Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Skallklær - jøss!

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-03-11, 10:08   #1
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skallklær - jøss!

Lettpåvirkelig som jeg er, gikk jeg til innkjøp av et sett med skalltøy etter alle lovprisninger som var gitt på forumet. Men heeelt overbevist var jeg ikke, så det ble kjøpt på salg og jeg tenkte å primært bruke det som overgangstøy.

Men etter ei uke i barnehagen der ullbuksene måtte vris opp etter bruk under vanlig regntøy, tenkte jeg at "jaja, verre kan det i hvert fall ikke bli, vi får prøve". I går ble jeg møtt av Pøbel'n, og det første han sa var "Hei mamma, det nye regntøyet er kjempebra! Jeg ble bare våt på magen!" (Får prøve å finne hel dress neste gang vi trenger sånt tøy.)

Jeg har aldri reklamert for noe klesprodukt ever. Synes det er vanskelig å finne de perfekte vottene, luene, dressene, U name it. Men denne skallklæropplevelsen var veldig overbevisende altså. Og om det virkelig også kan brukes om vinteren, kjenner jeg at jeg blir litt lykkelig (men det tør jeg ikke helt tro på).

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:25   #2
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Skallklær er gull.
Og har du tykk nok ull under så kan du fint bruke det ned til ganske mange minus på vinteren. Da stiller det på lik linje med trolldressen med løst ullfor i.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:27   #3
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Hvilken type klær var det du kjøpte?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:28   #4
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.081
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Hva og hvor og bilder?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:30   #5
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Type? Tenker du på merke? Det var PO.P. Men jeg har aldri brukt skalltøy før, så jeg aner ikke hvordan det er i forhold til andre merker. Det vanlige regntøyet var også PO.P., og det var som sagt kliss klass.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:30   #6
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Det Poly sa. (+ hvor mye)

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:30   #7
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.201
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Hva? Hvor? Jeg har igrunnen aldri skjønt hva skallklær er. Et tynt plagg som er vinntett og vanntett?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:33   #8
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Ja Polyanna, det var som sagt PO.P. Men på salg og ikke fryktelig fint egentlig (orange ruter). Men fy søren altså, jeg har aldri opplevd Pøbel'n tørr før når været er som nå. Det er nesten som om jeg vurderer å handle på full pris til de andre.

Og om noen lurer - jeg er altså ikke PO.P. - forhandler.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:34   #9
Bergensis
Ventar stadig på vår
 
Bergensis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 9.758
Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Eg klarer aldri å overbevise barnehagen om at det er eit fullgodt alternativ til regntøy. Aldri!

Men sånn generelt; kan skallklær erstatte både vårdress, regntøy og vinterdress (gitt at det er tjukke klær under)?

__________________
Bergensis
Bergensis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:35   #10
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.863
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Da må jeg få legge til at jeg hentet et stykk helt tørr knert i barnehagen i går. Det var han en av ytterst få som var (og det er ikke fordi knerten sitter stille i et hjørne, virkelig ikke). Ped.leder kom med et hjertesukk om "kunne ikke alle kjøpe reimatec" ... og ja, det var akkurat det knerten hadde på.

Men skallklær skal vi dermed teste ut. Nå er jo dressesongen snart over, men knerten trenger noe som holder ham ordentlig tørr.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:36   #11
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva? Hvor? Jeg har igrunnen aldri skjønt hva skallklær er. Et tynt plagg som er vinntett og vanntett?

Nei, jeg har heller ikke helt skjønt det. Det ser ut som en vanlig tynn jakke og bukse synes jeg. Men i butikken sa de det kunne brukes som regntøy (vannsøyle over et eller anna). Og så skal det kanskje være vindtett også? (Spør Nin).

På de andre ungene har det ikke vært så store problemer med å bruke vanlig regntøy. Men Pøbel'n er av en annen kaliber (derav kjælenavnet hans ) Jeg har tenkt at litt våt blir man alltids, men Pøbel'n blir alltid kjempevåt. Inntil i går altså.

Litt spent på å se hvor lenge det holder.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:36   #12
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Skallklær er og forblir gull. Gir meg ikke jeg.

Bortsett fra månedene med snø og mer enn 4-5 minusgrader bruker vi skallklær hele året. I all slags vær. Vi bruker aldri regntøy.
Barnehagen slutter aldri å la seg imponere av dette tøyet, de er like overrasket hver gang ungen er tørr og de andre ungene som har regtøy er våte.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:37   #13
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Mitt barn var forresten også helt tørr i går og hun hadde arvet dress med regnbukse fra Lindex utenpå. (jeg blir helt gretten av at barnehagepersonalet skal pushe dyrt tøy på foreldre, må jeg innrømme. )

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:37   #14
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Bergensis, her.

