Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Gavebøker til voksne

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-11-08, 12:58   #1
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Gavebøker til voksne

Kan du anbefale en fin gavebok til jeg kan kjøpe til svigerinne, søster, svigermor, svigerfar osv?

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 13:31   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gavebøker til voksne

Jeg har kjøpt en god bok om Max Manus og gavekort på den nye filmen som kommer 19. desember til pappa, farmor og en grandonkel
Men så vet jeg jo at de interesserer seg for dette da.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 13:32   #3
Tussilago
Spoon2
 
Tussilago sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 750
Tussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populærTussilago er populær
Standard

Sv: Gavebøker til voksne

Tja.
Vi har kjøpt boken til Joralf Gjerstad ("Snåsakallen") til pappa, og svigermor og svigerfar ønsker seg også denne. Tror det er en interessant bok, men det betinger kanskje bittelitt interesse for sånt?
Den har iallefall fått god kritikk i avisene.

__________________
Lillesøster-07, Mellomsøster-03 og Storebror-01
Tussilago er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 14:47   #4
Tertit
Stort sett blid
 
Tertit sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 3.503
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gavebøker til voksne

Som de andre sier, så kommer deg jo veldig an på mottagerens interesser. Selv skal jeg gi bort ei kokebok for ungdom, ei bok om makeuptips og ei bok om svenskenes rolle under 2. verdenskrig.

__________________
Mamma til hifigutten 95 og hestejenta 97
Tertit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-11-08, 20:22   #5
Shamu
På opplading
 
Shamu sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Flekkefjord
Innlegg: 3.859
Shamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt liktShamu er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gavebøker til voksne

Jeg er veldig glad i å gi kokebøker, men tror kanskje jeg har gitt min dose i løpt av noen år nå.. hehe.. så trenger nye tips.
Veldig glad i å gi bøker da.

Skal sjekke ut disse bøkene og tar gjerne i mot flere tips.

Har funnet en bok "Alt om barnet" som skal til to nybakte foreldre, samt en bok "Forstå barnet 5-8 år" til noen andre. Slike bøker syns jeg er gode bøker å få ihvertfall.

__________________
Jente 95, Gutt 04, Jente 06

- Museskritt er også skritt. -
Shamu er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no