Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-11-15, 13:18   #21
Pia
Princess Skids and Scars
 
Pia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.758
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg prøvde Restylane for furene fra nesevingene og ned til munnviken (hva heter det igjen?). På Ellipse i Sandvika som er profesjonelle og dyktige. Kostet ca 3000,- tror jeg, men jeg hadde det siste etterbildet her som utgangspunkt (men jeg er bare 34) aner ikke om jeg fikk mye eller lite. Det ble ikke så mye forskjell at det var synlig for andre (fikk ikke en eneste kommentar på at noe var annerledes, selv ikke av venner som påstår at man ser det med en gang. ) Men jeg så det og ble fornøyd. Tror derimot ikke jeg gjør det igjen med det første da jeg ikke har noe lyst til å prioritere det økonomisk, men jeg var nysgjerrig så jeg prøvde. Varte i ca 3 mnd.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:19   #22
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg ville brukt pengene på noe mye morsommere.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:21   #23
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg synes det er helt greit og kommer nok garantert til å vurdere det samme.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:24   #24
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Det kommer litt an på personligheten. Jeg er all-in, og veldig redd for at en liten botoxsprøyte i sinnafuren plutselig medfører at jeg ser på 40-årig Sofie Whatshername-Blogger-Wannabe om 6 mnd, med andenebb og silikon her og der. Normaliteten har en tendens til å forskyve seg.

Hvis du ikke er redd for det, synes jeg ikke du skal ha moralske kvaler rundt det. Det koster en god del, og du må se om det er verdt 10 PT-timer/insert alternativ valuta, liksom?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:25   #25
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Jeg prøvde Restylane for furene fra nesevingene og ned til munnviken (hva heter det igjen?). På Ellipse i Sandvika som er profesjonelle og dyktige. Kostet ca 3000,- tror jeg

3000 fire ganger i året blir jo veldig dyrt, da,

Det er Ellipse i Sandvika jeg vurderer jeg også. Ev. Sandvika hud- og kroppssenter. Men jeg har ikke gjort så veldig mye research akkurat.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:32   #26
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg synes også det høres greit ut. Så lenge det ser naturlig ut. Skal ikke se bort fra at jeg prøver noe sånn dersom rynkene/furene blir større.

Jeg vet ingenting om hvordan du ser ut, men jeg skjønner ihvertfall behovet for ikke å se eldre ut enn man er.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:40   #27
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Men hvordan bedømmer man egentlig dette med alder og hvor gammel man ser ut? Hvem bedømmer det, og når? Er man ikke litt blind for eget utseende, da, og ute av stand til å vurdere det objektivt?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:45   #28
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg tenker at alle vil automatisk gjette et eller annet aldersspenn når man ser en person, eller ha meninger om hvordan er person som er x antall år, ser ut. Jeg har mange venninner og bekjente som er cirka jevngamle med meg og INGEN ser så gammel ut som meg. Mange har begynnende rynker og grå hår, men ikke på langt nær i samme grad som meg. Den eneste jevngamle jeg synes ser like gammel ut som meg, er Siv Jensen (ikke for å drite ut henne, altså, det var mer en faktaopplysning.)

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:53   #29
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.398
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Man kan fylle på eget fett også, det forsvinner litt av det, men da fyller man på mer. Når det er passe mye så stopper man og man må ikke sette inn mer. Det gror jeg du må gå til en plastiskkirurg å gjøre.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 13:59   #30
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg synes ikke det er greit, kort og enkelt.

Jeg synes heller ikke du ser spesielt gammel ut. Sammenlignet med sånne restylaneoppblåste ansikt ser du annerledes ut, men sammenlignet med den gemene hop uten plæstic ser du helt vanlig ut.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:07   #31
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg tenker at dette er en grei ting som ikke er et for stort inngripen så lenge det ser naturlig ut (at mimikken ikke endres eller hemmes) sånn på generell basis. Hvorvidt jeg hadde gjort det selv er jeg veldig usikker på fordi grensen min (på nåværende tidspunkt i alle fall) går før slike justeringer, men pluss i margen for at det ikke er varig forandring. Ulempen er allikevel en veldig stiv pris så det alene hadde gjort det uaktuelt. Men om dette hadde vært noe som plaget meg hadde jeg absolutt gitt det et forsøk (for å si det sånn; om jeg kunne ha fått bort den triste navlen min, som irriterer meg i samme grad som jeg tolker innlegget ditt, kun ved hjelp av en sprøyte hadde jeg nok spist noen kameler og gjort det - med glede).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:08   #32
Olympia
ræv med ører
 
Olympia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.944
Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Du ser for deg noe slik som dette, da? (Bildet lånt fra Klinikk Arendal.)



