Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #8

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-04-20, 14:42   #241
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Traff barna, og de var glade og fornøyde. Har også gått en tur i solen i hettegenser siden det var for varmt for jakke.

Så godt for alle tre.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 14:43   #242
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Så godt for alle tre.

De hadde det så gøy på nyinnkjøpt trampoline at de hadde knapt tid til å si hade.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson

Sist redigert av frukt : 07-04-20 kl 15:13.
frukt er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 14:45   #243
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

De hadde det så gøy på nyinnkjøpte trampoline at de hadde knapt tid til å si hade.

Det er et godt tegn, da. Da vet du at de har det bra.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 15:11   #244
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Ja, det er veldig betryggende.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 16:20   #245
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.176
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

I går hadde jeg rund bursdag, og flokken min lagde bursdagssang med klipp fra mange som sang hver sin strofe, det var så koselig.
Svigers kom på trappa og sang for meg, og jeg fikk så mange koselige hilsener i alle kanaler, så selv om fysiske gjester manglet følte jeg meg skikkelig feiret.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 16:50   #246
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Gratulerer så mye på etterskudd, Nextlife!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 17:25   #247
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Nyheten om at fysioterapeuten åpner 20 april!!! Har sjelden blitt så lettet!!!

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 17:54   #248
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Det er så mange fine ting i denne tråden. Jeg skikkelig digger den. I dag er jeg glad for at selv om jeg jobbet litt for lenge, så varte shut downen bare i en snau time. Og nå fikk jeg nettopp greie på at Helten fant ut hvorfor Mutter'ns koketopp ikke virket lenger. Og han fixet det og har lagt ut bruksanvisning i tilfelle det skjer igjen. Vi slipper å handle ny.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 18:12   #249
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg ble så glad da jeg kom ned på kjøkkenet i morges. Ungene hadde stått opp før meg, ryddet oppvaskmaskinen (som jeg egentlig ba om før de la seg i går), laget kaffe til meg og hadde nydelig innpakkede gaver på bordet til meg. Mannen har startet med våronna, så jeg var overbevist om at de ikke hadde fått kjøpt noen gaver i år. Poden hadde sagt han ville lage frokost til mamma. Far forklarte forsiktig at jeg tror ikke mamma blir så glad for det, selv om det er godt tenkt. Kaffe er det eneste som duger. Far har helt rett i det!

Så har jeg vært på en nydelig skogstur helt alene. Prøvde å meditere litt, men tankene tok helt overhånd så det var bare å gi opp. Ungene lagde middag i dag, og har bakt kake. Så deilig med store unger! Så snart blir det kaffe og kake med mann og barn. Vi skal kose oss selv om det ikke blir som det pleier.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 18:15   #250
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.166
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Tur i skogen med guttene. Midt på skogsstien ble de stående å diskutere og se på halvering av vinkler + konstruksjon av vinkler, både med passer og med geogebra.

__________________
Blånn, Storebror (-99), Lillemann (-03) og Houdini (-05)

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 18:17   #251
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Du er jammen heldig Milfrid.
Jeg tror jeg må lære meg å ta vare på vennskap.

Det er ikke alltid lett å ta vare på vennskap. Men det gjør utrolig godt når man innser man har gode venner. I det siste har jeg funnet ut at jeg har noen veldig fine venner.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 18:28   #252
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Gratulerer med dagen, Bloppy! Høres ut som den ble/blir fin!

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv  
Gammel 07-04-20, 18:42   #253
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Gratulerer med dagen, Bloppy! Høres ut som den ble/blir fin!

Takk! Den har så langt vært finfin. Jeg har hatt et par tunge dager, men bestemte meg i går for å ta meg en skogstur i dag. Det trengte jeg. Også har de andre bare gjort dagen enda bedre.

Bloppy er ikke aktiv  
Gammel 08-04-20, 14:26   #254
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Mutter'n som blei så glad for møtet med oldebarnet.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-04-20, 14:27   #255
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Fikk en flott påskeoppsats og masse påskesnacks av min mor i dag. Det var veldig hyggelig.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-04-20, 22:14   #256
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Fikk en flott påskeoppsats og masse påskesnacks av min mor i dag. Det var veldig hyggelig.

Åååå så koselig. Minner meg om at jeg har glemt blomster. Men jeg har en julekaktus som blomstrer for fjerde gang siden desember.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-04-20, 22:42   #257
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg har fått tilbake lysten på å gjøre det fint i hagen min igjen. Den har vært borte i 5-6 år nå.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 09-04-20, 16:52   #258
frukt
finner ut av mye
 
frukt sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 24.185
Blogginnlegg: 261
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Åååå så koselig. Minner meg om at jeg har glemt blomster. Men jeg har en julekaktus som blomstrer for fjerde gang siden desember.

Blomster lyser opp litt, ja.

I dag fikk jeg smake frappé for første gang, og det var veldig godt. Jeg har aldri likt kaffe så jeg var veldig skeptisk på forhånd.

__________________
"Beware of looking for goals: look for a way of life.
Decide how you want to live
and then see what you can do to make a living within that way of life."
- Hunter S. Thompson
frukt er ikke aktiv  
Gammel 09-04-20, 18:15   #259
Cumulus
Bør lage seg en tittel selv
 
Cumulus sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 3.625
Cumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smartCumulus imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Jeg har kjøpt inn masse påskeliljer, kubbelys i nydelig kremgul farge, påskeservietter og kyllinger. Så nå er det veldig koselig hjemme. Og stefaren min har vært her og klippet ned en forvokst hekk i hagen. Jobber for å få det maks koselig her nå. ☺️

Cumulus er ikke aktiv  
Gammel 09-04-20, 20:41   #260
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.935
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #8

Mutter'n, en venninne av meg og jeg gikk i skogen og kom over en froskedam med masse eggklyser og mange store frosk. Vi fikk til og med se et par par som parret seg. Mutter'n ble helt våryr av det. Det var kjempestilig. (Og ja, vi holdt avstand ).

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no