Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Tråden om The Voice

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-03-12, 22:54   #101
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

ja, det skulle ikke forundre meg! det skulle vel egentlig bare mangle.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 22:59   #102
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Synd Birgitte måtte ut, syntes hun gjorde det veldig bra i kveld. Jeg heier på Shaun. Har sett han live og han er jo utrolig proff.

Det er jo ekstremt høyt nivå i forhold til idol, så det blir artig å følge med på hvem som vinner.

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-03-12, 23:57   #103
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Hun var god, men er kanskje mer A4 enn duoen som hun konkurrerte med? De hadde bare noe veldig bra og quirky ved seg!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 10:24   #104
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Birgitte ble nok litt for «vanlig» rett og slett.

Jeg synes Sondre har et bra lag, og så tror jeg faktisk Hanne kan komme langt.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 17:20   #105
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Veldig høyt nivå på deltagerne, mange flinke som er med. Føler dette er et annet og mer voksent klientell enn det som deltar på Idol f.eks.

Størstesnuppa mi og jeg skal faktisk til Oslo på jentehelg sammen med bestevenninna hennes og moren til venninna for å være publikum på The Voice 11.mai. Gleder oss veldig!

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 18:19   #106
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Møtte Yosef i sta. *bidrar*

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 20:10   #107
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Møtte Yosef i sta. *bidrar*

Jeg synes han blir så overfladisk ofte.. teite kommentarer om utseendet til deltakerne har han ofte og.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 21:13   #108
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg synes han blir så overfladisk ofte.. teite kommentarer om utseendet til deltakerne har han ofte og.

Jeg bare digger energien og den unorske framtredenen hans, jeg
Programmet hadde blitt noen hakk kjedeligere med bare tilbakelente Magne og Sondre..

Syns forøvrig konseptet er veldig bra. Var nok morsommere i audition-rundene, men det er det jo på alle disse programmene. Nå liker jeg utrolig godt at vi får høre hele sangen når deltagerne er i duell! Musikken får faktisk litt fokus også, ikke bare deltagerne!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-03-12, 21:40   #109
Leandra
Superduperaktiv
 
Leandra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Vestlandet
Innlegg: 667
Leandra er litt kulLeandra er litt kulLeandra er litt kul
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Nå har ikke jeg lest hele tråden her, men elsker programmet. Bra med et program nedslitt høyt nivå. Også må jeg legge til at jeg synes Hanne Sørvåg er noe av det nydeligste jeg har sett. Ikke ofte jeg blir "bergtatt" på en slik måte. Men synes hun er nydelig, og har veldig bra og konstruktive tilbakemeldinger!!

__________________
Leandra stolt mamma til 3 ungdommer❤️❤️❤️
Leandra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 09:28   #110
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.

Jeg synes han blir så overfladisk ofte.. teite kommentarer om utseendet til deltakerne har han ofte og.

Neida, han var så koselig atte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-04-12, 12:11   #111
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Neida, han var så koselig atte.

Det kan det godt hende at han er altså. Men det er kun han som alltid kommenterer utseendet, størrelsen og kommer med flåsete kommentarer ofte. Som virker uprofesjonelle. Men jeg er enig i at han «spriter» opp progammet litt. Både med seg selv og sine deltakere.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-04-12, 11:45   #112
maya1980
Nybegynner
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 5
maya1980 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tråden om The Voice

yosef er jo bare morsom..rett og slett

maya1980 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-12, 21:37   #113
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Sliter litt med låtvalgene nå de siste par gangene. Jeg må kjenne musikken, hvis ikke faller jeg av fredag kveld.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-04-12, 16:59   #114
Mummin
Nybegynner
 
Mummin sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 7
Mummin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Endelig et program der folk virkelig kan synge!

Mummin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-04-12, 09:21   #115
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Leandra, her.

Også må jeg legge til at jeg synes Hanne Sørvåg er noe av det nydeligste jeg har sett. Ikke ofte jeg blir "bergtatt" på en slik måte. Men synes hun er nydelig, og har veldig bra og konstruktive tilbakemeldinger!!

Ja, hun er kjempesøt. Bergtatt, ja. Det er nok det rette ordet. Mannen min ser kun på dette for å se på henne. Hun har nok et smittende vesen, vi må jo bare smile selv når vi ser henne.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 20:48   #116
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Noen som ser i kveld? Han Hans Petter som synger nå liker jeg godt!

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 21:41   #117
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Ser på ja!

Og ettersom naboen er med, første flotte, fine jenta som sang, må jeg jo stemme også!

Heia Hege

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 22:41   #118
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.449
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Kikka med et halvt øye. Syns det var morsommere under audition-rundene, må jeg tilstå.. men flotte artister, altså!

Helt merkverdig utstemmingsregelverk, altså. Enten så gir de makta til tv-seere, eller til mentorene, ikke en tåpelig blanding!

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-12, 22:53   #119
Christa
Bør lage seg en tittel selv
 
Christa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 3.166
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Sv: Tråden om The Voice

Opprinnelig lagt inn av Lilletrille, her.

Helt merkverdig utstemmingsregelverk, altså. Enten så gir de makta til tv-seere, eller til mentorene, ikke en tåpelig blanding!

Enig! Har ikke fått med meg denne måten å stemme ut artistene på før i dag. Greit nok med at mentorene, hvis de "må" kan ha ett "mentorvalg" men to? Skal ikke stemmene fra tv-seere være det som får artistene videre nå i konkuransen...?

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-05-12, 23:41   #120
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.101
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tråden om The Voice

For en gudbenådet sanger denne Martin Halla er!

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no