Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Nei, på mannedoen er det farlig"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-12, 12:36   #21
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nok et gudsord melde seg. Kva er en redd for da? Overgrep? Dette har virkelig aldri slått meg hverken i forhold til toalett eller garderobe.

Virkelig? Det lyder nesten i overkant naivt, beklager.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:38   #22
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg ser at hvis man aldri har vært utenfor bygdesenteret kan det sikkert høres merkelig ut, men spesielt på Oslo S er det lang tradisjon med unge, mannlige prostituerte og eldre, mannlige kunder, og deres business blir gjerne gjort på de tilliggende toalettene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:39   #23
Tussa
Ferdiglada
 
Tussa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.883
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Eg har virkelig aldri tenkt at min niåring ikkje kan gå på guttedo når han er på kino, på bowling og lignende. Eg bor i en liten by med 8000 innbyggerar og i helga gikk begge mine til sentrum for å handle smågodt. Dei går til vennar, til speidaren og til mormor. Mulig det er naivt men å så tankar i haudet til mine barn at det skal vere SKUMMELT å gå på do på offentlig stad?

Eg ser Oslo S-perspektivet til Maverick no, men hadde ikkje sett det før denne tråden.

__________________
Gut 02 Jente 05
Tussa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:41   #24
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg ser at hvis man aldri har vært utenfor bygdesenteret kan det sikkert høres merkelig ut, men spesielt på Oslo S er det lang tradisjon med unge, mannlige prostituerte og eldre, mannlige kunder, og deres business blir gjerne gjort på de tilliggende toalettene.

Ojda. Det har virkelig ikke slått meg, selv om oslo s-området er steder jeg helst ikke slipper ungene ut av syne noe sted.

Men det er jo et problem, det der må jo være like ekkelt med tenåringer som med småbarn omtrent?

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:43   #25
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Ojda. Det har virkelig ikke slått meg, selv om oslo s-området er steder jeg helst ikke slipper ungene ut av syne noe sted.

Men det er jo et problem, det der må jo være like ekkelt med tenåringer som med småbarn omtrent?

Jo, men jeg har heldigvis ikke tenåringer ennå.

Det er ikke sånn at jeg ser for meg luskende pedoer overalt, men det er noen steder jeg er mer obs enn andre, og tilfeldigvis er disse stedene gjerne der ungene plutselig er ekstremt tissetrengte. Både snart-niåringen og seksåringen er veldig klare på at de ikke skal være med på noen jentedo, nei.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:44   #26
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.027
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Har ikke sagt noe om herredoen jeg. Kanskje jeg skulle tatt en sånn samtale med gutta.
Men nå blir de helst med meg inn på damedoen da.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:45   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Nok et gudsord melde seg. Kva er en redd for da? Overgrep? Dette har virkelig aldri slått meg hverken i forhold til toalett eller garderobe.

Seriøst? Du har ikke fått med deg lommemannsaken f.eks. - som opererte ut i fra garderober i svømmebasseng?

Greit nok at det ikke skjer særlig med overgrep på doer mens mamma venter utenfor, men nå får jeg følelsen av at du gjør deg til.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:45   #28
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Har det vært tilfeller der små gutter har opplevd at folk har prøvd seg på offentlige toaletter? Garderober i svømmehaller er jo kjent for å være utsatt (både i små og store byer), men jeg tror ikke jeg noen gang har lest om at små barn har opplevd noe på "mannedoer"?

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:48   #29
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.027
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Ja jeg gruer meg heller for garderoben i svømmehallen.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:49   #30
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Mulig det er naivt men å så tankar i haudet til mine barn at det skal vere SKUMMELT å gå på do på offentlig stad?

Nei, det var vel det som var perspektivet i HI også. At man ikke trenger si akkurat det. Og jeg tror heller ikke det generelt er farlig å gå på do på kino og lignende, altså.