Eg klarer aldri å overbevise barnehagen om at det er eit fullgodt alternativ til regntøy. Aldri!

Men sånn generelt; kan skallklær erstatte både vårdress, regntøy og vinterdress (gitt at det er tjukke klær under)?

Ta med regntøyet hjem, gi dem kun skallkærne som uteklær når det regner.
:erfart: Og det funker.

Og jupp. Skallklærne erstatter vårdress, det er jo vårdress. De erstatter regntøy, vindtøy og vinterdress så sant det ikke er 15-20 minusgrader ute.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:39   #15
LilleRosin
Muligens verdt å vente på
 
LilleRosin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.092
Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Fryd, her.

Mitt barn var forresten også helt tørr i går og hun hadde arvet dress med regnbukse fra Lindex utenpå. (jeg blir helt gretten av at barnehagepersonalet skal pushe dyrt tøy på foreldre, må jeg innrømme. )

Altså, for de andre ungene har vanlig regntøy stort vært helt greit. Men ikke for nr. 3. Men dette funka.

Det er ikke meningen å pushe dyre unødvendige greier på noen altså. Men jeg så bare litt lyset her, og tenkte jeg kunne la det stråle på dere andre.

__________________
skatten 02, rusket 04, pøbelen 05, punktum 08
LilleRosin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:41   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.651
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Det var ikke deg jeg siktet til. (det er typen kommentarer som Tjorven fikk fra barnehagen sin, at hele verden hadde vært råsa hvis alle barn hadde Reima.)

Opplysninger om gode klær som funker er gull. Vi har dessverre ikke POP her i fjorden lenger, selger de på nett?

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:42   #17
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.920
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Jeg blir ikke helt klok på hva skalltøy egentlig er, jeg

Er det det som i gode gamle dager het "allværsjakke"? Og hva er forskjellen fra regntøy som er oljehyre?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:44   #18
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.832
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Jeg blir ikke helt klok på hva skalltøy egentlig er, jeg

Er det det som i gode gamle dager het "allværsjakke"?

Det lurer jeg på også. Og jeg er enig, det må være en slags allværsjakke (også kjent som NTH-uniform). En jakke som er vind- og vanntett og kan brukes i allslags vær. (Og er dette gjerne det samme som en Gore Tex-jakke?)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:45   #19
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Hva? Hvor? Jeg har igrunnen aldri skjønt hva skallklær er. Et tynt plagg som er vinntett og vanntett?

POP:




Isbjørn of Sweden:



Her er eksempler på skallklær fra POP og Isbjørn. Finnes mange andre bra merker også, Bergans, Helly Hansen, Stormberg......

Det er ufòrede klær som har et goretex membran eller annen type membran som er vanntett og ikke minst pustende.

Fordelen er at disse ofte er mer vanntett enn gummeklær - faktisk - og man slipper også klamme unger i disse klærne. Men gode ullklær under, kan de brukes langt utover høsten og på mildere vinterdager og fra overgang fra vinter til vår, samt at det er geniale vår- og høstklær.

Kan brukes som vanlig allværssett og som regnsett.

Jeg gjorde akkurat det samme som Lille Rosin i fjor, var drittlei våt unge med regntøy. Kjøpte POP skallklær og tenkte at det jo var verdt å prøve. Etter det ble regntøyet tatt ut av barnehagen og har siden aldri brukt regntøy . Her bruker vi skalltøy både begge jentene og jeg. Mannen har ikke investert ennå, men kan tenkes han gjør det etterhvert .

Vannsøylen bør være 10.000 (eller mer). Noen opererer med 8.000 også, som f.eks Ticket og mange er fornøyd med det, men har ikke prøvd selv.

Vanlig gummitøy har oftest vannsøyle 5.000 - 8.000.

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-11, 10:46   #20
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.014
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skallklær - jøss!

Skallklær er det samme som allværsklær. Forskjellen fra oljehyre er at skallklær har en teknisk membran som puster, og slipper fuktighet ut, men ikke inn. Det blir dermed ikke klamt, sånn som oljehyre gjør.

Vi har vært fornøyd med skallklær til ungene fra både Reima, PO.P, Skogstad og Refleks, og skal i år teste ut Stormberg.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no