Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Tre nøtter til Askepott

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Er Tre nøtter til Askepott en del av jula for deg?
Åja! Det blir ikke jul uten den filmen 99 71,22%
Neineinei, den er kjempedårlig :urk: 32 23,02%
Tre nøtter til hvem? 5 3,60%
Dustepåll! 3 2,16%
Deltakere: 139. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-11-08, 10:18   #21
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.791
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg forbinder den med jul, men har ikke det helt store forholdet til den. Mamma og min søster MÅ se den, så jeg har sett den noen ganger jeg også for å si det sånn. Det blir definitivt jul uten den filmen, når vi feirer hjemme hos oss selv pleier vi ikke å se den.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:20   #22
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Neineinei, den er kjempedårlig :urk:

Har aldri likt den filmen.

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:52   #23
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg kan godt se den, men har ikke noe sterkt behov for å se de. Ser like lett disney.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 10:54   #24
Smash
Impulsiv innimellom
 
Smash sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Innlegg: 2.932
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Den er like dårlig, og liike kjedelig hvert år, og jeg ler og humrer av den dårlige fortelleren, og de idiotiske stemmene hans hver gang. Men det blir virkelig ikke jul uten. Julaften er ikke offisielt i gang før man hører "lalalalalalalalalala lalaa lalaa lalalaaaah" i slutten.

Nå fikk jeg frysninger.

Og, det sier vel litt om mitt forhold til den filmen. Jeg har sett den hvert år den har gått. Gleder meg til at jeg og storesøster skal se den i år. Gutta i huset bryr seg ikke, men vi skal kose oss i pysj, ullsokker, varme i peisen og julegodteri. Da blir det jul.

Om den er sånn bra? Sikkert ikke, men den er jul. Kan ikke se den på en lørdagskveld liksom.

__________________
2002 2004 2008 2010
Smash er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:13   #25
Umulius
Øverst Kommanderende
 
Umulius sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 57
Umulius har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg må se den.

Og i år har jeg en prinsessegal datter som kan se den sammen med meg.

*gleder meg*

__________________
Storesøster mars 2005
Lillesøster februar 2008
Umulius er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:15   #26
Cazandra
Erfaren
 
Cazandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Egersund
Innlegg: 919
Blogginnlegg: 10
Cazandra er populærCazandra er populærCazandra er populærCazandra er populær
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Hvert år kommer denne filmen og hvert år registrerer jeg at nær sagt samtlige i min omgangskrets blir helt mo i knærne. Jeg synes denne filmen er forferdelig dårlig og kunne ikke tenke meg å være i nærheten av tven engang, men er jeg helt ut?

Er Tre nøtter til Askepott en del av jula for deg? Poll kommer...

Nei, du er ikke helt ut!
Den er noe jeg forbinde med jul, men jeg klarer meg fint uten!

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Jeg har aldri likt den. Den var dagens nedtur hver eneste julaften. Men så mangler jeg alt som heter prinsesse-og-ridder-på-hvit-hest-gener.

__________________
2001-2003-2006 + Bendik 2010
Cazandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:44   #27
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg må se den på juleaften, da er det jul da.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:48   #28
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Ja det er en del av jula og den prøver jeg å få med meg. I de siste årene har det blitt så som så pga. forberedelser, ungenene osv. I år er jeg alene og da skal jeg få den med meg.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:51   #29
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Den er en del av julaften men jeg har det ofte såpass travelt med å forberede ting og tang at jeg ikke får sett den. Men jentene mine blir nok å se den i år også.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 11:55   #30
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg håper hvert år at vi klarer å unngå å switche inn på NRK når denne filmen går på TV.

Nå er det ikke så mange andre tysk/ungarsk/pols/tjekkisk/russisk/+ resten av østblokklandene produserte filmer som fenger meg veldig heller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 12:17   #31
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Opprinnelig lagt inn av Smash, her.


Om den er sånn bra? Sikkert ikke, men den er jul. Kan ikke se den på en lørdagskveld liksom.

Jeg fant den på cdon.com, men det kunne ikke falle meg inn å bestille den. Den skal kun sees på julaften, og da på NRK.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:35   #32
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.093
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg elsker den.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:35   #33
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg savner et alternativ: "Vil gjerne se på, men har små barn som vil andre ting på juleaftenformiddag"

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:36   #34
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Neineinei, den er kjempedårlig :urk:


Jeg har prøvd å se den noen ganger, men gremmes alltid, så nå orker jeg ikke prøve engang. Godt å¨se at jeg ikke er alene for det trodde jeg nesten at jeg var.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:37   #35
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg har likt den fra jeg var barn
Dubbinga er jo helt bort i natta, men den skal liksom være sånn

Det tenker jeg også. Litt sånn likerikkemenmåse.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:37   #36
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg har den til og med på DVD

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:39   #37
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg har knapt sett den. Kan ikke huske at jeg var opptatt av å se på TV på formiddagen julaften som barn, da var jeg opptatt av andre ting. Og det er jeg nå også. Jeg tror det kun er i de siste årene jeg er blitt obs på at denne filmen eksisterer og er en julegreie.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:41   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Opprinnelig lagt inn av ElinM, her.

. Kan ikke huske at jeg var opptatt av å se på TV på formiddagen julaften som barn, da var jeg opptatt av andre ting.

Var dere i kirken? Jeg hadde inntrykk av at det var noe alle gjorde da jeg bodde på hjemstedet ditt ...

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:45   #39
Dragen
VeloppDragen
 
Dragen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 8.569
Blogginnlegg: 807
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Jeg liker den ikke. Jeg liker Karl-Bertils jul.

__________________
Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-11-08, 13:47   #40
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tre nøtter til Askepott

Ser den som regel, men er ikke like stas som tidligere.
Disney derimot mååå jeg ha med meg.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no