Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-10, 08:23   #101
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av P.K., her.

Se, det var en agent etter min smak.

Jeg kan hvis jeg vil.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 08:40   #102
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.680
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Minst mulig overstyring og regler fra moddene er min kampsak, kjenner jeg.

__________________
Min signatur
Che er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 08:42   #103
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er FPs mest profilerte figurer? Hvem er "de rette"? Jeg kjenner at jeg himler høyt og lenge over slike utsagn.

Ja, det vil jeg tro flere enn deg gjør. Himler, altså.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 08:47   #104
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Ja, det vil jeg tro flere enn deg gjør. Himler, altså.

Det tror jeg også. Noen, enkelte, "de rette" og de mest profilerte.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 08:48   #105
Imma
Ikke altetende
 
Imma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 2.655
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Det tror jeg også. Noen, enkelte, "de rette" og de mest profilerte.

Ikke sant

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 08:53   #106
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men da må man tåle å være kjepphøy noob som kommer å forrykker balansen til FP's mest profilerte figurer. Man blir plutselig veldig synlig om man ikke bare overser eller tilber "de rette" personene.

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er FPs mest profilerte figurer? Hvem er "de rette"? Jeg kjenner at jeg himler høyt og lenge over slike utsagn.

Jeg også.
Dette er noe som stadig dukker opp, denne impliseringen av at det finnes en "in-crowd" her inne som man gjør best i å være på god fot med.
Mitt problem er at jeg aldri har oppfattet det sånn, selv ikke da jeg var ny, og at jeg fremdeles, tre år etter at jeg entret forumet, ikke skjønner hvem som er "de rette".
Så: Enlighten me!

*sensasjonslysten*

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:02   #107
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.735
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men da må man tåle å være kjepphøy noob som kommer å forrykker balansen til FP's mest profilerte figurer. Man blir plutselig veldig synlig om man ikke bare overser eller tilber "de rette" personene.

Jeg dulter på Enhjørning og agenten her, altså. Hvem er disse personene? Modder, de som var her fra begynnelsen, de som bor riktig sted?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:23   #108
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Hvem er FPs mest profilerte figurer? Hvem er "de rette"? Jeg kjenner at jeg himler høyt og lenge over slike utsagn.

Vel, jeg er jaffal en av de.

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:43   #109
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg foretrekker Enkelte, men ok!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 09:45   #110
Tangerine
Eklektisk
 
Tangerine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 5.154
Blogginnlegg: 1
Tangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner tilTangerine er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg foretrekker ingen, hvem av dere er det?

Tangerine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:07   #111
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Ja, det vil jeg tro flere enn deg gjør. Himler, altså.

Å, jada. Vær du trygg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:07   #112
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg synes ikke tonen i åpne tråder er et problem på FP, selv om enkelte sikkert kunne selvjustisiere seg selv litt.

Derimot får jeg tidvis følelsen av at det foregår ting per prikk/PM/blogger/semi-IRL-nettverk osv. som er betraktelig mer skadelig for miljøet på forumet, så jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt som driver konflikter ut i kulissene hvor det er vanskeligere å rydde opp i dem og stikke hull på verkebyller.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:08   #113
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.301
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia

Å, jada. Vær du trygg.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:36   #114
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men da må man tåle å være kjepphøy noob som kommer å forrykker balansen til FP's mest profilerte figurer. Man blir plutselig veldig synlig om man ikke bare overser eller tilber "de rette" personene.

Jeg syns sånn her surmaget hinting er minst like ille som direkte personangrep.

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Derimot får jeg tidvis følelsen av at det foregår ting per prikk/PM/blogger/semi-IRL-nettverk osv. som er betraktelig mer skadelig for miljøet på forumet, så jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt som driver konflikter ut i kulissene hvor det er vanskeligere å rydde opp i dem og stikke hull på verkebyller.

Bloggene er like modererte som det åpne forumet, og man får ikke lov til å snakke om andre som ikke har tilgang. Dette har blitt påpekt veldig mange ganger, og jeg syns det er synd at det kommer kommentarer som dette som bare gjør sitt for å holde myten om at bloggene er sladre-heaven i live.

Per prikk eller pm vet jeg lite om, jeg har hvertfall ikke vært borti sladring der. IRL vil det jo nødvendigvis forekomme, man kan jo ikke nekte venner å snakke om det de vil over en øl.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:48   #115
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Bloggene er like modererte som det åpne forumet, og man får ikke lov til å snakke om andre som ikke har tilgang. Dette har blitt påpekt veldig mange ganger, og jeg syns det er synd at det kommer kommentarer som dette som bare gjør sitt for å holde myten om at bloggene er sladre-heaven i live.

Det er flott at du påpeker dette, Glitter. Det er egentlig mye strengere moderering i bloggene, synes jeg. Trolig fordi det er lettere å glemme seg bort der. Moderatorene er ute med "pekefingeren" (i positiv forstand) tvert hvis noen begynner å diskutere andre brukere, andre blogger eller tråder forumet. Det er absolutt ikke noen grunn til å tro at det bedrives baksnakking i bloggene eller de lukkede delene av forumet, for den del.


