Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Chocolate Cream Cheese Brownies

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-06-09, 09:03   #541
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Det kan godt være at det kan ordnes. Så lenge det er i begynnelsen. Får ny turnus på mandag, grilling og dere høres perfekt ut. Dette skal vi søren meg få til.

  Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 09:06   #542
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Det hadde vært fantastisk! Jeg har ikke noen dato klar enda for vi flytter ikke inn før 1. juli eller muligens dagen før, og så tar det jo noen dager å komme i orden, men jeg trenger jo sikkert ikke å ha ALT helt 100 % på plass med mindre dere får noia av noen esker. Men vi må hvertfall få kjøpt grillen og hagemøblene, ellers blir det litt kjipt med grilling. Regner med vi er på plass andre uka i juli.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 09:13   #543
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies


Skal avtale med Inter jeg da. Ahh, miniferie kalles det!

  Svar med sitat
Gammel 11-06-09, 23:52   #544
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Pøsj, først sydvest. Alltid først sydvest søta.
Dessuten, nå lysner det i lunden. E du heime?

Selvsagt, alltid.. Nesten.

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Om den lekre Interdama er hjemme om litt over en uke satser jeg på å ta ferden sørover.
Halvmarathon neste søndag og etter det har jeg en hel uke treningsfri, da er det lettere å reise noe sted.



Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.


Skal avtale med Inter jeg da. Ahh, miniferie kalles det!

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-06-09, 06:51   #545
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Selvsagt, alltid.. Nesten.





All hypringen og hoppingen betyr at jeg får komme på besøk?

  Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:01   #546
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

All hypringen og hoppingen betyr at jeg får komme på besøk?

Det kan nok tolkes dithen ja.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:02   #547
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Det kan nok tolkes dithen ja.


Gleder meg allerede.

  Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:16   #548
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg og, men vi bør nok være mye ute, for inneklimaet i hermetikkboksen er... *kremt* vel ikke noe bra for en allergiker/astmatiker altså. Det skal visst fikses, men gudene vet når.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:18   #549
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Masse medisin på meg med andre ord. Eller kanskje vi kan sette opp et godt gammeldags hustelt på plenen.

  Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:39   #550
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Masse medisin på meg med andre ord. Eller kanskje vi kan sette opp et godt gammeldags hustelt på plenen.

Noe sånt ja. :fniser:
Nuvel, vinduene kan åpnes og det er ventil på dem, det hjelper litt. Hvis de nå bare kunne tette den villaventen snart hadde det blitt perfekt, det er den som er roten til alt ondt.

__________________
Interference er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-09, 22:43   #551
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Noe sånt ja. :fniser:
Nuvel, vinduene kan åpnes og det er ventil på dem, det hjelper litt. Hvis de nå bare kunne tette den villaventen snart hadde det blitt perfekt, det er den som er roten til alt ondt.

Det ordner seg nok skal du se. Jeg har jo et helt arsenal av droger.

  Svar med sitat
Gammel 25-06-09, 19:16   #552
M&S
Erfaren
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 928
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke synes denne var så godt altså! Jeg eeeelsker sånne oste/sjokoladekaker men denne var langt fra noen favoritt hos meg!

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 16:49   #553
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Er dette noe unger liker og?

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 16:55   #554
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Noen gjør, andre ikke. Mine barn liker dem.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:23   #555
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.898
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Noen gjør, andre ikke. Mine barn liker dem.

LilleVenn også

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:26   #556
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.514
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Er dette noe unger liker og?

Storebror likte den iallefall.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 18:35   #557
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Mine likte dem, men jeg passet godt på at trettenåringen ikke oppdaget at det var kremost i dem før han hadde smakt og erklært at de var gode.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-08-09, 22:13   #558
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Å hjelp, denne ser god ut. Skal prøves etter ferien!!

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 14:26   #559
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Mine får se om de liker den etterpå. For nå står den i ovnen.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-08-09, 21:44   #560
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Chocolate Cream Cheese Brownies

Nam!
Laget den glutenfri, med peanøtter. Særdeles god...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no