Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-12-23, 13:35   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

For maaaange år siden fikk vi to pyntekuler med lys til å henge i vinduet. Etter hvert ble de bare kalt for "the corona balls", for de hadde samme fasong som viruset. Men i år ville den ene kula ikke lyse lenger, så vi tenkte å spandere på oss nye nytt. Men det var lettere sagt enn gjort. Vi har vært på diverse butikker, både billige og dyre, men alle ser ut som store spørsmålstegn når vi beskriver hva vi er ute etter.

Så nå trenger jeg tips fra alle dere interiørkjennere. Har dere tips om noe jeg kan henge i vinduet som lyser opp, er vinterlig, men ikke julete (siden vi helst vil ha det hengende til påske) og som ikke er kjempestort, da jeg skal dekke bare én rute i et "vanlig" vindu?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 13:44   #2
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.814
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Noe sånt?

Ellos

Jernia

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 14:01   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Vi har sett på den fra Jernia. Den lyser kjempesvakt, så når det er dagslys, ser det bare ut som en svart kule, og det var ikke noe pent, dessverre. Men hadde den lyst sterkere, hadde den vært midt i blinken.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 14:05   #4
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

For maaaange år siden fikk vi to pyntekuler med lys til å henge i vinduet. Etter hvert ble de bare kalt for "the corona balls", for de hadde samme fasong som viruset. Men i år ville den ene kula ikke lyse lenger, så vi tenkte å spandere på oss nye nytt. Men det var lettere sagt enn gjort. Vi har vært på diverse butikker, både billige og dyre, men alle ser ut som store spørsmålstegn når vi beskriver hva vi er ute etter.

Så nå trenger jeg tips fra alle dere interiørkjennere. Har dere tips om noe jeg kan henge i vinduet som lyser opp, er vinterlig, men ikke julete (siden vi helst vil ha det hengende til påske) og som ikke er kjempestort, da jeg skal dekke bare én rute i et "vanlig" vindu?

Er det et alternativ å finne noen som kan reparere den?

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 14:27   #5
Acino
passe nerd
 
Acino sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Innlegg: 5.438
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Vi har snøkrystaller i ett vindu. Kjøpt på rusta men sett de andre steder også. Og så har vi hjerte med lys i ett vindu.

__________________
4 barn i hjertet, 2 av de her med oss: gutt og jente 2010
Acino er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 14:30   #6
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Jeg abonnerer, for jeg savner alltid noe lys å ha i vinduet når adventsstjerna forsvinner, men har aldri funnet noe passende.

Problemet mitt er at jeg egentlig ønsker meg en sånn "billig" sak fra Hadeland glassverk. Og da blir det liksom vanskelig å finne noe.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:07   #7
Gerbera
Bør lage seg en tittel selv
 
Gerbera sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 4.467
Gerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner tilGerbera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Jeg hadde samme problemet, og endte med å bestille meg disse fra Star Trading. Coronalysene jeg hadde var 12 cm i diameter, disse er 15, men jeg tror det skal fungere fint.

https://royaldesign.no/glasskule-glow-frostet

De jeg bestilte var frostet over hele, ikke bare halve kulen som her, men mulig jeg kjøpte de siste av akkurat de her, jeg finner de ikke igjen nå

__________________
To søte germini 05~07
Gerbera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:18   #8
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Jeg har disse fra Jernia og syns de er fine: https://www.jernia.no/dekor-og-inter...RoCU1oQAvD_BwE

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:20   #9
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Jeg har også koronalys, tenkte jeg skulle gi de bort - men ser at bare det ene virker...

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:42   #10
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg abonnerer, for jeg savner alltid noe lys å ha i vinduet når adventsstjerna forsvinner, men har aldri funnet noe passende.

Problemet mitt er at jeg egentlig ønsker meg en sånn "billig" sak fra Hadeland glassverk. Og da blir det liksom vanskelig å finne noe.

Kan du ikke ønske deg den til jul da?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:43   #11
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Hvis du søker på vinduspendel får du opp masse forskjellig fra lampebutikker. Kunne det være noe?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:49   #12
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg har disse fra Jernia og syns de er fine: https://www.jernia.no/dekor-og-inter...RoCU1oQAvD_BwE

Det hang slike i butikken, og jeg måtte gå helt inntil og myse for å se at det var lys i dem. På avstand så jeg bare en svart kule. Sikkert fine i mørket, men ikke i dagslys. Eller hvordan er dine i dagslys?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:49   #13
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Kan du ikke ønske deg den til jul da?

Jeg får ikke så dyre gaver fra noen. Selv de minste koster over 4000.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:50   #14
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg får ikke så dyre gaver fra noen. Selv de minste koster over 4000.

Au!

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 15:52   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Derfor følger jeg denne tråden, håper noen kan vise Divine noe lekkert.

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 17:42   #16
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Jeg har noen enkle kuler fra Rusta (av alle steder) som lyser godt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 21:34   #17
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Mine lyser ikke på dagen. De går på batteri med timer så de skrur seg på i 15-draget.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 23:29   #18
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg får ikke så dyre gaver fra noen. Selv de minste koster over 4000.

https://www.multitrend.no/halvor-bak...xoC6qEQAvD_BwE

Disse?

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 23:40   #19
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

For maaaange år siden fikk vi to pyntekuler med lys til å henge i vinduet. Etter hvert ble de bare kalt for "the corona balls", for de hadde samme fasong som viruset. Men i år ville den ene kula ikke lyse lenger, så vi tenkte å spandere på oss nye nytt. Men det var lettere sagt enn gjort. Vi har vært på diverse butikker, både billige og dyre, men alle ser ut som store spørsmålstegn når vi beskriver hva vi er ute etter.

Så nå trenger jeg tips fra alle dere interiørkjennere. Har dere tips om noe jeg kan henge i vinduet som lyser opp, er vinterlig, men ikke julete (siden vi helst vil ha det hengende til påske) og som ikke er kjempestort, da jeg skal dekke bare én rute i et "vanlig" vindu?

Sånne?

https://www.christiania-belysning.no...RoCZj4QAvD_BwE


Eller: https://lys-huset.no/produkt/altea-vinduspendel/

Noe mer lys enn de svarte? https://www.ellos.no/star-trading/gl...E&gclsrc=aw.ds

Billigere enn Mangor. https://www.bohus.no/bell-vinduspendel-o15

Selv har jeg kjøpt en dekorpære herfra og hengt opp med en takpendel fra samme sted. Dekorpærer: https://www.bohus.no/lamper/lyspaerer
Takpendel: https://www.bohus.no/lamper/taklampe...takpendel-o4-6
Ikke så fæncy, men billig og enkelt uten montering.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-12-23, 23:53   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger "vinterpynt" med lys som kan henge i vindu

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

https://www.multitrend.no/halvor-bak...xoC6qEQAvD_BwE

Disse?

Disse: https://www.hadeland.com/krystallkule-oversikt

__________________
µ 05 07 07
My er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no