Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julegave til storebror

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-12-20, 13:10   #21
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til storebror

Ellers er det jo greit med slike ting som ullundertøy, superundertøy, ulvanggenser/villmarksgenser, gode, varme vinterhansker f.eks, de virkelig gode koster jo en hel del. Men sånt har han kanskje nok av, eller får fra andre?

Opplevelse til sommeren, som rafting, juving, via ferrata eller annet som kan være gøy og spennende?

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 15:11   #22
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.689
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til storebror

Min er like gammel og ønsker seg ikke noe. Det vil si han ønsker seg penger til den nye Samsung- telefonen som kommer på nyåret. Det er vel det eneste. Og skal han få den må han får penger til jul. men er jo litt stusselig, det også, så henger her. Han er ikke interessert i klær, kun digitale greier og han har headset, airpods, Plays Station, smartklokke, mac osv.

Har tenkt på kule solbriller, for eksempel Oakley sportsbrille. Han trenger også langrennsbukse, klær og andre greier, men dette har han ingen glede av.

Abbonnement på D play- Premium? Det er populært her.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 15:46   #23
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.216
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Julegave til storebror

Min 05-gutt er også nokså vanskelig å finne gave til, men heldigvis litt enklere i år.
Han har nettopp kjøpt seg lett motorsykkel for konfirmasjonspengene og ønsker seg penger til utstyr i julegave. Vanligvis synes jeg ikke han skal ønske seg penger til jul, men i år er det ok siden det går til noe helt konkret og dyrt som ingen kan gi han hver for seg.

Vet at mamma strikker et par ullsokker til han i tillegg til penger, det vet jeg han vil bli glad for.

Det eneste han sier at han ønsker seg er toastjern og muligens noen spesifikke modeller, han driver med modellbygging, hovedsaklig fly og stridsvogner fra 2.verdenskrig.

God ide med deler til bunad! Vår sønn fikk søljene til sunnmørsbunad i konfirmasjonsgave, resten av bunaden skal han få av oss når han er noenlunde utvokst.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 15:50   #24
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til storebror

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

God ide med deler til bunad! Vår sønn fikk søljene til sunnmørsbunad i konfirmasjonsgave, resten av bunaden skal han få av oss når han er noenlunde utvokst.

Den halsnåla til sunnmørsbunaden tror jeg faktisk han fikk i "dåpsgave" (han er ikke døpt) da han var liten baby. Mansjettknapper også. Men det er jo hinsides mange knapper i den bunaden, både i vesten, jakka og buksa, i tillegg til broderte bukseseler og whatnot. Så det er nok å ta av.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 16:08   #25
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til storebror

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Min er like gammel og ønsker seg ikke noe. Det vil si han ønsker seg penger til den nye Samsung- telefonen som kommer på nyåret. Det er vel det eneste. Og skal han få den må han får penger til jul. men er jo litt stusselig, det også, så henger her. Han er ikke interessert i klær, kun digitale greier og han har headset, airpods, Plays Station, smartklokke, mac osv.

Har tenkt på kule solbriller, for eksempel Oakley sportsbrille. Han trenger også langrennsbukse, klær og andre greier, men dette har han ingen glede av.

Abbonnement på D play- Premium? Det er populært her.

Der er min gutt ganske enkel. Når det gjelder å få ting han "ikke har glede av" sånn umiddelbart, så øker gleden ganske betydelig hvis dette er pakket sammen med en sjokolade, et flax-lodd eller noen FIFA-points.

Husker selv, da jeg var barn, gleden av å få ullsokker som min mormor hadde strikket, og deretter, den enda større gleden av å finne firkløveren som min morfar alltid lurte nedi en av dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 16:35   #26
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.793
Blogginnlegg: 13
Bokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt avBokormen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til storebror

Er det noen opplevelser han kunne tenkt seg? Escape room? En natt på hotell?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-20, 16:45   #27
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.378
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til storebror

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Stor sekk er ikke så dumt, og kan være en tanke faktisk.

Hiawata fikk litt stor tursekk i sommer og syns det var forbløffende stas, faktisk.

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Hm. Egen kaffemaskin nede ja. Det verste er at det kunne jo vært litt gøy. Han har rom i kjelleren og har ofte venner der.

Niesene til Hiawata fikk det i fjor. Det finnes visstnok kakaopods.

Hiawata kommer til å få boka Ready Player Two, oppfølgeren til Ready Player One.

Ellers fikk han termokopp til bursdagen i høst, nytt pennal siden posepennalet var vanskelig å finne fram i, litt nye stance-sokker, gode alpinvanter og ullbuff.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 07:46   #28
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.568
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Julegave til storebror

Sønnen min (05) ønsker seg skinnjakke. Et litt uventet ønske, og en liten jobb å finne noe som ikke gjør at han ser ut som en aspirant for den albanske mafiaen. Men jeg tror jeg har lykkes.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-12-20, 09:41   #29
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.500
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julegave til storebror

Min 05 får gamingtastatur(det har han fått allerede) Også tror jeg han får en tskjorte eller noe sånt som pakke under treet.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no