativ A, bedre det enn å brekke seg ved bordet ja!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 02:07   #102
Snurr
Sjenert
 
Snurr sin avatar
 
Medlem siden: May 2008
Innlegg: 19
Snurr har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

Ungene hadde nok likt grandisen bedre uten paprika, men jeg vil ha med. Så det så.

__________________
3 herlige kranglefanter.
Snurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-09, 02:32   #103
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Skal du kjøpe Grandiosa uten paprika og med ekstra ost?

HVis den er like brekkekkel som vanlig Grandiosa, skal jeg ikke kjøpe den.

Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no