Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-10-06, 21:06   #1
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Ztjerna var altetende (minus oliven) frem til han begynte i barnehage. Nå er han blitt en skikkelig klisje på et kresent barn (tror jeg). Jeg har egentlig to problemer/spørsmål.

1) Jeg er allerede lei av barnevennlige middager og trenger noe vi alle kan spise og like.

2) Er det greit å lage egen mat til barna eller blir de bare mer kresne av det? Syns i utgangspunktet at han skal spise det samme som oss, men nå blir det jo til at vi spiser det samme som han i stedet og det er jo en smule ensformig

Dette er det han faktisk spiser av middagsmat og ting som kan ligne middagsmat: Fullkornspasta. Pølser. Fiskepinner. Fiskekaker. Fiskegrateng. (Og sikkert fiskeboller og fiskepudding også). Mais. Pannekaker. Stekt egg (ikke omelett).

For å gjøre det hele mer komplisert nekter min kjære ztjerne å bli matet med skje/gaffel - og han kan ikke bruke slike avanserte redskap selv - slik at maten må kunne spises med fingrene.

Oppskrifter som kanskje kan falle i smak? Ideer til hva som er pedagogisk riktig? Tips til ting kresne barn også pleier å like? Trøstende ord? Forsikringer om at det er en fase som går over?

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:12   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Har du prøvd å kjøpe kjøttpudding? Det er veldig godt, og når vi lager det med potet, brun saus og erter er det en sikker vinner når vi har barn ved bordet. Også de som kommer på besøk sluker dette.

Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 21:24   #3
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Har du prøvd å kjøpe kjøttpudding? Det er veldig godt, og når vi lager det med potet, brun saus og erter er det en sikker vinner når vi har barn ved bordet. Også de som kommer på besøk sluker dette.

Kanskje kjøttpudding er et smutthull? For kjøttkaker vil han ikke ha. Verken hjemmelagde eller kjøpte. Verdt et forsøk

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:27   #4
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Har du prøvd laks og torsk? Det er en suksess her. Angående spiseredskap så er det bare å la dem spise med hendene til de en dag skjønner poenget med en gaffel. Det skjedde for min sønn rundt 15 måneders alder, da hadde han spist all middag med oss med hendene siden han var 10 mnd. Enormt mye gris ja. Men det funker.
Nå spises alt med gaffel, så dersom man feks har noe mat med brød til, prøver han å spidde brødskivene også så lenge det faktisk ligger en gaffel på bordet . Ikke fullt så enkelt.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:29   #5
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 26.992
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Ang ditt spm 2: Jeg ville lagd det dere pleier å ha. Han spiser vel antagelig tilbehøret i de fleste tilfeller? (pasta? ris?) Unger dør ikke av en periode med litt ensformig kost. De får litt sånne ideer av og til. Min S ville feks igår plutselig ikke ha kjøttkaker. Aner ikke hvorfor, så da ble det middag bestående av ris og gulrøtter, men jeg lot det bare forbigå i stillhet.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:29   #6
LaLuna
aldrende
 
LaLuna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.813
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

:abonnerer:

__________________
Storebror (2003) og lillebror (2004)

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:31   #7
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Ang ditt spm 2: Jeg ville lagd det dere pleier å ha. Han spiser vel antagelig tilbehøret i de fleste tilfeller? (pasta? ris?)

Han spiser pasta ja. Men ikke potet. Og det er ikke alltid vi har mais til middag

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:36   #8
Veronal
Etylbarbital
 
Veronal sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.554
Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Vi gjør også som apan. Barnet får det vi har og spiser det han vil ha av det som vi serverer. Før spiste han mest med hendene, men han blir mer og mer treffsikker med gaffelen - selv om det fremdeles er en blanding av hånd og gaffel som bidrar til næringsinntaket.

Jeg ville f.eks. servert potet hvis det er det dere ønsker til middag selv om så langt ikke har spist det.

__________________
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske?
Veronal er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:37   #9
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!
 
Lykketrollet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.481
Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Abonerer også.

Snuppa her har plutselig funnet ut at hun skal ikke ha noenting.
Hun som spiste så og si alt

__________________
Fire skatter født 05, 07, 11 og 16.

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:39   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Vi går ikke av veien for gris altså - men kombinert med at "vi" også er i "all mat kastes på gulvet" fasen har saus og gryteretter forsvunnet fra menyen.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:40   #11
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av Lykketrollet, her.

Abonerer også.

Snuppa her har plutselig funnet ut at hun skal ikke ha noenting.
Hun som spiste så og si alt

Felles skjebne felles trøst!! Det er godt å høre at det ikke bare er oss. Jeg var så lykkelig over å ha et altetende barn. Hvor ble han av??

