Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-12, 00:41   #1
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Tøtto sin vinterdress har fått hull på innsiden av begge beina. Det ser ut som om tapen har gnagd hull gjennom stoffet rett og slett.
Jeg tok dressen med til xxl og leverte den inn i dag, det de kunne gi meg var utbedring av skaden, noe som ville ta opp til 3 uker.

Må si jeg ble litt raska over. Jeg ville jo ha trodd at det var noe som absolutt ikke skal skje. Dressen er jo ikke brukt noe særlig mye siden vinteren har vært så mild (den er overhode ikke slitt på armer, knær eller i baken), den har vært vasket 2 ganger, ikke tørket i trommel og ikke lagt på varmekabler.

Må jeg virkelig ta til takke med lapping av skaden som vil ta 3 uker?
Da er jo sesongen uansett slutt .... og hva skal jeg gjøre i mellomtiden?
Jeg hadde faktisk sett for meg at jeg fikk ny dress når det er snakk om en slik skade. Kanskje jeg som er helt på viddene da?
Vet at i alle fall Bergans erstatter produkter på likt grunnlag.

Noen som har vært borti lignende og vet hva man har rett på?

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 08:04   #2
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Jeg opplevde det på en Pop-bukse, og butikken ga meg ny bukse uten diskusjon.

Jeg opplevde noe lignende på Bergansjakka til mannen, den var mer brukt da. Da fikset Bergans på jakka mot 200 kr. (Fikk den tilbake, mye rart var fikset, men ikke hullet. Da hadde de allerede hatt jakke i over en måned, så mannen bare ga opp hele greia.)

Men på en såpass lite brukt dress hadde jeg forventet ny.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 08:11   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.082
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Vi opplevde det på ticketbukse. Vi fikk ny etter at jeg kontaktet produsenten i Danmark. Butikken mente det var slitasje, noe som var bare tull. Han hadde da brukt buksa i 2 uker. Den nye vi fikk har han nå brukt halvannen sesong uten at det samme har skjedd.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 10:58   #4
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Mener å huske at noen her inne opplevde det samme med en vinterdress fra Isbjørn, men husker ikke hvem det var.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 11:02   #5
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.421
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

http://www.foreldreportalen.no/forum...66#post2533066

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 13:28   #6
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Kan ikke si at jeg helt faller til ro med en lappeløsning som vil ta 3 uker, det må da være tidenes dårligste kundebehandling! Dressen er jo ikke akkurat billig, skulle jo anta at den varer mer en 4 mnd lite bruk.

Tusen takk Teflona!!

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 13:33   #7
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Ei mor i bhg opplevde dette på en Reima dress, og hun tok direkte kontakt med Reima.
De tok igjen kontakt med hennes nærmeste butikk som selger Reima dresser, og hun fikk ny dress eller pengene tilbake

Ville tatt kontakt direkte med fabrikanten til Isbjørn jeg

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 13:37   #8
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Jeg sendte en mail til Isbjørn of sweden i går kveld, men har ikke fått svar enda, kanskje ikke så overraskende siden det er søndag.
Får se hva som skjer på mandag.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 13:49   #9
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.874
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Jeg sendte en mail til Isbjørn of sweden i går kveld, men har ikke fått svar enda, kanskje ikke så overraskende siden det er søndag.
Får se hva som skjer på mandag.


Lykke til.
Jeg har ikke så god erfaring med de selv gitt, tok lang tid før de ga meg ny bukse, måtte krangle en hel del med de først, håper de har blitt bedre på det.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 14:14   #10
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Er det slik at de ikke godkjenner det som en reklamasjon, men tilbyr seg å reparere den for deg?

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:05   #11
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Joda, de var helt enig i at det var reklamasjon. Slikt som det skulle ikke skje sa de.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-12, 15:48   #12
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Joda, de var helt enig i at det var reklamasjon. Slikt som det skulle ikke skje sa de.

