Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 11:13   #121
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.010
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg trives med å bli tilbedt. :går umiddelbart ut i fra at jeg er "enkelte":

Du har nå ihvertfall selvtillit !

Enkelte har vel mer innlegg enn andre her, og er derfor mer kjent. Men vil ikke si at jeg tilber dem noe mer enn en som har 300 innlegg. Kommer helt an på typen hvem jeg skal tilbe.
:skalbegynneåtilbeflittigmeninnseratjegikkeertypen :

Og som svar til HI, synes det er helt greit at det ikke modereres, bedre her enn på NM der det var flittig moderering. Liker meg bedre her, og tror at vi modererer hverandre når det sklir litt ut. Bedre det enn overformynderi.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:17   #122
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg er hun übersmarte som aldri slurver med rettskrivingen, om noen var i tvil.

Og så er jeg veldig i mot sletting og moderering i hytt og gevær. Jeg liker at man tar utgangspunkt i at det er voksne, vettuge mennesker her som vet å opptre deretter. :troKanFlytteFjell:

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:28   #123
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

m^2 : Takk for at du klarer å se poenget mitt og si det mer konstruktivt enn meg.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:37   #124
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men da må man tåle å være kjepphøy noob som kommer å forrykker balansen til FP's mest profilerte figurer. Man blir plutselig veldig synlig om man ikke bare overser eller tilber "de rette" personene.

Hva er noob? Nobody? Meget mulig jeg har "forryket balansen" til profilerte brukere noen ganger, men jeg ser virkelig ingen grunn til at jeg skal ligge lavere i terrenget enn andre. At man har vært her lenge, er "profilert" osv, betyr da virkelig ikke at man alltid har mest å fare med i diskusjoner og at alle andre må stå med lua i hånda og godta å bli kalt for nek, f.eks. (Det er mye bedre å kalle seg selv for nek, peker på signatur. )

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg er hun übersmarte som aldri slurver med rettskrivingen, om noen var i tvil.

Døh...jeg er rimelig sikker på at du skrev anderledes en gang. Jeg husker det, nettopp fordi du ikke pleier å slurve.

Hilsen den uprofilerte norsklæreren som slurver noe vannvittig med rettskrivingen.

Eller...vanvittig...


Sist redigert av rine : 26-03-10 kl 13:06.
rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:41   #125
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Er jeg "enkelte", "profilerte" eller "noen"? Jeg kan ikke si jeg plages av å bli tilbedt, altså.

Rine: Vannvittig?

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:50   #126
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Døh...jeg er rimelig sikker på at du skrev anderledes en gang. Jeg husker det, nettopp fordi du ikke pleier å slurve.

Hilsen den uprofilerte norsklæreren som slurver noe vannvittig med rettskrivingen.

Det er da lov å skrive anderledes? Vannvittig, derimot...

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 12:53   #127
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Noob er nybegynner.

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Hva er noob? Nobody? Meget mulig jeg har "forryket balansen" til profilerte brukere noen ganger, men jeg ser virkelig ingen grunn til at jeg skal ligge lavere i terrenget enn andre. At man har vært her lenge, er "profilert" osv, betyr da virkelig ikke at man alltid har mest å fare med i diskusjoner og at alle andre må stå med lua i hånda og godta å bli kalt for nek, f.eks. (Det er mye bedre å kalle seg selv for nek, peker på signatur. )

Nei, det er ingen grunn til at du skal ligge lavt i terrenget. Det er jo hele poenget mitt. Man må være litt kjepphøy og ha litt guts for å drite i at folk himler med øynene og deler ut nek-priser i øst og vest. Om det er en god eller dårlig ting, har jeg ikke uttalt meg om.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:04   #128
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Er jeg "enkelte", "profilerte" eller "noen"? Jeg kan ikke si jeg plages av å bli tilbedt, altså.

Rine: Vannvittig?

Du er helt sikkert profilert, du har tross alt egen bursdagstråd.

Jeg skulle ønske jeg kunne si at å skrive vanvittig feil var et språklig virkemiddel, men det var det ikke. Dobbel -

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er da lov å skrive anderledes? Vannvittig, derimot...

I "bokmål/nynorskordboka" på nettet, og i word, godtas ikke "anderledes." Har det vært lov å skrive det lenge, eller har det blitt lov siden så mange skriver det på den måten. Jeg vet nemlig at jeg ble rettet for å skrive anderledes på vg.

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Nei, det er ingen grunn til at du skal ligge lavt i terrenget. Det er jo hele poenget mitt. Man må være litt kjepphøy og ha litt guts for å drite i at folk himler med øynene og deler ut nek-priser i øst og vest. Om det er en god eller dårlig ting, har jeg ikke uttalt meg om.

