Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Ny laptop. Hjelp?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-08-07, 14:17   #21
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Oh, WOW!!!
Jeg har vært på Expert, og sitter nå og taster for første gang på min nye HP.
4999,-
Jøss! Vista var jo ganske kult, da.
Jeg kjøpte denne.

Også kjøpte jeg bare en D-Link og koblet til, og vips, jeg har trådløst nettverk!!!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 14:31   #22
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Vi har HP og er fornøyd med den - så lenge man ikke trenger service på den. HP har bare to godkjente service-verkstedet i hele Norge fikk jeg beskjed om da jeg hadde den inne fordi den ble så varm nylig. (Litt mye støv foran luftinntaket, og lite kjølepasta var årsaken - gratis fiks.)
Tungvint å drive og måtte sende land og strand rundt for å få reparert på garanti.
Neste gang blir det noe annet tror jeg. Mac kanskje.

  Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 14:43   #23
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Jeg kommer nok aldri til å konvertere til Mac. :konservativ:

Og nå sitter jeg faktisk ute med den, under parasollen i de nye hagemøblene våre.
Noen ganger er livet absolutt levbart.

Litt gjenskinn i skjermen, da...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 15:27   #24
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Øh....så var det det å sikre dette nettverket, da?
Anyone?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:15   #25
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Line*, her.

Jeg kommer nok aldri til å konvertere til Mac. :konservativ:

Og nå sitter jeg faktisk ute med den, under parasollen i de nye hagemøblene våre.
Noen ganger er livet absolutt levbart.

Litt gjenskinn i skjermen, da...

Jah - er ikke det diggbart!!

  Svar med sitat
Gammel 06-08-07, 17:18   #26
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jah - er ikke det diggbart!!

http://www.dinside.no/php/art.php?id=116967
Vet ikke om det hjalp noe?

  Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 05:45   #27
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jah - er ikke det diggbart!!

Herlig!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

http://www.dinside.no/php/art.php?id=116967
Vet ikke om det hjalp noe?

Jo, tusen takk!
Nå gjelder det bare å komme seg inn på nettverket å få gjort det.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 18:11   #28
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Vurderer mac neste gang selv faktisk og. Rett og slett fordi jeg vil prøve noe nytt og fordi jeg bruker hjemme pcen mest som leketøy.

Grattis med ny pc Line!

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 19:53   #29
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Tænks, Pastill!

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 23:03   #30
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Er det noen som har en #step-by-step# forklaring til hvordan sikre trådløst nettverk?
Bruker vista...Om det har noen betydning...

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 01:28   #31
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

jeg vil ha MacBook Pro i hvitt, og det finnes ikke

Jeg åsså. Jeg vil helst ha 12" jeg da, som min nåværende (aluminium) MacPro idag.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:38   #32
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg åsså. Jeg vil helst ha 12" jeg da, som min nåværende (aluminium) MacPro idag.

Jobbe på det da?

Nei, må ha 15", jeg synes 13" er for små, og 17" for store.

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 10:42   #33
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jobbe på det da?

Nei, må ha 15", jeg synes 13" er for små, og 17" for store.

Men skal man ha den med seg, så er det greit med minst mulig.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 11:35   #34
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Jeg lever jo symbiotisk med den; da er det greitt at den er bitteliten.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 18:32   #35
lil'c
Passiv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.092
lil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smartlil'c imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Re: Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Jeg lever jo symbiotisk med den; da er det greitt at den er bitteliten.

Ja, jeg vet, det er problemet mitt.
Men jeg tror nå jeg skal klare å ta med 15" overalt og, jeg orker bare ikke jobbe på en 13".

lil'c er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 19:25   #36
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Jeg jobber jo ikke på den i det hele tatt. Bare koser med den. Har PC på jobben selvsagt, men den kan ikke rikkes på og kan kun brukes til jobbrelaterte greier.

Men når jeg skal gjøre noe mer tidkrevende, feks da jeg leste korrektur på et lærebok-kapittel forleden, rigger jeg meg til med eksternt tastatur og mus. Det går litt raskere å skrive da.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 21:08   #37
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Jeg har lyst på en mindre PC selv... 15,5 er stort.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-08-07, 23:23   #38
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Faen asså!
Dere kupper tråden min med tommer!!!

Jeg vil ha sikret nettverk!!!

Men litt over 15 er greit!
15'4 for å være nøyaktig.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 17:34   #39
raskall
Nybegynner
 
raskall sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 13
raskall har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Re: Sv: Re: Sv: Ny laptop. Hjelp?

Opprinnelig lagt inn av lil'c, her.

Jobbe på det da?

Nei, må ha 15", jeg synes 13" er for små, og 17" for store.

Man har en ekstern skjerm hjemme. Så stor man vil. Jeg ser Lefdal selger 19-tommere med god oppløsning til 1395 kroner om dagen. 12" laptoper er nydelige å ha med seg ut på tur.

raskall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 18:30   #40
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ny laptop. Hjelp?

Hvordan sikre nettverket mitt?

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no