Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg hvor rotete du har det!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-16, 10:45   #101
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Stuebordet. Det har stått sånn siden fredag, og er i grunnen ganske ryddig til å være oss.

Mannen var ekstremt ryddig av seg tidligere. Jeg er redd jeg har hatt dårlig innflytelse på han.

Samtidig har jeg blitt litt bedre. Så det er ikke så ille lenger som det var. Selv jeg som er rotehue hadde fått neller av å ha det såpass rotete som enkelte her. Men så lenge folk trives selv, så skal ikke jeg legge meg opp i det. Jeg har ikke tenkt til å reise rundt for å rydde i hvertfall.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (490,5 KB, 66 visninger)
__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 10:58   #102
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.701
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opp ned!

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 11:08   #103
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Imponert over at du har fått stuebordet til å henge i taket sidan fredag.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 11:50   #104
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror du kan regne med at vi ikke er av den typen mennesker som støvsuger hver dag
Eller hver uke.
Og det går greit altså. Jeg lover. Barna er friske, rene i tøyet, gjør lekser og har med seg det de skal og møter når de skal. Spiser relativt sunt gjør de også.

Det var ikke ment nedlatende eller som en undring om unga dine var friske altså.

Mine barn har ikke alltid med seg det de skal, hender at de må spise grandis og pølser. Det må være det at jeg bruker for mye tid på rydding.

Jeg støvsuger heller ikke hver dag (utenom kanskje yttergangen, ene alene fordi den hver dag bader i granulatkuler som ender opp overfuckings alt om de ikke blir tatt med en gang), men jeg leste ditt innlegg som om det var så rotete frem til jul, da ble det shina. Men jeg regner med det kanskje må rengjøres litt oftere en bare til jul?

Selv hater jeg som sagt å rydde, enda verre synes jeg det er med både støvsuging og gulvvask. Den eneste måten å gjøre det overlevbart for meg er å holde de store flatene sånn passe ryddige, slik at jeg bare kan sveipe over.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 12:24   #105
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.542
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Lenam, her.

Det var ikke ment nedlatende eller som en undring om unga dine var friske altså.

Mine barn har ikke alltid med seg det de skal, hender at de må spise grandis og pølser. Det må være det at jeg bruker for mye tid på rydding.

Jeg støvsuger heller ikke hver dag (utenom kanskje yttergangen, ene alene fordi den hver dag bader i granulatkuler som ender opp overfuckings alt om de ikke blir tatt med en gang), men jeg leste ditt innlegg som om det var så rotete frem til jul, da ble det shina. Men jeg regner med det kanskje må rengjøres litt oftere en bare til jul?

Selv hater jeg som sagt å rydde, enda verre synes jeg det er med både støvsuging og gulvvask. Den eneste måten å gjøre det overlevbart for meg er å holde de store flatene sånn passe ryddige, slik at jeg bare kan sveipe over.

Må og må.
Så lenge vi ikke snakker helsefare så må man veldig lite.
Her vaskes gulvene 1-10 ganger i året. Litt etter hvilket rom vi snakker om.
Kjøkkenet oftest og foreldrerommet er heldig om det er blir vasket i løpet av året. Støvsuger oftere. Men kan godt finne på å støvsuge rundt rotet.
For meg er det virkelig ikke viktig. Overhode. Jeg bryr meg ikke om å ta imot besøk selv om huset er bomba. Vi har stadig vekk folk innom på impulskaffe og det høres trist ut å skulle avvise disse besøkene fordi jeg ikke har tid til å rydde.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 12:41   #106
Lenam
awesom
 
Lenam sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.559
Blogginnlegg: 20
Lenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de flesteLenam er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Nei alt er jo selvsagt relativt i forhold til hva man må.

Jeg avviser heller ikke folk for å ha det rotete, for meg handler ikke rot i spesielt stor grad om at andre ikke skal se mitt rot, men om at jeg ikke skal se det. Det handler om at jeg selv trives best i "det skjønne", at for meg er orden en type estetikk som gjør at jeg både slapper bedre av og at jeg kan konsentrere meg.

__________________
Personality Goes a Long Way.

Lenam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 13:01   #107
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Nå skal jeg være snerpete her: Jeg syns virkelig ikke det er akseptabelt å legge ut bilder av andres rot slik en del av dere gjør her i tråden. Jeg syns det å legge ut bilder av barnas og andres ekstreme roterom er på linje med å henge dem ut på nett.

Husk også at dette ligger helt åpent, med tanke på hvilke bilder dere legger ut av selve barna også.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 13:06   #108
Nasse
Fartsfantom
 
Nasse sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 2.123
Blogginnlegg: 30
Nasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smartNasse imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Her er kontorpulten min. Egentlig kan den være mye mer rotete enn dette her. Bare vent til det nærmer seg eksamensinnlevering....

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Rot3.jpg (343,0 KB, 23 visninger)
Nasse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 13:57   #109
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Nå skal jeg være snerpete her: Jeg syns virkelig ikke det er akseptabelt å legge ut bilder av andres rot slik en del av dere gjør her i tråden. Jeg syns det å legge ut bilder av barnas og andres ekstreme roterom er på linje med å henge dem ut på nett.

