Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Vixen 2018

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-01-19, 23:28   #1
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Vixen 2018

Da er alle prisene delt ut!
Er man enige?
Jeg er lykkelig over at "verstingene" hva angår legalisering og normalisering av kosmetisk kirurgi ikke står på pallen. Jeg kjenner ikke til alle, men Jørgine vant såpass mange priser håper jeg er en trend om at vi går i riktig retning hva angår helse og livsstil.
Jeg holdt en knapp på Kevin Vågenes, som også var nominert i klassen underholdning.
Æresprisen kunne jeg vel også ha styrt meg for.

Årets influencer - mote: Anniken Jørgensen.

Årets influencer - beauty: Tim Kristian.

Årets influencer - livsstil: Mina Jacobsen.

Årets influencer - underholdning: Herman Flesvig.

Årets influencer - interiør: Halvor Bakke.

Årets influencer - mat: Ida Gran Jansen.

Årets influencer - trening og helse: Jørgine Massa Vasstrand.

Årets gullpenn: Ida Fladen.

Årets business: Camilla Pihl.

Årets sterke mening: Mads Hansen.

Årets forbilde: «Funkygine» - Jørgine Massa Vasstrand.

Årets stjerneskudd: Emma Ellingsen.

Folkets favoritt: «Funkygine» - Jørgine Massa Vasstrand.

Årets influencer: Vegard Harm.

Juryens ærespris: Caroline Berg Eriksen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 23:34   #2
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Hvorfor i all verden fikk Caroline berg Eriksen ærespris?
Jeg er så provosert av hvordan hun eksponerer ungene sine - samtidig som hun hevder - og får avisoppslag om at hun ikke gjør det lenger.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 23:35   #3
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.067
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vixen 2018

Eg synest ordet influencer er så korka at for meg stopper alt opp der.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 23:39   #4
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vixen 2018

Jeg lurer på om Anniken Jørgensen hadde fått prisen hvis avstemning hadde avsluttet i dag og ikke 9. januar.
Hun har vært i hardt vær siste uke pga sponsede turer til Dubai.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 23:41   #5
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.791
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Jeg lurer på om Anniken Jørgensen hadde fått prisen hvis avstemning hadde avsluttet i dag og ikke 9. januar.
Hun har vært i hardt vær siste uke pga sponsede turer til Dubai.

Det morsomme elle tragiske med henne i hardt vær, er jo hvordan hun går helt av skaftet når hun får (berettiget) kritikk. Jeg ble så flau på hennes vegne når hun var i debatt med hun som hadde skrevet anmeldelsen av boken hennes i VG på dax 18.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-19, 23:45   #6
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Det morsomme elle tragiske med henne i hardt vær, er jo hvordan hun går helt av skaftet når hun får (berettiget) kritikk. Jeg ble så flau på hennes vegne når hun var i debatt med hun som hadde skrevet anmeldelsen av boken hennes i VG på dax 18.

Trekniver er også kniver som ligger i skuffen.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 00:34   #7
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Har bare hørt om Caroline Berg Eriksen (fotballfrue?) og Herman Flesvig, og Kevin Vågenes, selvsagt. Jeg har fremdeles ikke klart å finne en blogg som fenger meg.

...og har følgelig ikke peiling på hvem som burde vunnet hva.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 00:37   #8
Billa
Usedvanlig begavet
 
Billa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 8.068
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Fniser litt av en vits jeg leste om oppfordring til å ta influencer-vaksine :nerd:

__________________
Mvh Billa
***If you bungle raising your children, I don't think whatever else you do well matters very much*** Jacqueline Kennedy Onassis
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 00:39   #9
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Jeg kjenner at jeg blir så grinete over at mennesker uten noe som helst å melde har så mye makt, og er "influencers". Det er egentlig bare trist.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 00:45   #10
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Hvorfor i all verden fikk Caroline berg Eriksen ærespris?
Jeg er så provosert av hvordan hun eksponerer ungene sine - samtidig som hun hevder - og får avisoppslag om at hun ikke gjør det lenger.