Det er mulig det er en dårlig ting. Takhøyden er stor når det gjelder å drite ut folk, men den er nok ganske lav når det kommer til å respektere meninger/mennesker som går litt mot strømmen. Mot FP-strømmen, mener jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:07   #129
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det er da lov å skrive anderledes? Vannvittig, derimot...

Trekanten på "anderledes" betyr at det er en riksmålsform som ikke er tillatt i bokmål. Norsk Ordbok er ikke den ordboken som angir gjeldende rettskrivning, det er det Bokmålsordboka som gjør - Norsk Ordbok er mer en "dictionary" som forklarer hva ord betyr.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:10   #130
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

rine er da definitivt Enkelte eller Noen.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:10   #131
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Takhøyden er stor når det gjelder å drite ut folk, men den er nok ganske lav når det kommer til å respektere meninger/mennesker som går litt mot strømmen. Mot FP-strømmen, mener jeg.

Og med respektere mener du å ikke motsi, da eller?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:25   #132
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Trekanten på "anderledes" betyr at det er en riksmålsform som ikke er tillatt i bokmål. Norsk Ordbok er ikke den ordboken som angir gjeldende rettskrivning, det er det Bokmålsordboka som gjør - Norsk Ordbok er mer en "dictionary" som forklarer hva ord betyr.

Så da er det ikke lov?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:27   #133
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Trekanten på "anderledes" betyr at det er en riksmålsform som ikke er tillatt i bokmål. Norsk Ordbok er ikke den ordboken som angir gjeldende rettskrivning, det er det Bokmålsordboka som gjør - Norsk Ordbok er mer en "dictionary" som forklarer hva ord betyr.

Pokker, jeg glemmer alltid den riksmålsordboka. Takk for oppklaring! Det holdt liksom med "vannvittig," jeg trengte ikke to norsktabber i ett og samme innlegg.

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

rine er da definitivt Enkelte eller Noen.

Jasså? Hvorfor i huleste har jeg ikke egen bursdagstråd, da.

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Og med respektere mener du å ikke motsi, da eller?

Joda, men det er vel mer måten man blir motsagt på, at terskelen for å komme med nek-uttalelser f.eks er mye lavere for noen meninger og brukere enn for andre. Det har vi forsåvidt diskutert mange ganger. Jeg prøvde bare å si at takhøyden ikke alltid er veldig stor. Sånn siden argumentet om takhøyde ble brukt i denne tråden. Som sagt, jeg ønsker heller at det skal være lov å slenge litt med leppa av og til, enn at alt blir slettet/moddet. Det er tross alt en grunn til at jeg hadde ca to innlegg på NM (evt SG? Husker ikke...) og over 4.000 her.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:32   #134
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Så da er det ikke lov?

Jeg kan ikke finne "anderledes" i riksmålsordlisten heller.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:35   #135
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Er ikke nek-kallingen veldig 2009? Jeg kan ikke huske når jeg leste siste nek-beskyldningen.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:38   #136
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er ikke nek-kallingen veldig 2009? Jeg kan ikke huske når jeg leste siste nek-beskyldningen.

Dette skjedde i 2010, i alle fall.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:39   #137
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg tror vi er inne på noe mtp denne RL-treffingen som enkelte insisterer på å drive med. Det er en uting med all denne treffingen og jeg synes FP-ledelsen nå må ta ansvar og sende anstander til utenomforumaktige aktiviteter slik at man får litt mer kontroll og forumets gruppedynamikk i et mer balansert spor.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:42   #138
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Sist gang jeg traff FPere i sosial sammenheng og "på ordentlig" var det tre moderatorer til stede. Jeg regner med at de kan fungere som anstander og at dermed var et godkjent treff?

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:43   #139
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Er ikke nek-kallingen veldig 2009? Jeg kan ikke huske når jeg leste siste nek-beskyldningen.

Jeg foreslår at du går inn på "innlegg skrevet av Skremmern" (OK, for alt jeg vet, kan det være at du ikke har kalt noen for nek i 2010.)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette skjedde i 2010, i alle fall.

Isj, jeg kalte til og med barn for nek i dag, men det var bare fordi Sitron gjorde det først. :nekter å ta ansvar for egne handlinger:

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 13:43   #140
kie
weird
 
kie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.456
kie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme omkie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Sist gang jeg traff FPere i sosial sammenheng og "på ordentlig" var det tre moderatorer til stede. Jeg regner med at de kan fungere som anstander og at dermed var et godkjent treff?

Så lenge de ikke var inhabile, så.

__________________
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou
kie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
personangrep


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no