Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hvor mye bruker dere på solbriller
H&M eller tilsvarende opp til 150,- 32 18,93%
Nåja, litt mer er kjekt. opp til 350,- 25 14,79%
Må ta i litt da! 1000 35 20,71%
tja, 1500-2000? 58 34,32%
opp til 3500. 10 5,92%
brokkoli/mer enn 3500 - kun det beste er bra nok for meg 9 5,33%
Deltakere: 169. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-05-16, 09:17   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg har aldri kjøpt noe annet enn H&M og tilsvarende briller til meg selv, men nå lurer jeg på om jeg skal splurge til og kjøpe meg et dyrere par.
Men er jeg helt på bærtur når jeg tenker at det er innafor?
Hvor mye bruker man egentlig på et par solbriller? Hvor mye bruker dere?

De forrige hadde jeg 2.5 år før jeg satt på dem så de knakk, så jeg tar sånn nogenlunde greit vare på dem.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:30   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.532
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Hva jeg selv bruker samsvarer ikke helt med hva jeg synes er greit. Det hadde vært greit for meg å bruke opp til 1000 kroner på solbriller til meg selv, hvis jeg hadde behov for noe veldig ordentlig (skitur på høyfjellet etc) eller det var noen jeg virkelig, virkelig likte. Men i praksis har jeg stort sett impulskjøpt billige solbriller på klesbutikk, bensinstasjon etc, når jeg plutselig har hatt behovet, og har glemt å ta med meg. Da jeg en gang skulle på fjellet og tenkte å bruke litt på å kjøpe noe ordentlig fant jeg ikke noe jeg likte, så jeg tok noen av mine gamle billige i stedet. Og av "by-/strandsolbriller" har jeg aldri sett noen dyre som har vært så fine eller kule at jeg bare måtte ha dem. De kan se slik ut, når jeg ser dem, men når jeg får dem på meg synes jeg ofte ikke at jeg kler dem, så da blir det ikke til at jeg kjøper. Jeg betaler ikke for å få bestemte merker, og da finner jeg alltid noen jeg synes er minst like fine i den billige enden av skalaen, som er greie nok til det bruket. Så til nå har jeg aldri brukt så mye på solbriller, men er som sagt åpen for å bruke mer om det skulle bli aktuelt. Derfor litt vanskelig å vite hva jeg skulle svare, krysset av for 1000 selv om jeg til dags dato aldri har betalt så mye.

Mer enn 1000 kroner kan jeg rett og slett ikke se for meg at jeg skal bruke på solbriller (med mindre jeg vil trenge noen med styrke selvsagt). Jeg kan bare ikke se for meg at jeg finner noen jeg liker så godt at jeg synes det er verdt det. Jeg er rett og slett ikke veldig interessert i solbriller, og er heller ikke særlig flink til å bruke det.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 18:16   #3
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.792
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg bruker sånn ca 50 kr hvert tiende år, men hva andre bruker spiller ikke noen rolle. Kjøp deg de brillene du vil ha - (jeg ser uansett ikke forskjell).

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 18:28   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av oslo78, her.

Jeg bruker sånn ca 50 kr hvert tiende år, men hva andre bruker spiller ikke noen rolle. Kjøp deg de brillene du vil ha - (jeg ser uansett ikke forskjell).

Ikkje eg heller - så ein av dei tinga som er skummelt med billige solbriller, er at eg risikerer å kjøpe ein kopi eller fake merke, utan å vite om det.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 19:26   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.885
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ikkje eg heller - så ein av dei tinga som er skummelt med billige solbriller, er at eg risikerer å kjøpe ein kopi eller fake merke, utan å vite om det.

Men jeg merker forskjell på billige og dyrere når jeg bruker de. Ikke alle selvsagt, men jeg har testet ut litt forskjellig, og ender alltid opp med de som koster litt mer enn 100 kr.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 19:42   #6
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.498
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Men jeg merker forskjell på billige og dyrere når jeg bruker de. Ikke alle selvsagt, men jeg har testet ut litt forskjellig, og ender alltid opp med de som koster litt mer enn 100 kr.

Eg og. Særleg billige som har overvintra. Dei er ofte flimrete i glasset.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-16, 21:35   #7
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Max 150,- roter dem bort innen kort tid uansett,eller setter meg på dem.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:31   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg er verdens mest skjødesløse solbrilleeier, og skraper dem opp og mister dem over en lav sko, så jeg betaler aldri mer enn 200 for et par. Det betyr ikke at jeg synes det er umoralsk og forkastelig å bruke mer.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:32   #9
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Dyre og fine solbriller er sånt jeg bruker som premie til meg selv. Og det har hendt at de har kostet opp mot 2000 kroner.