Da synes jeg ikke du skal akseptere at det tar 3 uker å få den reparert igjen, det hadde jeg aldri gjort. Er det en reklamasjon og varen ikke kan repareres innen en uke skal vel dere få en tilsvarende vare i perioden noe som er ganske utelukket når det kommer til klær. Dermed mener jeg dere burde fått den erstattet der og da.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 11:21   #13
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Det samme skjedde med min sønns Bergans dress. Fikk først en ny, så skjedde det samme med dress nr 2. Da ville jeg ha pengene tilbake. Det fikk jeg.

Så kjøpte jeg en ReimaTec +, etter en knapp mnd bruk, var det blitt hull ved refleksen på yttersiden av benet. Kun brukt på snø. Fikk ny med det samme.

OG så må jeg bare fortelle om Skogstad. Kjøpte en overtrekksbukse i reserve til min mellomste, september 2010. Han brukte den kanskje to ganger. Så brukte han den litt våren 2011, men kanskje toppen 10 ganger. Skylte den opp og la den vekk da den ble for liten når høsten kom. Tok den frem for to uker siden, tenkte å selge den med jakka som var like lite brukt, men oppdaget da hull etter tapen, mellom bena.
Sendte en mail til Skogstad, for å høre. Hadde kvittering, men buksa var kjøpt for 1,5år siden, så ingen forventinger. Fikk beskjed om å lever buksa i butikk, slik skulle det ikke være. (Butikken likte det ikke da, for de mente den var gammel.) Ny bukse fikk jeg lørdag! Skogstad har to års garanti på plaggenen sine!

Var sikkert smålig å gnåle om det, men skal de klare å lage gode produkter må vi faktisk si i fra dersom de ikke holder mål.

Man skal ikke fine seg i alt, vi har rettigheter vi som handler. Håper du hører fra Isbjørn selv.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 20:52   #14
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.

Fikk beskjed om å lever buksa i butikk, slik skulle det ikke være. (Butikken likte det ikke da, for de mente den var gammel.) Ny bukse fikk jeg lørdag! Skogstad har to års garanti på plaggenen sine!

Var sikkert smålig å gnåle om det, men skal de klare å lage gode produkter må vi faktisk si i fra dersom de ikke holder mål.

Man skal ikke fine seg i alt, vi har rettigheter vi som handler. Håper du hører fra Isbjørn selv.

Gjelder ikke 2 års reklamasjonsrett på klær? Dumt av butikken å si at de mener den er for gammel når du allerede har fått det godkjent av Skogstad direkte.

2 års reklamasjonsrett gjelder i alle fall på sko, tenkte det var slik på klær også jeg.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 21:26   #15
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Gjelder ikke 2 års reklamasjonsrett på klær? Dumt av butikken å si at de mener den er for gammel når du allerede har fått det godkjent av Skogstad direkte.

2 års reklamasjonsrett gjelder i alle fall på sko, tenkte det var slik på klær også jeg.

Skogstad reklamerer i allefall med to års rett, stod på hjemmesiden dems. Men det er mange uvitene ekspeditører altså, så derfor tok jeg kontakt med Skogstad dirkete.
Hun som jobber på Sport1 var dirkete frekk og hadde det ikke vært for at jeg visste Skogstad hadde villet ha buksa, hadde jeg nok tatt den under armen og kastet den på utsiden av butikken.
Med Skogstad selv i ryggen, var det ikke noe problem å kreve den innsendt. Og selv om buksa var 1,5 år så man ikke anntydning til at den var brukt altså. Jeg hadde ikke tatt dette på ei bukse som var godt godt brukt.

Skogstad ordent raskt opp, Sport1 har en jobb å gjøre. Og noen ganger undrer jeg på om de tar det personlig at man klager på ting??

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 22:27   #16
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.547
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Grøten, her.


Skogstad ordent raskt opp, Sport1 har en jobb å gjøre. Og noen ganger undrer jeg på om de tar det personlig at man klager på ting??

Ja, det tror jeg de gjør, tar det personlig altså når man klager.

