Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Kan du se OL i arbeidstida?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-02-14, 16:12   #81
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Herregud, jeg trodde du skrev homeopatiske årsaker!

Da hadde jeg hvertfall boikottet!

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 16:25   #82
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg ser for meg at vi legger alt tilside og ser OL i to uker. Det er jo ikke hvert år, lissom.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 16:56   #83
Éowyn
Whatever, never mind
 
Éowyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.292
Blogginnlegg: 67
Éowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelenÉowyn er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Som offentlig ansatt håper jeg virkelig ikke det! TV får man se på i fritiden sin.

Dersom det mot all formodning skulle bli lagt til rette for OL-titting vill jeg boikottet opplegget. Ikke fordi jeg overhodet ikke er interessert i skisport, men av prinsipp.

Éowyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 16:59   #84
maggypop
nye muligheter
 
maggypop sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.275
maggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt liktmaggypop er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg regner med at streaming stoppes, da slike eventer har en tendens til å kverke nettverket vårt. Tror de har planer om å koble opp TV-skjermer et par steder i bygget, så de som er interessert kan se når det høvet seg slik.

__________________
Januar2007
Whereever you go, there you are
maggypop er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:15   #85
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.841
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Jeg skjønner ikke hvorfor dette er et tema engang. Er man på jobb, så er man på jobb, og da ser man vel ikke på tv?
Kanskje jeg skulle klage på at jeg ikke får se Dr.Phil i arbeidstiden?



Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg er helt overbevist om at jeg får med meg endel av det mest spennende i OL selv om jeg er på jobb ja. Jobber med stort sett bare sportsgale mannfolk. Og det passer meg utmerket.

Det ække noe værre enn på surfe rundt på finn, vg, db fp etc.

Husker under Lillehammer OL i -94. Vi fikk velge om vi skulle sitte å lese, eller sitte i auditoriet og se på Bjørn Dæhlie og Vegar Ullvang gå renn. Vel, det var helt greit synes jeg. Flertallet hadde nok ikke klart å konsentrere seg så godt i timen anyway. Inkludert lærerene.

Jeg syns ikke det er greit å surfe rundt på andre nettsider i arbeidstida heller. I lunsjpausa og andre pauser, ja. Eller hvis man har en vaktjobb der det er mye dødtid. Men de fleste steder får man betalt for å utføre en oppgave som krever konsentrasjon, og da kan man ikke bruke tiden på tv eller nett.

At lærerne setter elevene foran tven for å se på sport og andre ting som er fullstendig irrelevant i forhold til læreplanen er ihvertfall ikke greit. Elevene har krav på et bestemt antall undervisningstimer, og lærerne blir betalt for å undervise et bestemt antall timer. Helt greit å se sport i gymtimen, helt feil bruk av norsktimen.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:22   #86
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Atte hva?
Nei OL i arbeidstida er ingen rettighet. Riktignok ville ingen ha nektet meg å ha på OL-sending på kontoret om jeg satt der, men det hadde virkelig tatt seg ut om jeg hadde glant på OL under andre arbeidsoppgaver.
Men OL skal ikke på overhodet, hverken på jobb eller hjemme. OL i år byr meg så i mot at jeg ikke ville hatt noe glede av å se på det.

Kan hende jeg bruker litt arbeidstid på oppdateringer fra amnesty i stedet. Det er også mer jobbrelevant.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:40   #87
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.870
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg jobber et sted hvor jeg ikke akkurat blir kontrollert, så jeg KAN hvis jeg vil. Jeg har ikke akkurat tid til å se TV hele dagen og er sur for at russerne i det hele tatt får arrangere og jeg er lei av IOC og Heiberg og ansvarsfraskrivelser og unnskyldninger og homohets og at man kan bruke så utrolig mye penger på et slik arrangement når det er så mange uløste oppgaver i verden.

Men kanskje jeg må titte litt innimellom, Stafett og alpint og skiskyting og sånn.

Jeg bare håper inderlig at sikkerheten der nede faktisk er på plass og at ikke en eller annen ekstremistgruppe aksjonerer under OL.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:44   #88
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

http://ipad.dagbladet.no/2014/01/29/...land/31534598/

http://www.tv2.no/2014/02/05/nyheter...7#.UvJp7X-9KSM

Hvilken glede er det i å se OL når arrangementets fundament er så pillråttent?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:48   #89
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg jobber et sted hvor det garantert kommer til å stå ol-sendinger på både her og der, og man kan helt sikkert få med seg litt nå og da. Men å sette seg ned og se på sportssendinger når det er arbeid som venter er helt fjernt. (ikke er jeg spesielt interessert heller).

