Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Betaling for parkering på automat

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-08-23, 11:34   #21
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Betaling for parkering på automat

Så merkelig praksis, det virker veldig kort frist. Hva hvis man er dårlig til bens eller det er langt å gå?

Jeg betaler feks alltid på automaten på OSL, og det går da langt mer enn 5 minutter til jeg er ute.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-23, 12:08   #22
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Betaling for parkering på automat

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Så merkelig praksis, det virker veldig kort frist. Hva hvis man er dårlig til bens eller det er langt å gå?

Jeg betaler feks alltid på automaten på OSL, og det går da langt mer enn 5 minutter til jeg er ute.

Tror i regningen stod det at de hadde registrert inn og utkjøring, men jeg kjørte jo ikke inn 10.13, skal ringe dem i morgen. Bra jeg tok vare på kvitteringen ihvertfall.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 13-08-23, 13:31   #23
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Betaling for parkering på automat

Nå begynner jeg å lure, om jeg kan ha betalt kl 10.13, gått til bilen, 70meter, låst opp, kjørt ut, ca 40 meter, snudd like utenfor kameraet, snudd i gata like utenfor, og blitt registrert kjørt inn igjen på samme minuttet, altså kl 10.13..

Lurer på om jeg denne dagen liksom ombestemte meg og kjørte inn igjen for å bli stående for å spise ei brødskive i bilen, blitt stående i 5 minutter og glemt å betale..

Det er faktisk mulig, husker ikke eksakt, så tror jeg bare betaler.

Men da var jeg effektiv kl 10.13.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no