Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Conversations with friends - med spoilers

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-23, 16:57   #1
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Conversations with friends - med spoilers

Har noen sett serien? Eller lest boka eller begge? Hva syns dere? Jeg syns den var bra. Noen av episodene var skikkelig ubehagelige å se på, som f.eks den da Frances og Bobbi er på besøk hos ekteparet etter at det er kjent at Frances og mannen har et forhold. Ellers belyste den mange viktige følelser og situasjoner som det var interessant å sette seg inn i og se på.

Men jeg ble skikkelig satt ut av den absolutt siste scena. Hva i alle dager??

Kan vi diskutere serien litt?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 20:21   #2
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Jeg leste boka, og syntes den var ok, men fryktelig irriterende. Og da jeg begynte å se serien ble inntrykket enda mer forsterket. Så jeg droppet den etter to episoder, tror jeg. Det var noe med hvor "entitled" hovedpersonen opptrer som bare trigger meg rett og slett.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 20:42   #3
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Sett serien og elsket den. Vet ikke hvorfor, det var jo på en måte lett underholdning, men med en sart undertone.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 21:32   #4
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.450
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Hvor går denne serien?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 22:37   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Den går på Nrk!
Hva syns du om slutten da, Musemus?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-23, 22:52   #6
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Jeg har sett den og likte den. Men jeg glemmer så fort! Hva var siste scene?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 06:40   #7
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Nick ringer til Frances og de prater. Det slutter med at hun sier at han skal komme og hente henne.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 08:40   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.881
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Slutten likte eg ikkje i det heile tatt! Føltes som den reisa Frances hadde gjort og vokse i berre svosj var borte. En veldig god serie med en sterk nerve!

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 12:48   #9
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Slutten likte eg ikkje i det heile tatt! Føltes som den reisa Frances hadde gjort og vokse i berre svosj var borte. En veldig god serie med en sterk nerve!

Det var akkurat det samme jeg tenkte.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:22   #10
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Ja, nå husker jeg. Litt usikker på hva jeg mener. Den gjorde tydeligvis ikke så sterkt inntrykk.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:51   #11
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Den går på Nrk!
Hva syns du om slutten da, Musemus?

I forhold til slutten, så tenkte jeg at her skal det bli en sesong til.
Jeg likte slutten - det er håp, liksom. Hva syns du om den?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:52   #12
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Jeg syns de spiller utrolig godt sammen, Frances og Nick.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 13:55   #13
Zulu
Make it count!
 
Zulu sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 6.630
Zulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt avZulu har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

I forhold til slutten, så tenkte jeg at her skal det bli en sesong til.
Jeg likte slutten - det er håp, liksom. Hva syns du om den?

Den sluttet vel akkurat som boka, om jeg ikke husker feil. Så hvis de skal lage mer tv av det, så må de gå utover Sally Rooneys tekst.

Jeg synes også det var en irriterende slutt, men jeg synes hele forholdet mellom Frances og Nick var irriterende. Jeg synes også Nick var veldig dårlig castet. Det var ikke sånn han så ut i mitt hode i det hele tatt.

__________________
2006 og 2009
Zulu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 14:34   #14
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.120
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Jeg tenkte at Frances og Nick tok til vett begge to, men tydeligvis ikke? Jeg har ikke lest boka. Jeg likte egentlig godt samspillet mellom de to, og de andre skuespillerene også.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-23, 17:59   #15
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Conversations with friends - med spoilers

Ok, jeg har ikke lest boka. Er den bra?

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no