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:52   #90
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Streaming er i alle fall helt umulig på min jobb. Vi har nok Norgeshistoriens dårligste nettforbindelse tror jeg. I tillegg er jeg "belemret" med kolleger som ikke er det minste interessert, så jeg regner med at det blir litt radiolytting på meg mens jeg jobber med kjedelige rapporter.

Men jeg overlever helt fint, for er sånn litt over middels interessert, selv om jeg vet å la meg rive med på innspurtene.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 17:58   #91
Agent Scully
Truth is in the x-files
 
Agent Scully sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 8.399
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Kan arbeidsgiver nekte når de er hovedsponsor til langrennslandslaget?
De har dog kvelt nettet for streaming.

__________________
Storebror -06, Lillesøster & Lillebror -09

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 18:18   #92
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.949
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg kan aldri tenke meg at det er lov på vår arbeidsplass. Men jeg har ingen motforestillinger mot at folk følger med på en og annen innspurt i et renn, innen for en begrenset tid, og så lenge det ikke går direkte utover presserende oppgaver.

Husker under OL i Albertville, da gikk jeg på skolen, og en i klassen hadde med seg radio med ørepropper. Han fikk lov av læreren å følge innspurten og samtidig rapportere til oss andre i klasserommet! Det var tider, det. Ingen streaming den gangen. :knirk:

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 18:21   #93
Embriksmamma
Bokglad
 
Embriksmamma sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Innlegg: 8.390
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Nei. Og jeg kommer uansett ikke til å se OL, ikke så mye som ett sekund.

__________________
When the beating of your heart
Echoes the beating of the drums
There is a life about to start
When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 18:25   #94
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg gjør stort sett som jeg vil i arbeidstiden, og det er neppe noen som ville legge merke til det om jeg brukte deler av dagen til å se på OL på kontoret mitt. Men det har jeg ingen planer om å gjøre.

Vi har absolutt ingen "rett til å se på OL" på jobben min, men jeg tror ikke noen vil legge ut et forbud heller. (Det ville bare blitt ledd av uansett, mistenker jeg.)

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 18:32   #95
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg har ingen forventninger eller sterkt ønske om å få lov til å se på OL i arbeidstiden overhodet.
Har full respekt om det blir totalforbud, men erfaringsmessig så vet jeg at det har vært aksept for å se avsluttende høydepunkt/innspurter i type 10-15 minutter på felles-TV. Som type sprintfinale, stafettoppløp, siste 3 hoppere etc. forutsatt at Norge gjør det bra. Når Norge tar gull er det markering med is/sjokolade.


Sist redigert av Koma : 05-02-14 kl 19:12.
Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 18:40   #96
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.570
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Vi har en storskjerm i kantinen, hvor det nok sikkert kommer til å gå folk innom for å se på noen av de mest begivenhetsrike konkurransene. Jeg er egentlig mest sur for at det da blir umulig å ha morsomme lunsjer i kantinen, for folk kommer bare til å glo på skjermen. Jeg finnes ikke interessert, og er også enig i at det stinker ekstra ille i år.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 19:00   #97
Puslingen
Bør lage seg en tittel selv
 
Puslingen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Vestlandets perle.
Innlegg: 3.246
Blogginnlegg: 14
Puslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smartPuslingen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Det er stengt for streaming på jobb, men eg kan ikkje fatte korleis eg skulle fått tid til å sjå heller. Antar at radioen står på, så me får nok litt med oss.

__________________
Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life beliving that it is stupid.
Puslingen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 19:16   #98
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.826
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Det kommer helt sikkert til å stå på en TV på pauserommet under OL. Det er ikke utenkelig at jeg og et par andre tar lunchpause på biblioteket de dagene.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 19:19   #99
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.531
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Nei, jeg tror ikke de elevene jeg har ville syns at å se på OL er så veldig stas.

Men da jeg under OL på Lillehammer fungerte som styrer i en barnehage ble jeg faktisk oppringt av skolesjefen som lurte på om jeg syns det var greit at vi utsatte styrermøtet for å få med oss herrestafetten, både jeg og de andre styrerne sa nei til det.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-14, 19:41   #100
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.718
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Kan du se OL i arbeidstida?

Jeg blir pinlig berørt over hvor mye tid dette har blitt viet i dagens nyhetssendinger.

Hos oss er det ikke satt ned noe forbud, og noen steder legges det kanskje opp til storskjerm i kantinen eller fellesrom, men jeg har en forventning om at folk passer jobben sin selv om det er skjermer tilgjengelig.

Hvorfor skal det igrunnen være mer legitimt å se på OL enn andre store sportsbegivenheter? Jeg kan ikke huske at vi får tilsvarende debatt om fotball eller håndballvm f.eks. (selv om mange sikkert skulle ønske det).
Er det fordi vi er potensielle medaljekandidater i flere grener, eller fordi det er ekstra oppbyggende for den norske folkesjelen med vinteridretter?

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no