Jeg har en god venninne som driver en optisk butikk. Jeg får henne til å finne noen som passer til meg. Og så får jeg god rabatt, så egentlig er de enda dyrere.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:33   #10
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Hvis en ikke pleier å miste eller ødelegge hele tiden, så må det da vel være helt kurant å kjøpe noen dyre? Hvorfor skulle ikke det være innafor, liksom? Det er vel ikke så annerledes enn å bruke penger på sko, klær eller vesker? Har akkurat bestilt progressive i ny styrke, skal ikke si hva de kostet, men de er langt utenfor alternativene her ihvertfall.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:33   #11
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.479
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Når jeg shopper alene? 1000-1500. Når jeg shopper med Palmen. Minst dobbelt så mye.

De dyreste solbrillene mine kostet vel nesten 3000, de billigste kjøpte jeg på Cubus til 79 kroner.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 21:00   #12
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.237
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Når jeg shopper alene? 1000-1500. Når jeg shopper med Palmen. Minst dobbelt så mye.

De dyreste solbrillene mine kostet vel nesten 3000, de billigste kjøpte jeg på Cubus til 79 kroner.



Jaja.

Pre barn brukte jeg mye på solbriller. Med småbarn har solbriller blitt forbruksvare så jeg har og mister/ødelegger en håndfull par i året så jeg bruker max noen hundrelapper i slengen. Så snart jeg får beholde solbrillene mine på nesa eller i håret skal jeg kjøpe skikkelig fine solbriller igjen. :shallow:

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-05-16, 22:03   #13
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Solbrillene mine er snart 6 år, med styrke og kostet 3600,-. Kommer sikkert til å ha de flere år ennå.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:34   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Jeg er også skjødesløs med de billige solbrillene mine.

Men de dyre brillene jeg har kjøpt har jeg vært veldig flink til å ta vare på.

Snuppa har fått arve et par Burberry-solbriller som jeg kjøpte i 2001. Og jeg ser at hun er svært andektig med dem (for jeg har fortalt hvor forskrekkelig dyre de egentlig var).

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:35   #15
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Men jeg vil ikke ha solbriller som jeg må passe på.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:37   #16
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg vil ikke ha solbriller som jeg må passe på.

Da synes jeg ikke du skal kjøpe deg veldig dyre solbriller heller.


Eller, det må du jo gjerne gjøre hvis du vil. Men for egen del så ser jeg en sammenheng mellom hvor godt jeg tar vare på ting og pris.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-05-16, 18:45   #17
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.021
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

De forrige solbrillene mine kostet nok 1500,- tror jeg. Oakley briller. Klagde på et eller annet etter noen år og fikk splitter nye. Disse hadde jeg i et tiår tror jeg.
De jeg har nå kostet 3000,- mener jeg å huske, men de er med styrke.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:38   #18
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg vil ikke ha solbriller som jeg må passe på.

Hvis en har progressive solbriller så kommer det veldig av seg selv å passe på dem. Men jeg har hatt dyre før jeg hadde med styrke også, til sånn 1500-2000 tror jeg.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 09:55   #19
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.878
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hvis en har progressive solbriller så kommer det veldig av seg selv å passe på dem. Men jeg har hatt dyre før jeg hadde med styrke også, til sånn 1500-2000 tror jeg.

Joa, den dagen jeg må ha solbriller med styrke, skal jeg sikkert passe litt bedre på dem. Men jeg passer ikke så voldsomt godt på de vanlige brillene mine heller (som jeg MÅ ha på jobben for å unngå gruelig hodepine). Jeg er bare en brillesjuske.

Men jeg har absolutt ingenting imot at folk kjøper dyre solbriller og passer godt på dem. Jeg er helt for å bruke mye penger på kvalitetsting som man skal ha lenge, jeg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-05-16, 16:18   #20
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.771
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye er det "greit" å bruke på et par solbriller

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Men jeg vil ikke ha solbriller som jeg må passe på.

Det er min filosofi også. Jeg har dog løpesolbriller til nesten tusenlappen, og de blir jeg helt panisk av å måtte ta vare på. Så det er ikke noe jeg ønsker å gjøre i hverdagen.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no