Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-10-09, 22:14   #141
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Min yngste er redd for både Lollo og Bernie.

Ja, S var redd Bernie også, men Lollo var verst.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:20   #142
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Men han kan fint se Ben10 og Bakugan på TV uten å bli redd.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:21   #143
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men han kan fint se Ben10 og Bakugan på TV uten å bli redd.

Åh jada. Eller type "Åh, en anakonda, jippi".

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:35   #144
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Jeg mener virkelig ikke å insinuere at folk overdriver eller er lettskremte altså, jeg bare undrer meg fordi jeg absolutt ikke reagerte (og det kunne jeg godt funnet på å gjøre - jeg irriterte meg jo stort over et par andre ting). Vi så showet på onsdag.

Hva irriterte du deg over? :skal på show søndag:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-10-09, 22:43   #145
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring
 
Gremli Skremli sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: På rette sida av elva
Innlegg: 3.514
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Poden var kjempefornøyd, men klaget over høy lyd. (Sendte med ham ørepropper, men de havnet visst nederst i sekken.) Han fikk med seg penger å handle for og kom hjem lykkelig og sliten kl 21.30 med et tyrannosaurus rex- kosedyr.

__________________
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum
når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom
Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro,
ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 08:01   #146
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Hva irriterte du deg over? :skal på show søndag:

1) At de selger lysleker som kan viftes rundt i ansiktet på sidemannen og sees på alle rader - mens de samtidig forbyr bildetaking med blitz.
2) At de ikke håndhevet forbudet mot å ta bilder med blitz men bare gav advarsler som ikke ble fulgt opp.
3) Alle som var mest interessert i å se showet gjennom linsen på mobilkameraet sitt, gjerne strukket så høyt opp som mulig slik at det sperret for utsikten til dem bak.
4) Paleontologen som drev showet frem og kom med flåsete ikke-morsomme-helt-tydelig-oversatte-vitser innimellom faktapraten.

Men jeg hadde gjerne dratt en gang til altså. Dinosaurene var skikkelig stilige, og jeg fikk ikke nok.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 09:09   #147
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

På showet i går var det knapt en eneste som fotograferte med blitz forresten. Men de lyslekene var virkelig et irritasjonsmoment ja.
Også snakket paleontologen litt utydelig her og der og druknet litt i musikken så jeg hørte ikke alt han sa.

  Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 10:19   #148
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.384
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Gutta mine på 7, 9 og 13 var der i går sammen med mannen min & broren min. De hadde det helt toppers alle fem, litt høy lyd syntes niåringen det var men han hadde hørselsvern med. Ellers var det bare topp, topp, topp og de to minste kom hjem med hvert sitt dinokosedyr
Jeg er så glad for at gutta holdt seg friske så de fikk reist!

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-10-09, 10:28   #149
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Å, det der kommer nok til å irritere meg også, Mei.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 10:00   #150
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

I dag er det vår tur! Jeg og eldstemann skal ta fly snart. og litt

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 10:11   #151
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Vi skal også i dag, og gleder oss stort!

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 10:30   #152
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Seksåringen og mannen min var der i går. Uten hørselsvern, men det hadde gått helt strålende (som forventet, hun takler lyder og inntrykk hun der). Hun hadde hatt det helt supert! I kveld flyr de hjem til Sola igjen, gleder meg til de kommer og jeg får se bilder og høre hvordan det har vært.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 10:34   #153
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

I dag skal vi også. Har nedtelling til toget går om et par timer. Blir litt dødtid i Oslo, men bedre det enn å risikere togforsinkelser etc, som det er en del av her.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:05   #154
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

1) At de selger lysleker som kan viftes rundt i ansiktet på sidemannen og sees på alle rader - mens de samtidig forbyr bildetaking med blitz.
2) At de ikke håndhevet forbudet mot å ta bilder med blitz men bare gav advarsler som ikke ble fulgt opp.
3) Alle som var mest interessert i å se showet gjennom linsen på mobilkameraet sitt, gjerne strukket så høyt opp som mulig slik at det sperret for utsikten til dem bak.
4) Paleontologen som drev showet frem og kom med flåsete ikke-morsomme-helt-tydelig-oversatte-vitser innimellom faktapraten.

Men jeg hadde gjerne dratt en gang til altså. Dinosaurene var skikkelig stilige, og jeg fikk ikke nok.

Jeg irriterte meg over akkurat det samme, men syntes i tillegg ikke noe om showet ellers heller. Skikkelig lame, men seksåringen digget det.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:17   #155
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Har akkurat sendt avgårde Poden. Farmoren hadde fått noen billetter og tar med Poden, fetteren og tanten hans. Blir spennende å høre hva han synes. (Og etter å ha lest denne tråden har guttungen ørepropper i lomma).

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 18:57   #156
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.819
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Vi satt også på siden, felt 107.

Der satt vi også, på fredag kl 1530. Storebror og en venninne koste seg stort. Storebror satt på fanget mitt og skravlet hele tiden og jeg håper ikke han plaget vettet av de som satt foran. Synes ikke lyden var altfor høy. Storebror klagde heller ikke.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:19   #157
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Jeg irriterte meg over akkurat det samme, men syntes i tillegg ikke noe om showet ellers heller.

Jeg var heller ikke veldig imponert - synes ikke det var så storslagent som jeg hadde forventet. Dinosaurene var flott og livaktig laget, men det var det. Og som poden sa, det var jo bare krig hele tiden. Tror nok det hadde vært bedre å sittet i midten og fått med seg det som ble vist på skjermen/teppet bak, og det hadde sikkert hjulpet hvis poden hadde syntes det var moro.

__________________
Gutta -04 og -07

Sist redigert av Tangina : 01-11-09 kl 20:19.
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:21   #158
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

For meg holdt det at dinosaurene var livaktige. Jeg kunne sett på dem i timesvis.

:enkel sjel:

Var ikke det som ble vist på skjermen bare det som skjedde på scenen? Vi så litt på det, men synes ikke det var noe særlig?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 19:55   #159
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Opprinnelig lagt inn av Mei, her.

Var ikke det som ble vist på skjermen bare det som skjedde på scenen? Vi så litt på det, men synes ikke det var noe særlig?

Jeg tror at særlig med den dinosauren som fløy så var bildene som ble vist på bakteppet med på å gjøre det litt mer effektfullt sett forfra, men det vet jeg jo egentlig ikke siden jeg satt på siden.

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-11-09, 20:09   #160
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Walking with dinosaurs - Oslo Spektrum

Ja, vi satt på siden og jeg trodde vi hadde dårlige seter. Men nei, det var nok best der, ja. Ikke at det hadde all verdens betydning, men det var jo endel bakkgrunnseffekter som ga ekstra stemning, bla med den fuglen.

Vi koste oss veldig, men var veldig bekymret da Lillegutt holdt seg panisk for ørene før det i det hele tatt hadde begynt. Det var litt dino-lyder/pusting før selve showet startet. Godt vi kom tidlig slik at vi fikk tatt flere runder på at det ikke var på ordentlig, det store gapet foran oss kom ikke til å sluke oss osv.

Han holdt seg bare for ørene under de høyeste brølene.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no