Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Nattklubb og dansing for folk over 40

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-23, 09:33   #21
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Bare for å være på den sikre siden, alle skjønner at silent disco er et sted der alle har øretelefoner på, ja?

Kjæresten var på jobbarrangement i dag. Der var det silent disco. Han sa det positive var at de som ikke ville danse kunne prate. Men at det så utrolig teit ut med alle de som beveget seg rundt til musikk ingen andre hørte. Teiteste konseptet ever var hans mening. Jeg er tilbøyelig til å være enig.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 09:43   #22
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Det verste med de silent discos jeg har vært på er 1) ekstremt ungt klientell og 2) MØKKAMUSIKK!

Er det ikke bare å spille sin egen musikk?

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 09:53   #23
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Rebell på løkka har ganske god stemning på dansegulvet i helgene. Mye åttitallsmusikk da. Spilt av typ gamle DJene fra So What.

Jeg fortsetter å komme med løsningsorienterte forslag, jeg. I motsetning til dere andre!

Jeg tror ikke du greier å unngå unge mennesker helt, men det er jo steder det er greit å være over 40 også, og ikke føle seg helt alene. Nevnte Rebell på Løkka, for eksempel. De har jo en 80-talls profil, men ikke på bad taste harry måten.

Dattera til Hagen har dansing oppe, og der syns jeg det kan være ganske stor variasjon i klientellet. Jeg har ikke vært der siden før korona, riktignok.

Også er det jo Elsker, så klart. Der er det garantert dansing, og garantert folk i alle aldre.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 11:22   #24
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Det er jo supert med blanding av flere aldre, ta, tenker jeg. Skrekken er jo egentlig både et "knokkel-loft" (sjarmerende kallenavn på et utested med "godt voksent" klientell i Bergen på 80-tallet. ) og steder med bare superunge.

Noterer Tallulahs tips for harde livet.

Og så må jo Silent Disco være PERFEKT for meg som er hørselshemmet!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 12:03   #25
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

DET hadde vært noe det. Ta med egne Jabras!

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 12:50   #26
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Jeg trodde ikke folk danset lenger, jeg, så jeg ble ganske overrasket da jeg så bilder fra alle arrangementene som eldstesønnen min har vært DJ på. Så. Mye. Dansing. Men han holder på mest med rave, da, og det var vel neppe det du hadde i tankene.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 13:00   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Vi som startet med rave er +/- 50 nå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 13:01   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi som startet med rave er +/- 50 nå.

Jo'a. Men er du fortsatt interessert i det?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 13:25   #29
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

utrolig slitsomt med så mye fjasing når kan ber om konkrete tips...

Cumulus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 13:29   #30
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Cumulus, her.

utrolig slitsomt med så mye fjasing når kan ber om konkrete tips...

Du burde kjenner FP etter å ha vært her i over 10 år. Merk innlegget ditt med "Ønsker ikke fjas, kun konkrete svar" i overskriften neste gang.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 13:30   #31
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jo'a. Men er du fortsatt interessert i det?

Ja, til en viss grad. Med tid som må fordeles på flere aktiviteter enn når jeg var 25 så står det ikke øverst på agendaen, og jeg går ikke ut og danser i særlig grad i det hele tatt (gjerne en tur på byen etter en konsert, for eksempel), men om en skikkelig god DJ spilte et eller annet sted er jeg fortsatt interessert i å få det med meg, ja.


Forresten; om du liker ska, reggae og 60ies soul: https://www.facebook.com/events/1272408953325220

Get ready er et klubbkonsept som er litt her og der, og da er det mye dansing. Og voksne folk.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 16:20   #32
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Altså, jeg innrømmer at «SATS» var et fjasesvar (selv om det er der jeg danser, 4-5 dager i uken, og har stor glede av det). Ellers synes jeg det et litt pussig å bli snurt for at folk krydrer med sine egne refleksjoner over hvordan de selv ville likt ulike dansesteder eller konsepter. Det er jo ikke en helpline, lzm?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 19:40   #33
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.119
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Her som jeg bor i en by langt unna Oslo er det eneste stedet med dansing for oss på 40+ kun når noen arrangerer «vaksendisco» på kulturhuset i byen. Noe som ikke skjer ofte.

Tror det er noe dancing på utestedene for 20+ åringene i byen men der går jo ikke vi.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-23, 23:29   #34
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Vi som startet med rave er +/- 50 nå.

Fjasealarm

Åh, jeg ble så satt tilbake til nittitallets deilige raves i store industrilokaler lang på natta da jeg forleden hørte en dagsaktuell mix av Dr. Eriks dødsfete låt fra 96-97.

For en låt, og for en tid!


(Kilde: youtube.com)

__________________
I'm happy, hope you're happy too

Sist redigert av Nextlife : 21-01-23 kl 11:14. Årsak: Rett lenke
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 11:10   #35
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Den lenken er bare til youtubes startside (for mitt vedkommende vsr øverste treff reklame for kyllinggryte. )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 11:15   #36
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den lenken er bare til youtubes startside (for mitt vedkommende vsr øverste treff reklame for kyllinggryte. )

Sårri, har lagt inn rett lenke nå.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 11:21   #37
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Nå har jeg blitt gammel og har slutta å gå ut. Men husker tilbake fra singeltiden at jeg koste meg på London pub. Kunne danse og ha det gøy og flørte litt uten at noen forventet noe mer. Sikkert dt avvise største kjøttmarkedene, men det var ikke meg de var ute etter.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 14:33   #38
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Fjasealarm

Åh, jeg ble så satt tilbake til nittitallets deilige raves i store industrilokaler lang på natta da jeg forleden hørte en dagsaktuell mix av Dr. Eriks dødsfete låt fra 96-97.

For en låt, og for en tid!


(Kilde: youtube.com)

Og den ligger på Spotifys Norge topp 50 nå (eller en versjon av den da) med Broiler og Panda Panda (ja, jeg måtte heldigvis sjekke hvem som er ute med den nå ).

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 14:51   #39
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Nå har jeg blitt gammel og har slutta å gå ut. Men husker tilbake fra singeltiden at jeg koste meg på London pub. Kunne danse og ha det gøy og flørte litt uten at noen forventet noe mer. Sikkert dt avvise største kjøttmarkedene, men det var ikke meg de var ute etter.

Åh, det er nok forrige gang jeg danset ute, ja! Det var kjempegøy! Hjelper å være sveiseblind, da.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-23, 17:03   #40
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.397
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nattklubb og dansing for folk over 40

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Den lenken er bare til youtubes startside (for mitt vedkommende vsr øverste treff reklame for kyllinggryte. )

Silent disco med kyllinggryte-reklame er det hotteste for GenerationKnokkelloft, var du ikke klar over det?

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:59.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no