Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-03-21, 11:54   #1
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.442
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Høvdingen har snart bursdag, og i en normal hverdag hadde vi gått ut og spist, aller helst på Way Down South eller Texas Barbecue Cafe. Han ELSKER amerikansk barbeque, men nå er way down south stengt og har heller ikke take away, så vidt jeg kan se. Og vi kan jo ikke reise til Asker.

Er det noen andre skikkelig gode amerikanske restauranter i Oslo som har take away eller "lag hjemme"-pakker vi kan bestille? Vi ender liksom alltid opp med Way Down South og Texas BBQ, så jeg vet ikke om så mange andre.

Eller andre skikkelig, skikkelig gode steder vi kan bestille fra?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 12:08   #2
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Jeg sikler skikkelig på koreansk BBQ levert av Uncle B om dagen. Venter på en anledning til å teste det ut.

www.uncleb.no

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 12:13   #3
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.442
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Ja, har sett litt på den! Det kunne vært en idé. Vi har lekt oss med en del koreansk gatemat i det siste.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 12:31   #4
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.037
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Vi var veldig fornøyd med leveransen fra Golden Chimp da mannen min hadde bursdag. Vi bestilte gorillameny. Men det er jo noe helt annet enn amerikansk bbq.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 12:37   #5
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.442
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi var veldig fornøyd med leveransen fra Golden Chimp da mannen min hadde bursdag. Vi bestilte gorillameny. Men det er jo noe helt annet enn amerikansk bbq.

Ja, jeg tror ikke det blir riktig for oss i denne sammenhengen. Jeg syns den ser fantastisk ut, men det er for mye der som Hiawata er skeptisk til, så da vil det ikke bli et hyggelig måltid for alle tre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 12:41   #6
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.037
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, jeg tror ikke det blir riktig for oss i denne sammenhengen. Jeg syns den ser fantastisk ut, men det er for mye der som Hiawata er skeptisk til, så da vil det ikke bli et hyggelig måltid for alle tre.

Enig. Det skal være hyggelig for alle. Begge mine unger liker gyoza. De spiste ikke de med kongekrabbe (helt greit - mer til meg), men det var nok av andre ting de likte til at de ble fornøyde.

Men til en annen gang, så er det et godt tips.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 12:44   #7
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.442
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Ja, Hiawata er veldig glad i gyoza, men er skeptisk til sjømat og tartar. Jeg tror egentlig han hadde likt alt sammen, men tenker at det er hyggeligst om vi tester en annen gang. Så jeg tar absolutt med meg tipset!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 13:15   #8
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.467
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Jeg fikk veldig lyst å bestille menyen fra J2 etter å ha lest dette https://www.godt.no/anmeldelser/rest...nbefales-varmt
. Stiv pris, så det må være en spesiell anledning.

liefje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-21, 14:14   #9
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Beste take away i Oslo - gjerne amerikansk bbq

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, har sett litt på den! Det kunne vært en idé. Vi har lekt oss med en del koreansk gatemat i det siste.

Det ser gøy ut at man får låne bordgrill også. Og så kan man bestille spesialtilpassede drinker ved siden av.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no