Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Konfirmant 2022 (07)

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-03-22, 13:07   #1
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Tips til ok papirduk av ok kvalitet?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-22, 15:08   #2
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Tips til ok papirduk av ok kvalitet?

Jeg brukte den på rull fra Europris som jeg la i to lag. Holdt fint. Viktig å tape begge lag fast under bordet, så husk god tape. Den som er helt blank holder best, ikke den såkalte "usynlige" som er matt.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-22, 18:38   #3
Noba
🎈
 
Noba sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.796
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Vi har tatt en råsjans og kjøpt konfirmasjonsdressen i dag. Føltes litt skummelt, men hvis vi lar den ligge med alle lapper på og har kvitteringene kan vi få bytte eller få igjen pengene helt fram til konfirmasjonen. Mangler bare sko nå. Han ble så kjekk! Så stas å se han i annet enn hoodies og joggebukser. Han valgte en mørkeblå dress og et knallrødt slips. Det er sånn i hans ånd som det bare kunne blitt - han har elsket rødt siden han var 2-3 år og oppdaget Lynet McQueen. Jeg tror jeg må få laget bordkort med rødt noe på og kanskje og ha røde blomster?? Får høre hva han sier. Det må i så fall bli litt kult og ungdommelig så jeg må spekulere litt på hvordan jeg løser det…

Har ellers begynt på et hefte ala det jeg lagde til hans søster som vi trykte opp og la på bordet til hver gjest. Det begynte med at jeg skrev en sang til henne, men så ble det bare den ene sangen og ikke et sanghefte som jeg av en eller annen grunn trodde man skulle ha i konfirmasjoner. Ble litt stusslig med det ene arket så først ble det utvidet med menyen, så med et bilde og noen fun facts fra hver av bursdagene hennes og til slutt ville flere være med så hun fikk og en hilsen fra mange av fadderne og familien. Dikt og bilder og noen gode ord m.m. Det hele ble veldig koselig og mamma kom derfor med en tydelig beskjed om at Junior må få det samme. Gleder meg til å begynne på det, veldig koselig å mimre litt.

__________________
Frøkna (mai 03) og Junior (mars 07)


Sist redigert av Noba : 26-03-22 kl 19:06.
Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-03-22, 09:17   #4
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.484
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Tips til ok papirduk av ok kvalitet?

Staples har tror jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no