Sitat:

Per prikk eller pm vet jeg lite om, jeg har hvertfall ikke vært borti sladring der. IRL vil det jo nødvendigvis forekomme, man kan jo ikke nekte venner å snakke om det de vil over en øl.

Pr. prikk foregår det jo ganske mye "på siden"-kommunikasjon er min erfaring, men da mest i form av meldinger type: "Hvilken tråd er det det snakkes om her. Hint?"

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 10:48   #116
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Imma, her.

Men da må man tåle å være kjepphøy noob som kommer å forrykker balansen til FP's mest profilerte figurer. Man blir plutselig veldig synlig om man ikke bare overser eller tilber "de rette" personene.

Jeg skjønner faktisk hva Imma sikter til jeg, tror jeg. Hvertfall litt. Det er mange som kjenner hverandre godt her - både på forum og IRL. De/vi har en tone seg imellom som kan være vanskelig å trenge gjennom som ny, eller om man er litt usikker - kanskje på egen rolle eller gjengs væremåte på dette forumet. Da MÅ man faktisk være litt kjepphøy i stilen for å tørre å erte på seg og si seg uenig med de mer gamle traverne, og å stå for det. Faktisk Det er jo også ganske åpenbart at det er etpar-mange ganske store vennegjenger her inne som treffes IRL. For utenforstående/nye kan det også virke utilnærmelig.

Det sier ikke noe hverken positivt eller negativt om "FPs mest profilerte figurer", men mer at tonen mellom mennesker som kjenner hverandre godt og har gjort det i mange år kan være vanskelig å trenge gjennom for utenforstående og/eller nybegynnere.

(og det er jo slik at enkelte her inne får seg noen bortimot hver gang de uttaler seg - om man er enig eller ikke. Men det er jo fordi de er så utenomjordisk smarte, innsiktsfulle, diplomatiske og velformulerte at det rett og slett må bli litt sånn. Og det var IKKE ironi)

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Derimot får jeg tidvis følelsen av at det foregår ting per prikk/PM/blogger/semi-IRL-nettverk osv. som er betraktelig mer skadelig for miljøet på forumet, så jeg er i utgangspunktet skeptisk til alt som driver konflikter ut i kulissene hvor det er vanskeligere å rydde opp i dem og stikke hull på verkebyller.

litt av at du kaller IRL for kulisser
Men neida, det poenget kan jeg også se. At om det først er uenighet mellom noen, og disse noen har sine venner, så vil jo disse snakke sammen. Det er jo sånn det er å være venner, tross alt. Om det skjer på PM her inne eller email utenfor, eller over et glass vin for den sakens skyld er jo egentlig irrelevant. Er det nære vennegjenger kan man ende med å ta konflikter her innefra med seg i en større setting.
Men er ikke det veldig vanskelig å unngå, egentlig?

Når det gjelder skriving i blogger kan jeg hvertfall skrive under på at det blir slått HARDT ned på, og umiddelbart. Jeg var f.eks så tomhodet at jeg skrev noe som relaterte vagt til noe som hadde skjedd ute på forumet og i noen grad var konfliktrelatert - inne på en stengt blogg. Det fikk jeg høre, for å si det sånn, og det enda det bare sto der i 2 minutter før jeg tok til vettet (ble tatt til vettet kanskje rettere sagt) og rakk å fjerne det igjen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:04   #117
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Per prikk eller pm vet jeg lite om, jeg har hvertfall ikke vært borti sladring der. IRL vil det jo nødvendigvis forekomme, man kan jo ikke nekte venner å snakke om det de vil over en øl.

og

Opprinnelig lagt inn av m^2

Men er ikke det veldig vanskelig å unngå, egentlig?


Ja, nemlig. Fordi det verken er mulig eller ønskelig (for jeg sa faktisk ikke at det var ønskelig) å moderere "utkanten" av FP-verden så synes jeg det er et poeng at ikke alt blir Blendahvitt og supermoderert i forumet og så syder og koker det i utkanten. Da er det bedre å ha en åpenhet og direktehet i det åpne forumet. Og så vil det alltid skje ting i "utkanten", men man behøver jo ikke å gi det optimale vekstvilkår.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:05   #118
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Å sånn ja, da forsto jeg poenget!!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:06   #119
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Ja, nemlig. Fordi det verken er mulig eller ønskelig å moderere "utkanten" av FP-verden så synes jeg det er et poeng at ikke alt blir Blendahvitt og supermoderert i forumet og så syder og koker det i utkanten. Da er det bedre å ha en åpenhet og direktehet i det åpne forumet.

Jepp, helt enig! Jeg husker jo selv hvordan det var på NM, der ble det sladret mye i kulissene der! Jeg syns det er mye sunnere her, og med mye høyere respekt, selv for dem man ikke har så mye til felles med.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-10, 11:07   #120
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kunne dette vært en "regel" i forhold til personangrep i diskusjoner?

Jeg trives med å bli tilbedt. :går umiddelbart ut i fra at jeg er "enkelte":

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
personangrep


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no