Tror ikke helt jeg klarer å se det for meg, jeg. I utgangspunktet må jeg nok innrømme at jeg tenker det er skummelt - litt i samme baner som nolo. Vi hadde en liten diskusjon på jobb for en stund siden om dette med hvor grensa går for "inngrep", og det var ei som ble skikkelig overraska over at vi andre tilta skikkelig på tannbleking, til og med.

OT, men høyre bilde må jo være photoshoppa? Linjene fra munn til nesa ble jo bare borte så det ser ut som to hull i kjøttet der. Scary. Og veldig obviously photoshoppa eller operert.

__________________
-lost behind where all things fall-


Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:18   #33
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg har samme furer, samt at kjakene "henger" litt, og har tenkt at det er "beyond" injeksjoner. Det må fylles i noe så innmari, i hvert fall, og jeg klarer ikke å se for meg at det skal kunne se naturlig og ikke oppblåst ut? Og det at det skal gjøres mange ganger i året trekker også veldig ned.

Jeg tror jeg også, i hvert fall på en trøtt dag, ser eldre ut enn "snittet" dersom du tok og satte 100 44-åringer på rekke, liksom, men noen må jo være over snittet også, uten at det er noe unormalt i det?

Jeg har jobbet en del med å venne meg til de trekkene som ser eldre ut i ansiktet mitt. Furene, de hengende kjakene og ikke minst de tunge øyelokkene. Før protesterte jeg litt mot dem innvendig hver gang jeg så meg i speilet, nå er de mer en naturlig del av hvem jeg er, hvis du forstår hva jeg mener.

Men hvor godt det funker varierer med dagsformen.

Før jeg kom så langt så googlet jeg en del på en annen tyåe filler, som jeg nå i farten ikke husker hva var en gang. Kan det være Scuptra eller noe? Det er en collagenbehandling som jeg tror er mer egnet for heng og furer. Men den er visst veldig vanskelig å sette riktig, og tilbys derfor ikke over en lav sko på samme måte som restylane og botox, pluss at man må virkelig vite at behandleren vet hva hen driver med.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:21   #34
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Nei, hjelpes!

(Det høyre-bildet så helt horribelt ut. Var det faktisk en reklame? )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:27   #35
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Hvorfor var det horribelt? Det finnes da folk som ser slik ut?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:28   #36
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Nei, hjelpes!

(Det høyre-bildet så helt horribelt ut. Var det faktisk en reklame? )

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:34   #37
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Sliter selv med furuer og har tenkt samme tankene som deg Divine, men har landet på det samme som Candy. Jeg tar ikke sjansen på å åpne døren for jeg er redd for hva som da blir det neste. Velger selvsagt å tro at jeg greier å si meg fornøyd med fiksing av sinna-furuene i panna men er usikker.
Ante heller ikke på at det kun varer i 3 mnd. Da er det i alle fall uaktuelt.

Æsj at vi skal plage oss selv med slikt, men det er ikke til å komme unna at utseende er viktig for oss.

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:39   #38
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Hvorfor var det horribelt? Det finnes da folk som ser slik ut?

Samme lurer jeg på. Hva var horribelt?
Hun ser jo helt normal ut, med litt mindre rynker enn på bildet til venstre. (Begge ser for øvrig normale ut).
Jeg synes det bør være helt greit å fikse på ting som gjør at det nesten går litt ut over livskvalitet.
Eller... jeg synes man bør gjøre det man selv føler for, og drite i hva andre mener.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:40   #39
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Jeg har aldri vært regnet som pen, så jeg er i alle fall ikke en av dem som plutselig falmer. Så det er ikke DET det går på. Jeg kan godt være u-pen, bare jeg slipper å bli spurt om jeg skal ha honnørbillett igjen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-11-15, 14:41   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Restylane mot dype furer – hva tenker dere om det?

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Eller... jeg synes man bør gjøre det man selv føler for, og drite i hva andre mener.

Ja, jo ... men så var det det der med samfunnsansvar, da.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no