Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Jeg er på førstesiden av VG i dag

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-14, 18:56   #1
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg er på førstesiden av VG i dag

http://ninabakke.blogspot.no/2014/10...-vg-i-dag.html

Visste ikke at det skulle bli så stor omtale da journalisten fra VG ringte, men glad det blir satt fokus på krystallsyken

Hyggelig med kommentarer i bloggen om noen føler for det

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 20:00   #2
Tuppen
...
 
Tuppen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.892
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: meg på førstesiden i VG i dag

Hyggelig å se deg. Må være trasig å være så plaget. Har vært svimmel i perioder selv, men ikke i så stor grad, så jeg tør ikke tenke på hvordan det er å ha det slik hver dag.

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 20:34   #3
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: meg på førstesiden i VG i dag

Opprinnelig lagt inn av Nip, her.

http://ninabakke.blogspot.no/2014/10...-vg-i-dag.html

Visste ikke at det skulle bli så stor omtale da journalisten fra VG ringte, men glad det blir satt fokus på krystallsyken

Hyggelig med kommentarer i bloggen om noen føler for det

Det var faktisk deg jeg tenkte på da jeg så avisen i morges, "kan det være Nip?"

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 20:58   #4
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 21:25   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.940
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Flott å få fokus på krystallsyken, så supert at du ville stille opp

IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-10-14, 21:26   #6
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Takk

Rart å se seg så stort på førstesiden av VG, men glad om det kan hjelpe andre i å få behandling tidligere og bli fortere friske

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 00:31   #7
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Jeg har et søsken som har slitt mye med dette. Har hatt det i årevis og er i perioder helt bra, men det kommer alltid tilbake. Det virker utrolig slitsomt.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-10-14, 09:02   #8
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Så flott at du stiller opp og deler dine erfaringer.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 15:06   #9
Carrie
-
 
Carrie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 839
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Førstesiden var på "dritseint med Edel" -fikk du med deg det?

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 16:37   #10
Nip
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2010
Innlegg: 3.725
Nip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smartNip imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Takk for tips

Fikk desverre ikke sett det, men skal stikke innom ei venninne å se det en dag for har ikke tilgang til sumo selv, morsomt! Gleder meg til å se

Nip er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-14, 22:47   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.122
Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Jeg er på førstesiden av VG i dag

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no