Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Autofil Bilsnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-05-21, 18:10   #1
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Spørsmål

Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Enda en tråd

Nå vurderer vi heller en brukt, mindre bil til småkjøring i byen og til hytta (3,2 mil). Kan vi få en ok bil til kr 150.000-200.000,-? Ser det ligger endel på Finn i den prisklassen, og alle tre bilene ser ut til å koste noenlunde det samme (men det kan jo godt være noe som skiller dem allikevel).

Hva bør vi se etter foruten rekkevidde? #elbilnovise

Noen med erfaringer med en eller flere av disse elbilene?

Tenker å kjøpe fra bilforhandler så vi kan evt reklamere hvis noe oppstår eller tenker dere at det er unødvendig og man kan heller gjøre et kupp privat på Finn?

Hva med f.eks. disse:

Leaf

Soul

Ioniq

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 18:19   #2
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Har kjørt ulike Leaf og likt de. Eneste elbil jeg har kjørt.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 19:21   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Vi har Leaf og til småkjøring i byen er den helt super.

Den er god å sitte i og god å kjøre. Det eneste vi savner er mer rekkevidde når vi skal kjøre litt lengre. Den har ca 25 mil på vanlig føre. (Det skal sies - jeg kjører den tydeligvis langt mer energiøkonomisk, for jeg bruker mindre batteri enn mannen min på samme strekning. Jeg kjører nok både litt saktere generelt og akselerer ikke like brått.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 19:51   #4
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Leaf eller Ioniq er mine personlige preferanser.

Jeg har kia selv, men ikke soul. Kia e-Niro. Elsker den, men liker ikke soul.
Hadde leaf i flere år, og det var ingenting galt med den bortsett fra avstanden. Kjører mye den nye også den er veldig god.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 20:03   #5
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.485
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Vi har soul fra 2017, vi elsker den. Kan jo selvsagt være fordi vi ikke har kjørt andre elbiler noe særlig men vi har ikke noe å klage på med den.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 20:17   #6
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Leaf har jo en med lenger distanse.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 22:24   #7
Linella
Erfaren
 
Linella sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2012
Innlegg: 843
Linella er litt kulLinella er litt kul
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Har prøvd Leaf såvidt (eldste type), har Ioniq 2017-modell. Jeg synes Ioniq er bedre å kjøre, og generelt føles bedre, men det er nok personlige preferanser. Rekkevidden er ca 200-240 km på min, avhengig av årstid og temperatur.

Linella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:11   #8
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Vi har Leaf og til småkjøring i byen er den helt super.

Den er god å sitte i og god å kjøre. Det eneste vi savner er mer rekkevidde når vi skal kjøre litt lengre. Den har ca 25 mil på vanlig føre. (Det skal sies - jeg kjører den tydeligvis langt mer energiøkonomisk, for jeg bruker mindre batteri enn mannen min på samme strekning. Jeg kjører nok både litt saktere generelt og akselerer ikke like brått.)

Ja, stemmer. Dere hadde gått over til 40kwh. Dere opplever ikke i deg daglige at rekkevidden er for snau? Kanskje et dumt som, for jeg kan ikke se for meg at den er det, men jeg har heller aldri tenkt over hvor langt man egentlig kjører hvis man gjør en hel bunch med ærender Det skal dog sikkert godt gjøres at man kjører hist og her og det blir over 20 mil liksom - uten lademuligheter. Høres garantert ut som en skikkelig elbilnovise Men jeg ser f.eks. en Opel Ampera har rekkevidde på 300-400 km, og de fås kjøpt brukt til rett over 200', men mulig den er litt for liten. Hadde du villet anbefale å gå opp i rekkevidde med en slik når prisen ikke er så langt unna?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:12   #9
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av Isolde, her.

Leaf eller Ioniq er mine personlige preferanser.

Jeg har kia selv, men ikke soul. Kia e-Niro. Elsker den, men liker ikke soul.
Hadde leaf i flere år, og det var ingenting galt med den bortsett fra avstanden. Kjører mye den nye også den er veldig god.

Ja, så du følte det buttet med rekkevidden? Bruker du den mye til langkjøring eller blir det mest bykjøring og korte avstander? (se forøvrig svaret jeg ga Tjorven over her )

Må prøvekjøre de alle

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:14   #10
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av Wix, her.

Vi har soul fra 2017, vi elsker den. Kan jo selvsagt være fordi vi ikke har kjørt andre elbiler noe særlig men vi har ikke noe å klage på med den.

Opprinnelig lagt inn av Linella, her.

Har prøvd Leaf såvidt (eldste type), har Ioniq 2017-modell. Jeg synes Ioniq er bedre å kjøre, og generelt føles bedre, men det er nok personlige preferanser. Rekkevidden er ca 200-240 km på min, avhengig av årstid og temperatur.

Ja, jeg har inntrykket av at alle som har/har hatt disse bilene er fornøyde. Må prøvekjøre for å sjekke

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:15   #11
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Leaf har jo en med lenger distanse.