Jeg var på Skoringen nå etter jul en gang og klaget på eldste sine Viking gore tex vintersko som lakk. Fikk slengt noen sure kommentarer at de skoene var nå så godt brukt, det så man jo, og at det ikke var vits i å klage osv. Jeg sa at de er brukt til og fra skolen og på skolen noen få måneder i vinter og at yngste som også har samme sko av samme merke og er bhg gutt er tørr i sine. Riktignok var skoene skitne på utsiden og så nok brukt ut, men jeg hadde jo med kvittering som kunne bevise at de ikke var brukt i mange mnd. De godtok til slutt å ta inn skoene, skulle teste dem. Etter noen timer ringte de: "Joda, skoene lekker, de, kom og hent nye". Jeg hadde ikke klaget om jeg ikke trodde de lakk eller om jeg visste de var godt brukt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 22:35   #17
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

millact, ja ikke sant. Helt utrolig, spør du meg.
Jeg mener, det er ikke ting de har laget for hånd liksom. Samt at leverandørene dems selv står for frakter ol på reklamasjoner, så koster ikke butikkens ansatte annet enn litt tid. Tid til kunden. Noe av det verste jeg vet et sure, kranglete ekspeditører. Isj.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-12, 23:07   #18
Vito
Weeeee
 
Vito sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Bergen
Innlegg: 1.520
Blogginnlegg: 14
Vito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smartVito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Ikke noe klokere i dag dessverre.
Isbjørn of sweden i Sverige svarte på mail at jeg måtte ta kontakt med butikk. Jeg tok til slutt og ringte tilbake til xxl helt i slutten av dagen da de enda ikke hadde ringt som lovet. Det begrunnet de med at de ikke hadde fått tak i den norske importøren for Isbjørn enda, og de måtte godkjenne hva butikken skal gjøre med alle plagg som koster over 1500,-.

Har søkt litt rundt på nettet og det ser ut for at folk får nytt plagg når det gjelder slike ting. Nå tenker jeg at det er typisk min flaks å bli den første som må ta til takke med lapping, enda situasjonen, etter mitt syn, burde soleklart ha gitt ny dress.

__________________
Den er klok den som forbedrer seg selv og godtar andre.
Vito er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 00:00   #19
Grøten
Ser fremover!
 
Grøten sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Innlegg: 3.179
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Opprinnelig lagt inn av Vito, her.

Ikke noe klokere i dag dessverre.
Isbjørn of sweden i Sverige svarte på mail at jeg måtte ta kontakt med butikk. Jeg tok til slutt og ringte tilbake til xxl helt i slutten av dagen da de enda ikke hadde ringt som lovet. Det begrunnet de med at de ikke hadde fått tak i den norske importøren for Isbjørn enda, og de måtte godkjenne hva butikken skal gjøre med alle plagg som koster over 1500,-.

Har søkt litt rundt på nettet og det ser ut for at folk får nytt plagg når det gjelder slike ting. Nå tenker jeg at det er typisk min flaks å bli den første som må ta til takke med lapping, enda situasjonen, etter mitt syn, burde soleklart ha gitt ny dress.

Ikke gi opp håpet!
Når de har fått snakket med forhandleren/importørene selv, så bruker det ordne seg.
Krysser fingrene for deg.

__________________
02 & 06 & 10
Jeg kan motstå alt,unntatt fristelser.
(Oscar Wilde)
Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-12, 00:47   #20
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.707
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Reklamasjon på Isbjørn of sweden

Alt av forbrukervarer som selges i Norge har minst 2 års reklamasjonsrett. Bortsett fra ting som er datostemplet.

Det du i første omgang har krav på, er at feilen blir rettet innen rimelig tid. Avgjørelser i andre forbrukersaker tyder på at det er rund 21 dager som blir regnet som innenfor rimelig tid.
Om du ikke får rettet på mangelen innen 7 dager, kan du ha krav på et låneprodukt. Dette gjelder bare om det er et reelt behov, og ulempen og kostnaden for selger ikke er for stort for at det skal kunne gjennomføres.
Får du ikke et låneprodukt, kan du kreve å få omlevert eller hevet kjøpet før det er gått 21 dager.

http://lovdata.no/all/tl-20020621-034-006.html#27

Paragraf 29 og 30 vil kanskje være til hjelp her?

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:15.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no