Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Komler til middag i morgen!

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-01-08, 17:14   #41
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Komler til middag i morgen!

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Nei for jeg spiser ikke komle. Husker ikke hva vi kalte det når jeg bodde i Finnmark.

Raspeball? Det mener jeg det heter her, i alle fall...

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:14   #42
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Komler til middag i morgen!

Opprinnelig lagt inn av AprilRyan, her.

Ingen som drikker kulturmelk til?

Jo, vi må ha surmelk! Det er absolutt prikken over i'en til komla. Har også mor som er sørlendingkomlespiser, men hun lagde Jærske komler til oss, men med sirup eller sukker på. Det er jammen godt! Den der brunostsausen har jeg aldri hørt om som tilbehør. Hørtes godt ut da, er åpen for alt jeg

Jeg lagde komlene av den melblandingen i går, de ble gode, men litt "bastante" om dere forstår. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort galt?

Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:20   #43
Meta
Heldig
 
Meta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 777
Meta er populærMeta er populærMeta er populær
Standard

Sv: Komler til middag i morgen!

Stangeland mølle sin melblanding er det jeg sikter til. Finner ikke ut hvordan jeg endrer innlegget mitt her jeg

Meta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:22   #44
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Komler til middag i morgen!

Opprinnelig lagt inn av eli83, her.

Stangeland mølle sin melblanding er det jeg sikter til. Finner ikke ut hvordan jeg endrer innlegget mitt her jeg

Du trykker bare på endre øverst i høyre hjørnet i det innlegget du vil endre.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:23   #45
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Komler til middag i morgen!

Opprinnelig lagt inn av eli83, her.

Jeg lagde komlene av den melblandingen i går, de ble gode, men litt "bastante" om dere forstår. Noen forslag til hva jeg kan ha gjort galt?

Litt faste, mener du? Da har du bare brukt litt for lite vann.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-01-08, 19:55   #46
Maiden
Fear of the dark
 
Maiden sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 1.899
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Komler til middag i morgen!

Mmmm dette hadde vi på søndag, på mandagen ble det steikt komle til middag.

Maiden er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no