Ja, men den er ikke aktuell. Da hadde vi gått for en større bil, da Leaf i utgangspunktet ikke er stor nok til familien, men vil passe supert i det daglige hvor vi ikke er mange i bilen og til miljøvennlig småkjøring.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:19   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.245
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

En klassekompis familie var blant de første i Norge som fikk Opel Ampera. De hadde den et par år. To barn og en diger rottweiler. Kjørte kun med den til hytten på fjellet halvannen time unna. Nå har de byttet den inn i en hybrid, men det var nok pga størrelsen. De hadde ingen større annen bil.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:20   #13
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.862
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, stemmer. Dere hadde gått over til 40kwh. Dere opplever ikke i deg daglige at rekkevidden er for snau? Kanskje et dumt som, for jeg kan ikke se for meg at den er det, men jeg har heller aldri tenkt over hvor langt man egentlig kjører hvis man gjør en hel bunch med ærender Det skal dog sikkert godt gjøres at man kjører hist og her og det blir over 20 mil liksom - uten lademuligheter. Høres garantert ut som en skikkelig elbilnovise Men jeg ser f.eks. en Opel Ampera har rekkevidde på 300-400 km, og de fås kjøpt brukt til rett over 200', men mulig den er litt for liten. Hadde du villet anbefale å gå opp i rekkevidde med en slik når prisen ikke er så langt unna?

Nei, altså. Vi lader ikke en gang i uka engang. Så til bykjøring er rekkevidden ikke noe problem. Så hvis den uansett bare er til bykjøring, så holder 40 kWh i massevis.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:22   #14
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.441
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Inntrykket mitt er at Hyundai klarer å få mer ut av batteriene sine enn Nissan. Men pass på at du får en bil med en app. Vet ikke om Hyundai har det. Har en Leaf selv, 24 kwh og ikke den beste rekkevidden. Men elsker at den har vært min siden 2017 og ikke trengt en tur på verkstedet så langt

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:40   #15
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

En klassekompis familie var blant de første i Norge som fikk Opel Ampera. De hadde den et par år. To barn og en diger rottweiler. Kjørte kun med den til hytten på fjellet halvannen time unna. Nå har de byttet den inn i en hybrid, men det var nok pga størrelsen. De hadde ingen større annen bil.

Takk. Da skal jeg ikke avskrive den i hvert fall.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:41   #16
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Nei, altså. Vi lader ikke en gang i uka engang. Så til bykjøring er rekkevidden ikke noe problem. Så hvis den uansett bare er til bykjøring, så holder 40 kWh i massevis.

Supert! Godt å høre.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:43   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Inntrykket mitt er at Hyundai klarer å få mer ut av batteriene sine enn Nissan. Men pass på at du får en bil med en app. Vet ikke om Hyundai har det. Har en Leaf selv, 24 kwh og ikke den beste rekkevidden. Men elsker at den har vært min siden 2017 og ikke trengt en tur på verkstedet så langt

Interessant. Skal spørre spesifikt etter app. Hvordan bruker du aktivt app'en (igjen, bær over med meg, noob som jeg er )?

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-05-21, 23:53   #18
Galathea
Bør lage seg en tittel selv
 
Galathea sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 1.797
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Jeg pendler daglig 2 x 39 km med min Leaf 2015-modell (eller, altså nå om dagen er det mest hjemmekontor), lader kun hjemme, den er så god som ny, og batterikapasiteten er ikke nevneverdig redusert. En god del lavere rekkevidde når det er 10 minus selvfølgelig, da hender det jeg må lade om jeg er dum og kjører omveier på vei hjem.

Galathea er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 08:05   #19
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Jeg har en Ioniq som er kliss lik. Veldig god bil, bortsett fra på slapsete vinterføre. Den er litt lett foran og kam få litt dårlig tak. (Godt mulig de andre har samme problem)

Reell rekkevidde er nok ikke 280 km, men kanskje drøyt 200. Men det som er bra med denne er at den hurtiglader raskt, og mye raskere enn Leaf som er like gammel, også raskere enn den nyeste Ioniq. Men med det kjøremønsteret dere skisserer så er det neppe så ofte det blir behov for det. Jeg suser opp og ned til hytta rett som det er, det er ca 19 mil tror jeg. Mye motorvei og motbakker, så da lader jeg som regel en liten runde for å slippe å kjøre veldig forsiktig på motorveien. Må uansett lade hvis det er vinter.

Digger at det er varme i ratter også.

Har ellers satt på ekstra langlys, de var ikke all verden, men det har også med å gjøre at jeg ikke ser så godt som før og mislikte kjøri g i mørket.

Alt i alt, har ingen problemer med å anbefale denne bilen. Hadde glatt valgt denne en gang til.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-05-21, 08:32   #20
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.650
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Elbil: Soul, Leaf eller Ioniq?

Opprinnelig lagt inn av IzziCreo, her.

Ja, så du følte det buttet med rekkevidden? Bruker du den mye til langkjøring eller blir det mest bykjøring og korte avstander? (se forøvrig svaret jeg ga Tjorven over her )

Må prøvekjøre de alle

Vi hadde en 2016model med 30kv batteri. Til bykjøring fungerte det. Ladet hver dag på vinteren. Fungerte på vestlandsferie i sommer også. Bergen-kristiansund-Bergen.

Nå har jeg en bil som går 450-500km og det er ekstremt mye mer avslappende enn de 150-200km som leafen hadde. Mamma har den nye leafen, den går litt lenger enn min gjorde. Kanskje 250.

Isolde er aktiv nå   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:24.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no