Husk også at dette ligger helt åpent, med tanke på hvilke bilder dere legger ut av selve barna også.

Først ble jeg litt sånn "la meg gjøre som jeg vil uten dårlig samvittighet! " da jeg leste innlegget ditt. Men så fikk jeg tenkt meg om i to sekund, og da ble jeg enig. Så da slettet jeg andre familiemedlemmets rot. Roteskuffen er ene og alene min samvittighet.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:04   #110
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.416
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Ja, eget rot må du gjerne dele villig i vei.

Jeg kunne til tider ha et ekstremt rotete rom som barn og jeg hadde blitt fullstendig knust om moren min tok bilde av det og viste det frem.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:08   #111
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Min eldste har for øvrig villig delt sitt eget rot på nett tidligere. Men det rettferdiggjør ikke at jeg skal kunne gjøre det.

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:15   #112
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Vi har vaskemennesker som kommer hver 14. dag og vasker hovedrom. Da er det ryddig (der). Nå kommer de i morgen og vi har enda ikke begynt ryddingen. Da ser det slik ut.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg image.jpg (14,4 KB, 45 visninger)
__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 14:18   #113
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.828
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Men har rom i huset hvor det aldri er ryddig (kjellerstuen, boden og området under trapp i kjelleren. Det plager meg. Jeg har et ønske om at vi kaster alt som er der som vi ikke bruker (det er jo lagerrom dette, med unntak av kjellerstuen som er stor og dermed delvis lagerplass/ ungdomssrom som ingen føler ansvar for), men mannen min gidder ikke bli med på å rydde (selv om det er han som klager mest på rot), og jeg klarer liksom ikke helt å gripe det fatt alene. Hverdagsrotet i stue og gang plager meg ikke, for det er fort gjort å rydde greit nok for min standard.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 16:06   #114
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.219
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Det kan virke som om det er snakk om forskjellige divisjoner når det kommer til rot? Enkelte av rommene som har blitt vist fram i denne tråden ville jeg aldri omtalt som rotete.

Men aldri så galt at det ikke er godt for noe! Nå skal jeg ta en en rydderunde på kjøkkenet før middagen.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 16:32   #115
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Multitasking på spisebordet

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_2459.JPG (334,0 KB, 165 visninger)
zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 18:13   #116
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det tror jeg må bevises med bilder.

Gangen er kanskje vårt ryddigste rom. Sammen med soverommene til barna.

Det er ikke noe problem. Jeg har faktisk flere rom som er mye mer rotete enn det du viser fram. Men kameraet har tatt kvelden, så du må vente litt.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 18:14   #117
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Jeg tror du kan regne med at vi ikke er av den typen mennesker som støvsuger hver dag
Eller hver uke.
Og det går greit altså. Jeg lover. Barna er friske, rene i tøyet, gjør lekser og har med seg det de skal og møter når de skal. Spiser relativt sunt gjør de også.

Akkurat sånn. Rent? Vel, det er rent innimellom. Oppvasken og klesvasken tas også, og støvet tåler vi tydeligvis godt siden vi aldri er syke noen av oss.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 18:57   #118
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Men aktivitet er ikkje rot, vel?

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 20:54   #119
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.602
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Hos meg ser det omtrent ut som hos Skilpadda, og det handler ikke om at jeg er rotete, men om at jeg har valgt å bo veldig trangt og likevel er veldig glad i bøker og instrumenter og tegne/malesaker og brettspill, og det må jo oppbevares et sted. I tillegg blir tingene gjerne brukt i 10 minutter før jeg/poden gjør en annen aktivitet i 10 minutter og så tilbake til den første, og det hadde vært helt meningsløst å rydde vekk ting hele tiden. Det så helt annerledes ut da jeg bodde på 120 kvm, men jeg trives likevel uendelig mye bedre nå.

Jeg er forøvrig på linje med Floksa når det gjelder renhold. Bodd her siden mai 2015 og har ikke vasket gulvet på soverommet mitt en eneste gang.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-16, 21:15   #120
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg hvor rotete du har det!

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

.

Gangen er kanskje vårt ryddigste rom. Sammen med soverommene til barna.

Gangen din er ryddigere enn min. Jeg tror kanskje gangen, i tillegg til barnas rom, er de stedene vi sliter mest med å holde orden.
Jeg trives forresten også best med å ha det ryddig, problemet er bare at jeg tydeligvis ikke trives dårlig nok med å ha det rotete til å faktisk gidde å rydde etter meg. Mannen er omtrent på samme nivå, så vi krangler heldigvis ikke så ofte om rydding/rot.

Ang. rengjøring: Vi vasker ikke gulvene mer enn en gang i måneden, maks. Støvsuger minst en gang i uka, og sveiper over med støvklut på hyller og bord ca. en gang i uka også. (Hyller og bord som er synlige og mye i bruk, that is.) Sveiper over baderomsinnredning/toalett maks en gang i uken også, mer blir det ikke.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no