Men at du ikke hadde tenkt tanken i forhold til svømmegarderober heller, det overrasker meg litt - jeg er veldig lite nervøs av meg generelt, men det har vært snakket mange ganger, både her på FP og ellers, om pedofile (og forsåvidt også "utagerende" homofile) i større svømmegarderober. Jeg er ikke redd for å sende Poden alene i garderoben der det er små og oversiktlige forhold og mange barn med foreldre (som på Sogn bad, der han går på svømmekurs), men garderoben i Tøyenbadet på egen hånd er helt uaktuelt lenge enda. (Jeg husker godt diskusjon for noen år siden om hvorvidt badene burde ha lov til å ha bilder av "gamle kjenninger" hengende i billettsalget slik at de kunne nekte dem adgang.) Og akkurat dette tror jeg ikke bare er et "storbyfenomen" heller.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:50   #31
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Garderoben i svømmehallen har bekymret meg på mange nivåer. Men doene har jeg ikke filosofert over i grunnen, dog hadde jeg nok aldri sluppet dem inn alene på doene på oslo s tror jeg. Jeg aner faktisk ikke hva jeg hadde gjort hvis de måtte på do der, en lang tiåring er vel etterhvert for stor til å dra med inn på damedoen også selv om jeg ikke skjønner poenget med kjønnsdeling på do.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:51   #32
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.420
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Har det vært tilfeller der små gutter har opplevd at folk har prøvd seg på offentlige toaletter? Garderober i svømmehaller er jo kjent for å være utsatt (både i små og store byer), men jeg tror ikke jeg noen gang har lest om at små barn har opplevd noe på "mannedoer"?

Jeg tenker ikke bare på overgrep, men på noen av doene i Oslo kan man møte fulle menn, aggressive menn, narkomane menn, samt pågående prostitusjon. Jeg har i grunn ikke så lyst til at sønnen min skal forholde seg til slikt helt på egenhånd ennå.

Andre steder er det selvsagt helt greit at han går på do alene.

Oslo S er jeg faktisk ikke så redd for, siden de har døgnvakt med gjennomsiktig speil inn til begge doene.

__________________


Sist redigert av Tallulah : 13-02-12 kl 13:06.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:52   #33
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.326
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg fremstiller det for øvrig på ingen måte som skummelt. Bare enkelt og greit "sånn gjør man det på offentlig doer".

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:52   #34
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg har aldri tenkt tanken.
Jeg har jenter og sender dem heller sjelden inn på felles herredo, selv om vi ofte bruker herredoen når det er et rom for en person.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:52   #35
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.872
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Hvorvidt det er farlig eller ikke er en sak; en annen sak er hvor god barneoppdragelse det er å skremme med at noe er farlig. Det synes jeg er hinsides, da. I hvertfall når vi ikke snakker om å klatre på kanten av stup og å leke på motorveien.

Jeg satt intetanende og drakk kaffe på kafe, med en liten jente og mammaen hennes på bordet ved siden av. Da jenta begynner å herje litt rundt, sier mammaen hennes: "Hvis du ikke er snill nå, så blir damen sint på deg." Og pekte på meg. Jommen ble jeg brujkt til å skremme små barn, gitt. Kanskje jeg burde prøve å se litt blidere ut når jeg sitter på kafe alene?

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:53   #36
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.160
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Garderoben i svømmehallen har bekymret meg på mange nivåer. Men doene har jeg ikke filosofert over i grunnen, dog hadde jeg nok aldri sluppet dem inn alene på doene på oslo s tror jeg. Jeg aner faktisk ikke hva jeg hadde gjort hvis de måtte på do der, en lang tiåring er vel etterhvert for stor til å dra med inn på damedoen også selv om jeg ikke skjønner poenget med kjønnsdeling på do.

Handikapdoene er jo typisk for én person, så der møter man i alle fall ikke på andre enn dem man selv tar med seg inn.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:54   #37
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Jeg har hatt barn i nedslagsfeltet og interessealderen til Lommemannen, så jepp. Her er praten tatt. Og nei. Vi dro ikke på badesteder med lite oversikt en lang stund mens de var for store til å bli med i damegarderoben og for små til å gå alene på herrer. Jeg forklarte dem hvorfor den gangen.

  Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:55   #38
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tenker ikke bare på overgrep, men på noen av doene i Oslo kan man møte fulle menn, aggressive menn, narkomane menn, samt pågående prostitusjon. Jeg har i grunn ikke så lyst til at sønnen min skal forholde meg til slikt helt på egenhånd ennå.

Det er et poeng.

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 12:55   #39
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Det er forøvrig uproblematisk i min verden å ta med temmelig store sønner på dametoalett. Det er da avlukker med dør, så det å se kvinner vaske hender får de tåle. Både sønner og kvinner.

  Svar med sitat
Gammel 13-02-12, 13:00   #40
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: "Nei, på mannedoen er det farlig"

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Det er forøvrig uproblematisk i min verden å ta med temmelig store sønner på dametoalett. Det er da avlukker med dør, så det å se kvinner vaske hender får de tåle. Både sønner og kvinner.

Jepp. Og syvåringen vil allerhelst gå på do sammen med meg (eller faren) om han får velge, så det er veldig sjelden vi trenger å tenke på denne problemstillingen.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no