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:41   #12
Martis
Ute på tur
 
Martis sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.408
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Hva med taco, tortilla og slike ting? Så kan han plukke ut det han liker og dere får litt mer variert kost.

Vi hadde også mye mais og brokkoli en periode, for det var eneste tilbehøret Junior likte.

__________________
I have learned that to be with those I like is enough.
Martis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:41   #13
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Akkurat som å høre min ettåring det der...

Hun er litt "Fedon", og liker ikke hverken potet, pasta, ris eller noe sånt...

Har nå godkjent kylling/kalkun pølser.. elsker mais...
Og fikk i henne litt kyllingboller her i går!

Men fisk er utelukket...

Så lenge hun er ett år så er jeg ikke SÅ nøye enda.. hun kan få strimlet bogskinke og mais som er stekt i panna, mens jeg og gubben spiser wok.

Har allerede merket at hun prøver mer og mer, så jeg vil tro at det går seg til etter hvert uansett

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:42   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Vi går ikke av veien for gris altså - men kombinert med at "vi" også er i "all mat kastes på gulvet" fasen har saus og gryteretter forsvunnet fra menyen.


Her er det mest "gnies i håret" for tiden (og hun har mye hår! )

Hun spiser også med fingrene nå.. så det må være litt "barnevennlig" på den måten...

MEN, om hun griser med maten.. leker med den og skviser den og bare tuller, så tar jeg den bort. Så får hun heller få mer mat siden.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:46   #15
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

MEN, om hun griser med maten.. leker med den og skviser den og bare tuller, så tar jeg den bort. Så får hun heller få mer mat siden.

Ja jeg lurer litt på om vi må praktisere mer i retning av den pedagogikken. Gi han det som står på menyen, la han plukke ut det han vil ha, og vil han ikke ha noe så er det greit men da får han ikke noe annet heller. Også får vi bare ha et lite mellommåltid en stund etter måltidet?

Det var mye mer praktisk å ha en alteter

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:50   #16
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.770
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

*abonnerer* Jeg har ingen gode råd. Her serves det vi spiser og det er mer eller mindre vellykket. I går fikk småen potetmos, hvilket resulterte i at han slang (plast)tallerkenen gjennom rommet som en discos. Og dermed var det potetmos over alt...

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:53   #17
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Jeg har ikke tatt meg så nær av at Lille ikke har likt alt på første forsøk eller at hun har grist, spyttet eller plukket. Jeg har servert henne det samme som vi får og i 99% av tilfellene går det ned, enten første gang, gangen etter, gangen etter det eller etter det igjen. Hun skal jo bo hos oss, så det er greit at hun venner seg til kosten.

Det var stor sorg for Kjære at hun ikke likte pannekaker. Og også stor sorg at hun ikke likte vafler, lapper eller fleskiser. Nå gjør hun det, men det tror jeg er for å glede sin far.

Medisterkaker er en (usunn, men) real slager for unger. Trekk dem i kraft. Deilig. La unger spise med hendene, dersom de helst vil det, når de er 1.

Spaghetti bolognese, fisk som laks og ørret, kjøttboller i tomatsaus, grønnsakssuppe, gratenger av ulike slag osv.

Jeg tror at så lenge man lager smaksrik (men ikke salt) god mat, vil ungene spise det. Kanskje ikke første eller andre gang, men etter hvert. Ikke mas. Ikke tving dem til å spise pent. Stripp dem til bleia og la dem spise. Å lære dem å ikke grise kan man ta etterhvert. Ikke stress i fht at de spiser lite. Ingenfriske barn dør frivillig av sult. Noen er brødmennesker, andre er middagsmennesker, noen ganger er det sultne, andre ganger ikke. Ikke mas. Tilby mat i ulike konsistenser, temperaturer og smaker. Hvis alt skal være most grøt av fisk/kjøtt og potet, blir det kjedelig. Lur inn grønnsaker i alt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:53   #18
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Ja jeg lurer litt på om vi må praktisere mer i retning av den pedagogikken. Gi han det som står på menyen, la han plukke ut det han vil ha, og vil han ikke ha noe så er det greit men da får han ikke noe annet heller. Også får vi bare ha et lite mellommåltid en stund etter måltidet?

Det var mye mer praktisk å ha en alteter

Ja, det er litt sånn jeg tenker også...

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:55   #19
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Lur inn grønnsaker i alt.

Her ønsker jeg meg utdyping.

Jeg har allerede laget hjemmelaget ketchup av tomater, brokkoli og sukker - men der sier fantasien min stopp.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-10-06, 22:55   #20
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Trenger middagsretter som behager en familie og en kresen ettåring

Vi lager det samme til alle, så får de plukke om de ikke liker noe. Jeg nekter å spise ensformig.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no