Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-11, 11:57   #1
MaxMillie
Fullverdig medlem
 
MaxMillie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 37
MaxMillie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

100 g bacon
250 sjampinjong
200 g brødterninger
1 SS hakket persille
4 SS rømme
1 ts basilikum
salt/pepper

Spm mitt er hva man gjør med brødterningene,er det snakk om å kutte noen skiver i terninger,skal de stekes eller??? argh... jeg er så elendig

MaxMillie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 12:08   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

I stuffing jeg har laget tidligere har jeg bare skåret brødet (loff) i terninger (uten skorpe) og blandet med resten av ingrediensene.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 12:10   #3
MaxMillie
Fullverdig medlem
 
MaxMillie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2011
Innlegg: 37
MaxMillie har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

Opprinnelig lagt inn av Beathe, her.

I stuffing jeg har laget tidligere har jeg bare skåret brødet (loff) i terninger (uten skorpe) og blandet med resten av ingrediensene.

Tusen takk!!! hiver du det i når baconet er stekt eller samtidig?

MaxMillie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 12:33   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

Jeg husker jo ikke helt, men jeg tror jeg ville stekt bacon og sopp og når det er ferdig, puttet alt det andre oppi kjelen og varmet opp.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-11, 12:35   #5
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.116
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

Jeg rister brødterningene i ovnen i forkant.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-11, 10:10   #6
Fakse
Nysgjerrig
 
Fakse sin avatar
 
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Innlegg: 3.436
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

Sv: Funnet en stuffingoppskrift,men skjønner den ikke helt....

Jeg lager denne hvert år. Steker først bacon, blander så i sopp og steker til soppen er ferdig. Så har jeg i krydder, rømme og brødterninger. Gjør gjerne dette kvelden før jeg skal steke kalkun. Så har jeg stuffingen i kalkunen og lar den steke sammen med kalkunen.

Jeg bruker forresten som regel mye mer bacon enn det står i oppskrifta, synes det blir best da. Og har i rømme til stuffingen blir en klissete "deig".

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no