Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Logge på Spond - kommer ikke inn på passord

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-23, 10:25   #1
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Logge på Spond - kommer ikke inn på passord

Strever så med Spond.

Har en gruppe i en forening. Hver gang jeg logger på nekter den å akseptere passordet mitt og jeg må lage nytt passord og får en kode på tlf for å bekrefte endringen. Neste gang jeg skal logge på er det på'n igjen. Er det noen måte jeg kan få en slutt på det?

Har også noen medlemmer som ber meg om "gruppekode" som de åpenbart blir spurt om av Spond. Når jeg sjekker ligger de inne i medlemslista i Spond. Har prøvd å finne en "gruppekode" men det eneste jeg finner er en lenke jeg kan sende for å invitere inn i gruppa. Er det den? Hvordan skal de da forholde seg? Virker ikke som de synes det hjelper.

Har ganske mange i gruppa og vil nødig hjelpe alle 192 IRL, så da spør man FP.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 10:31   #2
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Logge på Spond - kommer ikke inn på passord

Logger du deg på via app eller via nettleser på PC?

Hvis du sliter med å få dette til å fungere via app, så ville jeg avinstallert og deretter installert på nytt. Og så ville jeg dobbeltsjekket at jeg fikk logget meg inn via nettleser, og fått lagret passord i nettleseren.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 10:35   #3
Lille meg
ihuga feminist
 
Lille meg sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 6.206
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Logge på Spond - kommer ikke inn på passord

Har du ellers sett på hjelpesidene til Spond? Slik jeg forstår det, så kan man enten få en lenke eller man kan få en gruppekode. Hvis du har sendt ut lenke, så skal de ikke trenge gruppekode.

Se mer info her.

En klassisk feil vil være at du har lagt dem til med én e-postadresse, og så logger de seg inn i Spond med en annen e-postadresse.

__________________
FrP-velgere. Den beste grunnen til å avskaffe allmenn stemmerett.
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 10:58   #4
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Logge på Spond - kommer ikke inn på passord

Wow, takk! Har søkt på hjelpesidene til Spond med ulike søkeord, men har ikke funnet artikkelen du lenker til Lille Meg. Så tusen takk for det! Ja, kan hende prøver de med en annen e-postadresse, det har jeg ikke tenkt på. Takk.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-23, 11:08   #5
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.242
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Logge på Spond - kommer ikke inn på passord

Vanligvis skyldes dette at man ikke logger på med det man logget seg på første gang man ble medlem i spond. Feks ble registert med tel nummer men logger senere inn på ny gruppe med epost. Bytte av epost eller tel nummer er også trøblete, desverre.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no