Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-04-21, 10:26   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Jeg er ofte i en chat samtidig som jeg kanskje ser på noen filer og da må jeg hoppe frem og tilbake mellom disse og det er ikke helt optimalt. Det beste hadde vært å kunne ha flere Teams-vinduer åpne. Jeg har ikke funnet noen løsning for det, noen som vet om det går? Det blir flere vinduer om man har et møte, men ikke ellers.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 10:37   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

https://support.microsoft.com/nb-no/...9-fe9106973790
Kan dette hjelpe?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 10:42   #3
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Takk, det hjalp noe. Jeg fikk det ikke til å fungere helt som det stod, men det ble samme effekt. Høyreklikke på en chat og klikke "Løsne chat". Jeg må nok gjøre det hver dag, men jeg kan leve med det, om det ikke finnes noen bedre forslag. Kommer det nye chatter så må jag da gå tilbake (fra det andre jeg driver med) og løsne den chatten også.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 10:44   #4
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.618
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Det er ikke alle "institusjoner" som har åpnet for alle mulighetene i teams enda. Og det har, etter min mening, fremdeles potensial til å bli bedre.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 11:47   #5
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.079
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Jeg er ofte i en chat samtidig som jeg kanskje ser på noen filer og da må jeg hoppe frem og tilbake mellom disse og det er ikke helt optimalt. Det beste hadde vært å kunne ha flere Teams-vinduer åpne. Jeg har ikke funnet noen løsning for det, noen som vet om det går? Det blir flere vinduer om man har et møte, men ikke ellers.

Du kan jo ha filer åpent i sharepoint, da blir det i nettleser. Du kan også ha både teams i nettleseren og teams-programmet åpent samtidig. Det hjelper kanskje litt?

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 14:43   #6
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.695
Mikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelenMikkeline er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Ingen optimal løsning, men jeg har teams på telefonen og teams på pc. Har fler kontoer knyttet opp mot ulike kunder, er man i møte med den ene kan man ikke svare i chat til den andre uten å logge av møtet. Det er litt lite å jobbe på telefonskjerm, men for korte chatter synes jeg det funker bra.

__________________
03 06 09
Mikkeline er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 15:03   #7
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.186
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Man velger å åpne de ulike teamsene i web browser, da kan man arbeide i flere samtidig. Jeg bruker teams appen til hovedteamsen, og så har jeg de ulike teamene med ulike aktører i, og sharepointene, i faner i webbrowseren, og når jeg fant ut av det, ble livet endelig litt bedre igjen.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 15:10   #8
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.880
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Eg åpne alltid filene i aktuell app, men det kanskje ikkje det du spør om?

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-04-21, 21:35   #9
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Eg åpne alltid filene i aktuell app, men det kanskje ikkje det du spør om?

Det gjør jeg også og det fungerer bra, men noen ganger skal jeg hoppe fra fil til fil og trenger å ha listen foran meg pluss alt det andre som er i Teams.

Web browser skal jeg sjekke, det har jeg ikke prøvd!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-21, 10:05   #10
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.754
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Web browser, altså. Det var nyttig! Takk!

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-05-21, 10:28   #11
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.848
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Er det filer eller chat-er du trenger å ha tilgang til? For hvis det er filer, så kan du synkronisere Teams med filbehandler og åpne filene der, som man gjør i en hvilken som hest mappestruktur. Jeg bruker aldri Teams til å åpne mest brukte filområder: kun Filemanager.

Hvis det er paralelle chat-er du ønsker, så aner jeg ikke.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-05-21, 13:45   #12
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.328
Blogginnlegg: 294
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Finnes det noen måte å ha flere Teams-vinduer åpne?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Er det filer eller chat-er du trenger å ha tilgang til? For hvis det er filer, så kan du synkronisere Teams med filbehandler og åpne filene der, som man gjør i en hvilken som hest mappestruktur. Jeg bruker aldri Teams til å åpne mest brukte filområder: kun Filemanager.

Det går selvsagt, det har jeg ikke tenkt på. Det hjelper en hel del.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no