Eneste grunnen jeg kan komme på om hvorfor hun fikk ærespris, var 10-års jubileum - ikke så mye annet..
Digger Funkygine. Hun er jernkvinnen og en fin og morsom dame!

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 00:47   #11
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.080
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vixen 2018

Dævver av ærespris. Eksponering av barn, juks i kommentarfelt og manipulering av bilder, et skyhøyt forbruk, pro ana, brudd på alkoholloven med dertil kritikk av Helsedirektoratet mm. Tviler på at jeg hadde blitt hyllet på min jobb, forråsiresånn.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 01:38   #12
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vixen 2018

Emma Ellingsen har vel de fleste her hørt om?
Hun stod frem i programmet "Født i feil kropp".

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 02:19   #13
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

Emma Ellingsen har vel de fleste her hørt om?
Hun stod frem i programmet "Født i feil kropp".

Nei, har ikke hørt om henne Vegard Harm, men det var fordi jeg så en promovideo han gjorde for en vgs her for et par uker siden. Caroline Berg Eriksen er et navn jeg har hørt, men vet ikke hvem hun er. Funkygine har jeg sett i noen overskrifter, så navnet er kjent. Hva hun driver med dog, det aner jeg ikke Halvor Bakke og interiør ringer noen bjeller. Er han på tv? De andre navnene er greske for meg, men hvis Vixen er priser for influencere så er nok jeg langt unna målgruppen uansett, og lever godt med å ikke vite hvem de er. Jeg har sikkert tatt influencer-vaksinen Billa viser til

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 08:21   #14
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.321
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Hondacrv, her.

Eg synest ordet influencer er så korka at for meg stopper alt opp der.

Bad influencer.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 08:48   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Jeg er som rine og izzi. De fleste har jeg aldri hørt om, og de ytterst få jeg har hørt navnet på vet jeg ikke hva står for, og har aldri sett bloggene deres.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 08:57   #16
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vixen 2018

En Influencer er ikke nødvendigvis blogger.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 08:59   #17
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vixen 2018

Jeg syns vel både Caroline Berg Eriksen og Funkygine er fæle til å eksponere barna sine. Og alt styret med at bloggere ikke klarer å merke postene sine som reklame når de får tusenvis av kroner for å fremme produkter gjør meg også irritert.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 09:11   #18
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg kjenner at jeg blir så grinete over at mennesker uten noe som helst å melde har så mye makt, og er "influencers". Det er egentlig bare trist.

Enig. Er så lei av alt dette, ordet influencer, sutringen og livet de promoterer som stort sett handler om fasader og reklame.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 09:15   #19
Pappalille
Tøff
 
Pappalille sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 4.974
Blogginnlegg: 55
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vixen 2018

Det Apple skrev.

__________________
This isn't life in the fast lane, it's life in the oncoming traffic.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-19, 09:32   #20
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.271
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vixen 2018

Opprinnelig lagt inn av Fløyel, her.

En Influencer er ikke nødvendigvis blogger.

Jeg har fått med meg såpass, prøvde bare å være kort. Men for ordens skyld, jeg har ikke lest bloggene til de influencerne som blogger, eller fulgt instagramprofilene til de som bruker Instagram, eller snapchatprofilene til de som bruker snapchat. Eller youtubekanalen til de som er youtubere, eller podcastene til de som podcaster. Og så bortetter. :utdyper: Jeg anser meg ikke som i målgruppa. Og jeg leser heller ikke saker i avisene som handler om influencere, ser ikke realityserier hvor de deltar, eller prisutdelinger hvor de premieres. Så derfor er det bare et fåtall jeg har hørt om, og selv disse vet jeg svært lite om, siden jeg stort sett bare har sett overskriftene.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:34.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no